منطقه CBSA Prairie: نکات برجسته عملیاتی و اجرایی از سال 2021

[ad_1] پس زمینه آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) منطقه پریری امروز نکات مهم عملیاتی و اجرایی را که دوره 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021 را پوشش می دهد منتشر کرد. تسلیحات محدود و غیرمحدود اعلام نشده در پورتال شمالی، ساسکاچوان در اوت 2021 کشف و ضبط شد. سلاح های غیرمحدود پس از پرداخت جریمه

کد خبر : 140784
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
منطقه CBSA Prairie: نکات برجسته عملیاتی و اجرایی از سال 2021

[ad_1]

پس زمینه

تسلیحات محدود و غیرمحدود اعلام نشده در پورتال شمالی، ساسکاچوان در اوت 2021 کشف و ضبط شد. سلاح های غیرمحدود پس از پرداخت جریمه بازگردانده شدند.

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) منطقه پریری امروز نکات مهم عملیاتی و اجرایی را که دوره 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021 را پوشش می دهد منتشر کرد.

منطقه پریری دارای 34 بندر ورودی زمینی، چهار سایت گزارش دریایی و 26 فرودگاه است. این منطقه از چهار ناحیه (منطقه آلبرتای مرکزی؛ منطقه آلبرتای جنوبی و ناحیه ساسکاچوان جنوبی؛ منیتوبا مرکزی، ناحیه مناطق مرکزی ساسکاچوان و شمال غربی؛ و ناحیه منیتوبا جنوبی) و سه بخش (عملیات اطلاعاتی و اجرایی، عملیات تجاری، و برنامه های شرکتی) تشکیل شده است. و مدیریت یکپارچه سازی).

ایمن نگه داشتن جوامع ما

در ماه فوریه، افسران خدمات مرزی (BSO) در Couttsبندر ورودی آلبرتا یک مسافر ایالات متحده (ایالات متحده) را که عازم آلاسکا بود، پس از یافتن یک اسلحه دستی اعلام نشده و 21 خشاب ممنوعه برای سلاح های گرم مختلف در کامیون مسافر دستگیر کرد.

دو اسلحه دستی اعلام نشده BSOs در یک کیسه دافل در نورث گیت، ساسکاچوان در فوریه 2021 پیدا شد.

همچنین در ماه فوریه در نورث گیتدر بندر ورودی ساسکاچوان، یک مسافر آمریکایی علیرغم وجود محدودیت‌های COVID-19 به دنبال ورود برای گردشگری بود و زمانی که BSOs دو اسلحه دستی اعلام‌نشده را در یک کیسه دافل پیدا کردند دستگیر شد. بررسی‌های پایگاه داده نشان داد که مسافر قبلاً محکومیت داشته است و باعث می‌شود که مسافر واجد شرایط ورود به کانادا نباشد. مسافر برای عدم اعلام اسلحه جریمه پرداخت و بدون آنها به ایالات متحده بازگشت.

در ماه مارس، بخش تحقیقات جنایی (CIS) در کلگری، شش اتهام علیه یک شرکت و مالکی که اتباع خارجی را که اجازه کار در کانادا را ندارند، به کار گرفته است. این پرونده در حال حاضر در دادگاه است.

در Couttsدر بندر ورودی آلبرتا در ماه ژوئیه، یک مسافر آمریکایی بیکار اعلام کرد که هیچ ارزی در اختیار ندارد، اما افسران دریافتند که در واقع 10000 دلار آمریکا پول نقد دارند که منبعی برای آن قابل اثبات نیست. مأموران با مشکوک شدن به عواید جنایت، ارز را بدون هیچ شرایطی توقیف کردند و مسافر به ایالات متحده بازگشت.

یکی از چاقوهای ممنوعه ای که توسط عملیات تجاری ادمونتون در اوت 2021 ضبط شد.

همچنین در ماه جولای، بخش اجرای داخلی وینیپگ با موفقیت یک تبعه خارجی را با سابقه تلاش برای ورود غیرقانونی به کانادا حذف کرد. قبل از برکناری، او پس از اعتراف به جرم خود، یک حکم 18 ماهه را سپری کرده بود بخش تحقیقات جنایی وینیپگ هزینه بازگشت به کانادا بدون مجوز.

در ماه اوت، افسران در ادمونتون عملیات بازرگانی در حال بررسی محموله‌ها در یک انبار پیک بود و محموله‌ای را که حاوی 100 چاقوی فنری ممنوع بود، رهگیری و توقیف کرد.

در ماه اوت، افسران CBSA در پورتال شمال، بندر ورودی ساسکاچوان در حال انجام یک معاینه معمولی از یک مسافر آمریکایی بود که در حال ترانزیت به آلاسکا بود که چهار تفنگ دستی، دو تفنگ تهاجمی ممنوع، سه اسلحه بلند بدون محدودیت، و 40 مجله ممنوعه را در کامیون مسافر پیدا کرد. BSO ها مسافر را دستگیر کردند و فقط اسلحه های بدون محدودیت را پس دادند و قبل از اجازه دادن به مسافر برای بازگشت به ایالات متحده، 7000 دلار کانادا جریمه صادر کردند.

در ماه اوت، افسران در امرسون، بندر ورودی منیتوبا یک اسلحه دستی نامعلوم و پر از یک راننده تجاری آمریکایی کشف و ضبط کرد. او دستگیر شد، 1000 دلار جریمه پرداخت و به ایالات متحده بازگشت


سلاح‌های ممنوعه در پورتال شمالی، بندر ورودی ساسکاچوان در ماه اکتبر کشف و ضبط شد.

