مهاجرت از طریق شغل مددکاری اجتماعی در کانادا

[ad_1]  مهاجرت از طریق شغل مددکاری اجتماعی در کانادا کمبود نیروی کار یکی از مشکلاتی است که بازار کار کانادا در حال حاضر با آن مواجه است. این بدان معناست که آنها به کارگران ماهر نیاز دارند، مشاغلی که موقعیت های بیشتری نسبت به سایرین دارند، به عنوان مشاغل موردتقاضا طبقه بندی می شوند. اگر

کد خبر : 284214
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
مهاجرت از طریق شغل مددکاری اجتماعی در کانادا

[ad_1]

 مهاجرت از طریق شغل مددکاری اجتماعی در کانادا

کمبود نیروی کار یکی از مشکلاتی است که بازار کار کانادا در حال حاضر با آن مواجه است. این بدان معناست که آنها به کارگران ماهر نیاز دارند، مشاغلی که موقعیت های بیشتری نسبت به سایرین دارند، به عنوان مشاغل موردتقاضا طبقه بندی می شوند.

اگر یک مددکار اجتماعی واجد شرایط هستید و قصد مهاجرت به کانادا با کمک مهارت های خود هستید، شانس با شما همراه است! مددکاری اجتماعی در کانادا در طبقه بندی ملی مشاغل ناک (NOC) قرار دارد.

 ناک چیست؟

ناک (NOC) یک سیستم ملی به رسمیت شناخته شده و استاندارد است که در بازار کار کانادا یک کد چهار رقمی و شرح شغل را به هر شغلی اختصاص می دهد. به این معنی که شغل شما به عنوان یک مددکار اجتماعی در بازار کار کانادا موردتقاضا است.

حال اجازه دهید نگاهی به بهترین استان ها برای درخواست مشاغل مددکاری اجتماعی در کانادا داشته باشیم. آشنایی بیشتر با فرایند مهاجرت به کانادا از طریق شغل مددکاری اجتماعی باعث می شود تا شانس شما برای مهاجرت موفق افزایش یابد.

بهترین شهرهای کانادا برای مددکاران اجتماعی

در حالی که کمبود مددکاران اجتماعی در سرتاسر کانادا وجود دارد، در مناطق خاصی تقاضای زیادتری برای این شغل دارند. بهترین شهر های کانادا برای مددکاران اجتماعی به شرح زیر است:

  • آلبرتا
  • نیوبرانزویک
  • نوا اسکوشیا
  • انتاریو
  • جزیره پرنس ادوارد
  • ساسکاچوان

در طول همه گیری کرونا تقاضا برای مددکاری اجتماعی در کانادا به طور قابل توجهی افزایش یافت. چرا که مردم برای مدت طولانی تری نسبت به حد معمول در خانه های خود محبوس شدند و این امر باعث افزایش آشفتگی های خانگی و افزایش تقاضا برای خدمات اجتماعی گردید.

مددکاران اجتماعی که در یک محیط اداری به مشتریان خدمات ارائه می دهند یا از منازل بازدید می کنند، تشویق شدند تا در صورت امکان در جلسات مجازی یا تلفنی شرکت نمایند. علاوه بر این مساله تعداد نقش های این گروه شغلی به دلیل عواملی غیر از همه گیری مانند افزایش خدمات به معلولین، نیازهای روزافزون جمعیت سالخورده و تأکید بیشتر بر سلامت روان و نیازهای روانی جوانان در حال افزایش بوده است.

حقوق مددکار اجتماعی در کانادا چقدر است؟

متوسط حقوق مددکار اجتماعی در کانادا حدود 62,839 دلار است. البته این رقم بسته به محل زندگی و کار شما در کانادا متغیر است.

