من ترقه هم نیستم! – خبرآنلاین

[ad_1] فرهاد فخیم بازیکن ۳۹ ساله فوتسال ایران در پی اختلاف با کادر فنی و مدیران باشگاه مس سونگون، راهی تیم گیتی پسند اصفهان شد تا بعد از سال‌ها حضور در مس، این بار با پیراهن تیم رقیب برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر تلاش کند. فخیم در خصوص انتخاب تیم گیتی پسند گفت:

کد خبر : 273770
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
من ترقه هم نیستم! – خبرآنلاین

[ad_1]

فرهاد فخیم بازیکن ۳۹ ساله فوتسال ایران در پی اختلاف با کادر فنی و مدیران باشگاه مس سونگون، راهی تیم گیتی پسند اصفهان شد تا بعد از سال‌ها حضور در مس، این بار با پیراهن تیم رقیب برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر تلاش کند.

فخیم در خصوص انتخاب تیم گیتی پسند گفت: باوجود علاقه‌ای که برای کار در تیم مس داشتم، مجبور شدم از این تیم جدا بشوم. خدا بزرگ است. ورزش حرفه‌ای هم همین است. این یک چالش جدید است و باید از مسئولان گیتی پسند تشکر کنم که من را انتخاب کردند. امیدوارم برای این تیم مثمر ثمر باشم.

وی افزود: نسبت به فوتسال اصفهان احساس دِین دارم. در گذشته برای تیم‌های فیروز صفه و فولاد ماهان بازی کردم اما نتوانستم برای قهرمانی این تیم‌ها کاری کنم. این بار تمام تلاشم را برای قهرمانی گیتی پسند به کار می‌گیرم.

بازیکن جدید تیم فوتسال گیتی پسند تاکید کرد: سال‌هایی بود که می‌توانستم به گیتی پسند بیایم و شرایط مالی قابل قیاس با مس نبود اما وظیفه داشتم برای تیم شهرم تلاش کنم. آن روزها گذشت. الان مثل یک سرباز در خدمت گیتی پسند هستم. تلاش می‌کنم هم نان حلال سر سفره‌ام ببرم و هم خودم را در گیتی اثبات کنم.

فخیم که تا نیم فصل دوم نمی‌تواند برای گیتی پسند بازی کند، در خصوص انگیزه انتقام گرفتن از مس گفت: اصلاً بحث انتقام نیست. می‌گویند «در اوج قدرت مرد باش». این چرخ بالاخره می چرخد. برای تیم مس آرزوی موفقیت دارم.

«فاصله ۴ امتیازی بین مس در صدر جدول و گیتی پسند در رده دوم قابل جبران است؟» فخیم در پاسخ به این سئوال تصریح کرد: کار برای قهرمانی سخت است اما این چهار امتیاز را می‌شود جبران کرد.

بازیکن گیتی پسند در واکنش به اینکه می‌توان او را به نوعی بمب نقل و انتقالاتی فوتسال ایران هم به حساب آورد، با خنده گفت: من ترقه هم نیستم! عزت و ذلت دست خدا است. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم برای گیتی پسند مفید باشم.

فخیم همچنین با گلایه از مصاحبه اسماعیل تقی پور سرمربی مس درباره او و بحث نظم و انضباط در این تیم، گفت: سرمربی مس مراقب صحبتهایش باشد و درباره نظم و انضباط حرفی نزند وگرنه می گویم چه بلاهایی سر او آورده‌اند!

بازیکن تیم گیتی پسند در پایان گفت: از مدیریت و کادر فنی گیتی پسند تشکر می‌کنم و امیدوارم پاسخ اعتمادشان را بدهم. تشکر ویژه ای هم از جواد اصغری مقدم دارم. او دوست ۲۰ ساله من است و در تمام این مدت جویای حالم بود و به من دلگرمی می‌داد. اگر یک روز هم شده باشد، محبتش را جبران می‌کنم.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.