«من به بیت کوین پرداخت می کنم»؛ سرمایه‌گذار بزرگ کوتاه‌مدت می‌گوید ممیزی صرافی‌هایی مانند Binance و FTX «بی‌معنی» و موارد دیگر هستند – هفته در بررسی – اخبار هفتگی بیت‌کوین

[ad_1] پیش از تعطیلات و سال جدید، ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی ایالات متحده (NSA) که در جهان به عنوان یک مدافع سرسخت حفظ حریم خصوصی و افشاگر شناخته می شود، پیشنهاد داده است که پس از “Chief Twit” فعلی، به عنوان مدیر عامل جدید توییتر معرفی شود. ایلان ماسک گفته است که

کد خبر : 297911
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
«من به بیت کوین پرداخت می کنم»؛  سرمایه‌گذار بزرگ کوتاه‌مدت می‌گوید ممیزی صرافی‌هایی مانند Binance و FTX «بی‌معنی» و موارد دیگر هستند – هفته در بررسی – اخبار هفتگی بیت‌کوین

[ad_1]

پیش از تعطیلات و سال جدید، ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی ایالات متحده (NSA) که در جهان به عنوان یک مدافع سرسخت حفظ حریم خصوصی و افشاگر شناخته می شود، پیشنهاد داده است که پس از “Chief Twit” فعلی، به عنوان مدیر عامل جدید توییتر معرفی شود. ایلان ماسک گفته است که از سمت خود کناره گیری می کند. در اخبار دیگری از این هفته، مایکل بری، مدیر صندوق تامینی – از شهرت “The Big Short” – گفت که ممیزی صرافی های ارزهای دیجیتال مانند FTX و Binance “بی معنی است”. در این آخرین شماره هفته اخبار بیت کوین دات کام در نقد و بررسی، با این داستان های داغ و موارد دیگر آشنا شوید.

ایلان ماسک قول داد از سمت رئیس توییتر کناره گیری کند - ادوارد اسنودن نام خود را برای مدیر عامل شرکت می کند

ایلان ماسک قول داد از سمت رئیس توییتر کناره گیری کند – ادوارد اسنودن نام خود را برای مدیر عامل شرکت می کند

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و رئیس توییتر قول داده است که از سمت ریاست توییتر کناره گیری کند. در حالی که این میلیاردر به دنبال مدیر عامل جدیدی برای مدیریت پلتفرم رسانه های اجتماعی است، ادوارد اسنودن، مدافع حریم خصوصی، نام او را در کلاه انداخت و اظهار داشت که پرداخت را به بیت کوین دریافت می کند. ماسک توضیح داد: «مسئله یافتن یک مدیر عامل نیست، مسئله یافتن مدیرعاملی است که بتواند توییتر را زنده نگه دارد.

ادامه مطلب

مدیر عامل جدید FTX به اعضای کنگره خانواده SBF گفت: «مطمئناً از تجارت پرداختی دریافت کرده‌اند».

مدیر عامل جدید FTX به اعضای کنگره خانواده SBF گفت: «مطمئناً از تجارت پرداختی دریافت کرده‌اند».

بر اساس گزارش های متعدد، والدین سام بنکمن-فرید، یکی از بنیانگذاران FTX، به دلیل درگیری گزارش شده آنها با عملیات تجاری پسرشان مورد بررسی قرار می گیرند. جوزف بنکمن و باربارا فرید دو استاد دانشگاه استنفورد به هیچ گونه تخلفی متهم نشده اند، اما مدیر عامل فعلی FTX، جان جی ری سوم، اخیراً به اعضای کنگره ایالات متحده گفت که جوزف بنکمن و “خانواده مطمئناً مبالغی را از FTX دریافت کرده اند”.

ادامه مطلب

بنیانگذار FTX «به طرز مشهودی تکان می خورد» در حالی که تیم حقوقی باهامیان ایالات متحده برای استرداد آماده می شود، یک «روز تلف شده» را در دادگاه به پایان می رساند.

بنیانگذار FTX «به طرز مشهودی تکان می خورد» در حالی که تیم حقوقی باهامیان ایالات متحده برای استرداد آماده می شود، یک «روز تلف شده» را در دادگاه به پایان می رساند.

سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX روز دوشنبه روز سختی را در دادگاه سپری کرد، بر اساس تعدادی از حساب ها که گفته می شد وکیل محلی SBF به نظر می رسد با تیم حقوقی خود در ایالات متحده در تضاد است. علاوه بر این، گزارش‌های دادگاه خاطرنشان کردند که SBF برای مدت طولانی چرت می‌زد و باید توسط یک مقام بیدار می‌شد.

ادامه مطلب

مایکل بری، سرمایه گذار بزرگ کوتاه مدت، ممیزی شرکت های رمزنگاری مانند بایننس و FTX

مایکل بری، سرمایه‌گذار بزرگ کوتاه‌مدت می‌گوید ممیزی صرافی‌های کریپتو مانند بایننس و FTX بی‌معنی است.

مایکل بری، مدیر صندوق تامینی، که به دلیل پیش‌بینی بحران مالی سال 2008 شهرت دارد، می‌گوید مشکل حسابرسی صرافی‌های ارزهای دیجیتال، مانند Binance و FTX، مانند زمانی است که او شروع به استفاده از نوع جدیدی از مبادله پیش‌فرض اعتبار کرد. او توضیح داد: «حسابرسان ما در حین کار یاد می‌گرفتند و این چیز خوبی نیست».

ادامه مطلب

برچسب ها در این داستان

حسابرسی، بزرگ کوتاه، بایننس، ftx، جان جی. ری سوم، مایکل بری، ماسک، سم بنکمن-فرید، sbf، دادگاه SBF، SBF Extradition، اسنودن، مدیرعامل توییتر

نظر شما در مورد داغ ترین داستان های هفته گذشته از Bitcoin.com News چیست؟ حتما در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

Bitcoin.com

از سال 2015، Bitcoin.com یک رهبر جهانی در معرفی تازه واردان به کریپتو بوده است. با داشتن مطالب آموزشی در دسترس، اخبار به موقع و عینی، و محصولات خودسرپرست بصری، خرید، خرج کردن، تجارت، سرمایه گذاری، کسب درآمد و به روز ماندن در مورد ارزهای دیجیتال و آینده امور مالی را برای هر کسی آسان می کنیم.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Sorbis / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.