میانگین حقوق مددکار اجتماعی در کانادا

شرایط ثبت نام برای مددکاران اجتماعی تحصیل کرده بین المللی در کانادا چیست؟

همه مددکاران اجتماعی تحصیل کرده بین المللی باید در کانادا ثبت نام کرده باشند تا بتوانند به عنوان مددکار اجتماعی در این کشور مشغول به کار شوند. برای ثبت نام باید مراحل زیر طی شود:

  1. مدارک تحصیلی خود را برای ارزیابی به انجمن مددکاران اجتماعی کانادا (ACSW) ارسال کنید.
  2. ارزیابی اعتبار تکمیل شده را به انجمن مددکاران اجتماعی کانادا ارسال کنید. در صورت تأیید ارزیابی، می توانید فرآیند ثبت نام را آغاز کنید.
  3. برای ثبت نام موقت در انجمن مددکاران اجتماعی کانادا اقدام کنید.
  4. 1,500 ساعت تمرین مددکاری اجتماعی را زیر نظر یک مددکار اجتماعی ثبت شده تکمیل کنید.
  5. شما باید نامه عدم سو پیشینه به همراه تایید نامه یک مراجع و یک اظهارنامه شخصی برای انجمن مددکاران اجتماعی کانادا ارسال کنید تا شخصیت و شهرت خوب خود را به اثبات برسانید.
  6. مدارکی دال بر داشتن بیمه مسئولیت حرفه ای ارائه دهید (بیمه ارائه شده از طریق کارفرمای شما قابل قبول است). اگر در حال حاضر کار نمی کنید، هنگام شروع کار باید مدارک بیمه خود را برای انجمن مددکاران اجتماعی کانادا ارسال کنید.

چگونگی مهاجرت به کانادا به عنوان مددکار اجتماعی

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا به عنوان مددکار اجتماعی وجود دارد، با این حال، ما دو روش که از محبوب ترین و سریع ترین راه ها برای مهاجرت به عنوان مددکار اجتماعی است، معرفی می کنیم.

1. اکسپرس اینتری

سیستم اکسپرس اینتری راهی عالی برای مهاجرت شما به کانادا به عنوان مددکار اجتماعی است زیرا سیستمی است که سه برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال را مدیریت می کند. آنها برنامه کارگران ماهر فدرال، برنامه تجارت ماهر فدرال و کلاس تجربه کانادایی هستند.

هنگام درخواست از طریق سیستم اکسپرس اینتری، در صورت موفقیت می توانید به عنوان یک مقیم دائم به کانادا بیایید. این کار با قرار دادن درخواست شما در یک استخر قرعه کشی همراه با سایر متقاضیان واجد شرایط انجام می شود، در اینجا به شما یک امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) داده می شود که رتبه شما را در استخر تعیین می کند. برای واجد شرایط بودن باید از امتیاز برش CRS خاص برخوردار شوید یا از آن فراتر بروید. در صورت موفقیت شما این شانس را خواهید داشت که با دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA) برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

مزایای سیستم اکسپرس اینتری عبارت اند از:

  • شما می توانید با پیشنهاد شغلی یا بدون آن به کانادا مهاجرت کنید.
  • داشتن مدرک در حوزه مددکاری اجتماعی امتیاز CRS را برای شما به همراه خواهد داشت.
  • اگر اولین بار موفق نشدید، در استخر اکسپرس اینتری باقی می مانید، جایی که می توانید امتیاز CRS خود را بهبود بخشید.
  • زمان پردازش درخواست شما می تواند تا 6 ماه طول بکشد و آن را به یکی از سریع ترین سیستم های مهاجرت در کانادا تبدیل می کند.
  • این یکی از برنامه هایی است که نباید از آن صرف نظر کنید، زیرا سیستم اکسپرس اینتری تنها در سال جاری 105,500 دعوت نامه برای درخواست (ITA) صادر می کند!

2. برنامه نامزدهای استانی

برنامه نامزدهای استانی (PNP) توافقی است که برای استان های محلی برای معرفی مهاجران اقتصادی واجد شرایطی که می خواهند در یک استان خاص کار و اقامت کنند، تنظیم شده است.

برای افزایش شانس خود برای دریافت نامزدی از یک استان، بهترین روش این است که درجایی که مهارت های شما موردنیاز است، درخواست دهید. هرچه تقاضای آنها بیشتر باشد، شانس شما بیشتر است. در این شرایط، شما باید به بهترین استان ها برای درخواست مشاغل اجتماعی در کانادا نگاه کنید تا شانس خود را برای دریافت نامزدی افزایش دهید.

اکنون که با گزینه های پیش روی خود آشنا شدید، باید دریابید که آیا واقعاً واجد شرایط آنها هستید یا خیر. همکاران ما در موسسه مهاجرتی ایلیا می توانند در پروسه مهاجرت به عنوان مددکار اجتماعی به کانادا همراه و راهنمای شما باشند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.