من به پولم در پیش نویس ها بیشتر از بایننس اعتماد دارم – صرافی بیت کوین نیوز

[ad_1] مجری بازی Mad Money، جیم کرامر، در مورد قابل اعتماد بودن صرافی ارز دیجیتال Binance تردید ایجاد کرده است. “چرا افراد مسئول نمی توانند بپذیرند که بایننس پس از اتفاقی که برای FTX رخ داد، مشروعیت واقعی ندارد؟” او پرسید و افزود: «من به پولم در Drafkings بیشتر از بایننس اعتماد خواهم کرد.» جیم

کد خبر : 294590
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
من به پولم در پیش نویس ها بیشتر از بایننس اعتماد دارم – صرافی بیت کوین نیوز

[ad_1]

مجری بازی Mad Money، جیم کرامر، در مورد قابل اعتماد بودن صرافی ارز دیجیتال Binance تردید ایجاد کرده است. “چرا افراد مسئول نمی توانند بپذیرند که بایننس پس از اتفاقی که برای FTX رخ داد، مشروعیت واقعی ندارد؟” او پرسید و افزود: «من به پولم در Drafkings بیشتر از بایننس اعتماد خواهم کرد.»

جیم کرامر به بایننس ضربه می زند

مجری برنامه Mad Money شبکه CNBC، جیم کرامر، این هفته در یک سری توییت، در مورد قابل اعتماد بودن صرافی ارزهای دیجیتال بایننس تردید کرد. کرامر یک مدیر سابق صندوق تامینی است که یکی از بنیانگذاران Thestreet.com، یک وب سایت خبری مالی و سوادآموزی است. او روز جمعه در توییتی نوشت:

چرا هیچ استراتژیستی وجود ندارد که بگوید اکثر رمزارزها بی ارزش هستند، پس آنها را بفروشید؟ چرا افراد مسئول نمی توانند بپذیرند که بایننس پس از اتفاقی که برای FTX افتاد، مشروعیت واقعی ندارد؟

صرافی رمزنگاری که توسط Sam Bankman-Fried (SBF) تأسیس شد، در 11 نوامبر اعلام ورشکستگی کرد و حدود یک میلیون مشتری و سرمایه گذار میلیاردها دلار را از سقوط آن از دست دادند. Bankman-Fried در باهاما و دولت ایالات متحده دستگیر شده است و چندین تنظیم کننده اتهامات کلاهبرداری را علیه SBF و صرافی ارزهای دیجیتال مطرح کرده اند.

مجری Mad Money همچنین Binance را با پلتفرم شرط بندی ورزشی فانتزی Draftkings مقایسه کرد که به عنوان قمار غیرقانونی در بسیاری از کشورها و ایالت های ایالات متحده ممنوع است. کرامر در توییتی نوشت:

من به پولم در Draftkings بیشتر از Binance اعتماد خواهم کرد.

تنها دو روز قبل، کرامر به صورت رمزآلود از دنبال کنندگان توییتر خود پرسید: «آیا شما هم مثل من از بایننس اطمینان دارید؟» بسیاری از کاربران در پلتفرم رسانه های اجتماعی به میزبان Mad Money پاسخ دادند و طعنه زدند که هر شرکتی که Cramer مخالف باشد احتمالاً خرید خوبی خواهد بود.

مت اودل، توسعه‌دهنده و پادکست بیت‌کوین، درباره مقایسه Cramer’s Draftkings اظهار داشت: «من مجبور نیستم به هیچ یک از شرکت‌ها اعتماد کنم. بر خلاف شما، من خودم ثروتم را بدون اعتماد نگه می دارم. به آن بیت کوین می گویند. بایننس. پیش نویس ها بانک چیس. همه نیاز به اعتماد دارند. همانطور که اعتماد در سراسر موسسات ما از بین می رود، ارزش سرمایه به حداقل رساندن اعتماد برای بسیاری آشکار خواهد شد.

کرامر روز پنجشنبه در CNBC گفت: “من فکر می کنم باید در مورد ارزهای دیجیتال منفی باشید. من نسبت به XRP، LTC، و DOGE منفی هستم، زیرا نتوانستم کسی را پیدا کنم که آنها را بگیرد… این مانند 80 میلیارد دلار غیر بیت کوین است که قرار است از بین برود.” هفته گذشته، او به سرمایه گذاران توصیه کرد که از کریپتو خارج شوند و تأکید کرد که «برای فروش یک موقعیت افتضاح هیچ وقت دیر نیست». پس از سقوط FTX، کرامر بانکمن-فرید را یک دروغگوی بیمارگونه، یک کلاهبردار و یک احمق بی‌خبر نامید.

میزبان Mad Money روی بیت کوین، اتر و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) سرمایه‌گذاری می‌کرد اما سال گذشته تمام دارایی‌های رمزنگاری خود را فروخت. او اخیراً به اشتراک گذاشته است: «به شما گفتم که مدت‌ها پیش بیت‌کوین و اتریومم را فروختم … و از درآمد حاصل از آن برای خرید یک مزرعه بسیار زیبا استفاده کردم. کرامر به سرمایه‌گذاران توصیه کرده است که از سرمایه‌گذاری در دارایی‌های سفته‌بازی، از جمله کریپتو خودداری کنند، در حالی که فدرال رزرو همچنان به تشدید اقتصاد ادامه می‌دهد.

نظر شما در مورد نظرات جیم کرامر در مورد Binance و FTX چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.