همچنین در ماه اوت، افسران از ادمونتون عملیات بازرگانی 2.65 کیلوگرم حشیش مشکوک را در سه محموله صادراتی در یک انبار پیک کشف و ضبط کرد.

در ماه سپتامبر، افسران خدمات مرزی از ادمونتون Commercial Operations یک محموله حاوی 25 لیتر مایع زرد رنگ را بررسی کرد. نتایج آزمایشگاهی تایید کرد که این ماده هیدروکلریک اسید است. مایع به عنوان پیش ساز کلاس B در قسمت 2 جدول VI فهرست شده است قانون کنترل داروها و مواد و بنابراین، واردات اسید هیدروکلریک منوط به الزامات است مقررات کنترل پیش ساز.

در ماه اکتبر، افسران از کلگری فرودگاه بین المللی 2.58 کیلوگرم حشیش مشکوک را در یک محموله صادراتی در یک انبار پیک کشف و ضبط کرد.

همچنین در ماه اکتبر، افسران در پورتال شمال، بندر ورودی ساسکاچوان آزمایش تخلیه یک تریلر نیمه کامیون را انجام داد. در جستجوی آنها 220 چاقو و 22 بند بند برنجی کشف شد که در کانادا به عنوان ممنوعه طبقه بندی می شوند. از آنجایی که این اقلام به درستی اعلام نشده بودند، بدون هیچ شرایط آزادی توقیف شدند.

تسهیل اقتصاد قوی

در حالی که حجم مسافران در سال 2021 به دلیل محدودیت‌های سفر COVID-19 دوباره کاهش یافت، افسران منطقه پریری همچنان تقریباً 486087 کامیون تجاری و 8937373 محموله پیک و همچنین 1040075 مسافر را پردازش کردند. از 1 ژانویه تا 31 اکتبر، منطقه همچنین 2,546,040 محموله تجاری را منتشر کرد.

CBSA عوارض گمرکی را به عنوان راهی برای محافظت از بخش های خاصی از اقتصاد کانادا جمع آوری می کند. CBSA همچنین از سیستم جریمه پولی اداری (AMPS) برای صدور جریمه های پولی برای مشتریان تجاری برای نقض قوانین تجاری و مرزی CBSA، مانند عدم پرداخت عوارض استفاده می کند.

CBSA راستی‌آزمایی‌های طبقه‌بندی تعرفه‌ای را انجام داد که خطاهایی را در طبقه‌بندی کالاهای طبقه‌بندی شده به عنوان چراغ قوه توسط یک واردکننده در ژانویه 2021 نشان داد. در نتیجه این بررسی و اصلاحات خود مشتری، واردکننده 396,964 دلار به عنوان عوارض، مالیات و جریمه ارزیابی شد. پرداخت.

CBSA یک راستی‌آزمایی ارزش‌گذاری اولویت ملی روی کفش را تکمیل کرد که مشخص کرد واردکننده غیرمقیم شرایط برنامه را نقض می‌کند. پس از اصلاحات و جریمه ها، واردکننده باید 224846.67 دلار پرداخت می کرد.

افسران در پورتال شمال، بندر ورودی ساسکاچوان در حال پردازش یک مقیم کانادا بود که در ماه آوریل با یک اسب از ایالات متحده باز می گشت. مسافر در مورد منشأ اسب صادق نبود، سپس رسیدی دروغین با ارزش بسیار کمتر از آنچه پرداخت شده بود نشان داد. این اقدامات منجر به پرداخت 17,350 دلار کانادا به عنوان جریمه شد، در حالی که اگر مسافر از همان ابتدا اظهارنامه واقعی ارائه می کرد، فقط حدود 800 دلار کانادا به صورت GST پرداخت می کرد.

حمایت از سایر ادارات دولتی

CBSA ورود سریع آتش نشانان آفریقای جنوبی را که از دولت منیتوبا در تلاش برای مبارزه با آتش سوزی حمایت می کردند، تسهیل کرد.

در ماه اوت، افسران CBSA در فرودگاه بین المللی وینیپگ، ورود سریع 109 آتش نشان آفریقای جنوبی را که برای حمایت از تلاش های استانی برای مقابله با آتش سوزی در منیتوبا وارد شدند، تسهیل کردند.

سایر نکات برجسته

در ماه آوریل، سرویس اطلاعات مرزی منطقه دشت از زمان اجرای اقدامات مرزی COVID-19 در مارس 2020، به نقطه عطف مهم ارائه خدمات به 1 میلیون تماس گیرنده و پاسخ به بیش از 76000 ایمیل “تماس با ما” رسیده است.

در ماه جولای، افسران در کلگری فرودگاه بین المللی بازگرداندن و ترخیص دو Na-to-wa-piist (اقلام مقدس) را به کشور سیکسیکا در قلمرو پیمان 7 در کانادا تسهیل کرد: یک لباس سر انجمن مرغ پریری و یک لباس رقص آب و هوا.

پیوندهای مرتبط

– 30 –

مخاطب

برای اطلاعات بیشتر یا برنامه ریزی مصاحبه با نمایندگان منطقه ای CBSA، لطفا با:

روابط رسانه ای
آژانس خدمات مرزی کانادا
[email protected]
1-877-761-5945

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.