منوچهر والی‌زاده در بیمارستان بستری شد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشید شکیبا مدیر واحد دوبلاژ سیما در گفت و گویی با ایسنا، ضمن تشریح وضعیت این دوبلور پیشکسوت بیان کرد: با هماهنگی رئیس مرکز بهداشت صداوسیما گروهی به منزل آقای والی‌زاده اعزام شدند و پس از بررسی و معاینه ایشان را به بیمارستان منتقل کردند که تحت مراقبت قرار بگیرند.

کد خبر : 472104
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۳:۰۸
منوچهر والی‌زاده در بیمارستان بستری شد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشید شکیبا مدیر واحد دوبلاژ سیما در گفت و گویی با ایسنا، ضمن تشریح وضعیت این دوبلور پیشکسوت بیان کرد: با هماهنگی رئیس مرکز بهداشت صداوسیما گروهی به منزل آقای والی‌زاده اعزام شدند و پس از بررسی و معاینه ایشان را به بیمارستان منتقل کردند که تحت مراقبت قرار بگیرند. ایشان سابقه بیماری نداشتند و در حال حاضر شرایط و وضعیت عمومی جسمی شان خوب است اما به دلیل مشکلات تنفسی باید تحت مراقبت باشند.

به گفته مدیر واحد دوبلاژ سیما، منوچهر والی زاده که در طول این مدت برای آثار نورزی با واحد دوبلاژ همکاری داشته، هفته پیش نیز برای دوبله یکی از فیلم های نوروزی قرار بود به واحد دوبلاژ برود اما به دلیل مشکل تنفسی این اتفاق نیفتاد.

شکیبا تاکید کرد که منوچهر والی زاده یک الی دوروز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

والی زاده اخیرا در مراسم تشیع و خاکسپاری زنده یاد پرویز ربیعی حاضر شده بود و در گفت و گویی با ایسنا گفته بود: تقریباً همه همکاران قدیمی‌مان در مراسم استاد ربیعی حضور داشتند و ایشان را بدرقه کردند. با وجود هوای سرد من خودم واقعاً شرایط مناسبی نداشتم اما نمی‌توانستم هم نروم. ما سال‌ها در کنار هم بودیم، در کنار هم خندیدیم، بی پول بودیم، با پول بودیم. هرچه که بودیم با هم بودیم و استاد ربیعی از دوستان قدیمی‌ام بود روحشان شاد.

منوچهر والی‌زاده در بخشی از صحبت هایش گفته بود: وقتی با این سن و سالمان محبت‌های شما را می‌بینیم عمرمان دوچندان می‌شود که هنوز ما را از یاد نبرده‌اید و همیشه به یاد ما هستید. به کار ما احترام می‌گذارید و برایتان مهم است. کارهای ما را گزارش می‌کنید و احوال پرسمان هستید و ما به همین محبت‌ها دلگرمیم.

۲۴۵۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.