منطقه CBSA جنوب انتاریو: نکات برجسته عملیاتی و اجرایی از سال 2021

[ad_1] آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) منطقه انتاریوی جنوبی نکات عملیاتی و اجرایی را که دوره 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021 را پوشش می دهد منتشر کرد. منطقه انتاریوی جنوبی (SOR) بخش جنوبی انتاریو شامل شهرهای ویندزور، سارنیا، لندن، فورت ایری و آبشار نیاگارا و جوامع اطراف آن‌ها را پوشش می‌دهد. این منطقه در

کد خبر : 140856
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۵۳
منطقه CBSA جنوب انتاریو: نکات برجسته عملیاتی و اجرایی از سال 2021

[ad_1]

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) منطقه انتاریوی جنوبی نکات عملیاتی و اجرایی را که دوره 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021 را پوشش می دهد منتشر کرد.

منطقه انتاریوی جنوبی (SOR) بخش جنوبی انتاریو شامل شهرهای ویندزور، سارنیا، لندن، فورت ایری و آبشار نیاگارا و جوامع اطراف آن‌ها را پوشش می‌دهد. این منطقه در حال حاضر 1400 پرسنل دارد و دارای هفت مرز زمینی، دو فرودگاه متوسط، سه گذرگاه کشتی است و به 10 فرودگاه کوچک و بیش از 150 سایت دریایی خدمات ارائه می دهد. SOR حجم بالایی از مسافران مرز زمینی و وسایل حمل و نقل را پردازش می کند و خانه چهار مورد از شش عملیات مرزی پرتردد مسافران زمینی و چهار عملیات مرزی تجاری پرتردد در کانادا است.

ایمن نگه داشتن جوامع ما

به طور کلی، CBSA در جنوب انتاریو تقریباً 674.29 کیلوگرم از آن را کشف و ضبط کرد مواد مخدر. در اینجا چند نمونه از اقدامات اجرایی در سال جاری آورده شده است:

در 15 ژوئن، یک کامیون تجاری که توسط یک ساکن کبک هدایت می شد، از پل صلح در فورت اری، انتاریو عبور کرد و برای معاینه ثانویه ارجاع شد. CBSA حدود 112.5 کیلوگرم مظنون را کشف و ضبط کرد کوکائین داخل پنج کیسه دافل ارزش این کشفیات 14 میلیون دلار برآورد شده است. راننده دستگیر و به پلیس سواره سلطنتی کانادا (RCMP) تحویل داده شد.

در همان روز، افسران تونل ویندزور-دیترویت 488 دستگاه را توقیف کردند قرص اکستازی. برای این تخلف 10000 دلار جریمه در نظر گرفته شد. مظنون به ایالات متحده بازگردانده شد.

در دو روز جداگانه، 9 و 31 آگوست، کامیون‌های تجاری که توسط ساکنان انتاریو هدایت می‌شدند در پل آبی آبی در پوینت ادوارد، انتاریو وارد کانادا شدند. در هر نوبت کامیون ها ارجاع و ماموران مرزی در بازرسی کل حدود 145 کیلوگرم مشکوک را کشف و ضبط کردند. کوکائین. هر دو نفر دستگیر و به RCMP تحویل داده شدند.

در 29 اوت 2021، CBSA یک مسافر آمریکایی را در بندر ورودی Ambassador Bridge در ویندزور، انتاریو پس از اینکه مأموران 18 آجر مشکوک کوکائین به وزن تقریبی 18 کیلوگرم را یافتند، دستگیر کرد. مظنون و مواد مخدر به بازداشتگاه RCMP منتقل شدند.

منطقه CBSA جنوب انتاریو (SOR) 166 را توقیف کرد سلاح گرم از 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021. برخی از نمونه ها عبارتند از:

دو نفر به دلیل عدم اظهار نظر دستگیر شدند چهار اسلحه گرم و مشکوک به حشیش (ماری جوانا) در 20 آوریل در پل کوئینستون-لویستون. کالا توقیف و 6040 دلار جریمه پرداخت شد. این افراد به ایالات متحده بازگردانده شدند.

اگرچه درست خارج از دوره گزارش، در 1 نوامبر، علاوه بر کل سلاح های گرم گزارش شده در بالا، بررسی پل آبی آبی در پوینت ادوارد، انتاریو نشان داد 56 قبضه سلاح گرم ممنوعه اعلام نشده13 خشاب مازاد بر ظرفیت، 43 خشاب تپانچه ده گلوله و 100 گلوله مهمات. این موضوع توسط CBSA دستگیر و متهم شد.

تسهیل اقتصاد قوی

CBSA در منطقه انتاریوی جنوبی پردازش شد 2,620,820 کامیون ها (وسایل نقلیه تجاری / وسایل نقلیه) که به حساب می آیند 58 درصد حجم حمل و نقل تجاری مرز زمینی ملی

پل سفیر به تنهایی پردازش شد 1,161,645 حسابداری وسایل نقلیه تجاری 26% از ملی حجم حمل و نقل تجاری مرز زمینی

در حقیقت. CBSA در منطقه جنوب انتاریو پردازش شده است 4,843,325 افرادی که حساب می کنند 52درصد مسافران ملی که از مرزهای زمینی عبور کردند.

منطقه CBSA جنوب انتاریو (SOR) 765,334.17 دلار را کشف و ضبط کرد ارز اعلام نشده و ابزارهای پولی (به عنوان مثال سهام، اوراق قرضه، پیش نویس بانکداران، چک و حواله پول). افزایش 80 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2020. به عنوان مثال، در 9 آوریل، افسران پل کوئینستون-لویستون تقریباً 211496 دلار کانادا به ارز اعلام نشده کشف کردند که منجر به جریمه 2500 دلاری و از دست دادن امتیازات NEXUS شد.

منطقه CBSA جنوب انتاریو (SOR) 244,348.54 کیلوگرم به مقدار قابل توجهی کشف و ضبط کرد. تنباکو کشفیات به ارزش کل 44,328,239.70 دلار. درآمد فرار از این اقدامات اجرایی 65,494,974.16 دلار بود. علاوه بر این، 45 درصد از وزن کل توتون کشف شده منطقه در پل سفیر رخ داده است.

در 10 آوریل، افسران در پل رنگین کمان چهار شهروند کانادایی را که در یک عملیات سازماندهی شده درگیر بودند، رهگیری کردند. حلقه سرقت خودرو و در اختیار داشتن ابزارهای break و enter. اقلام کشف و ضبط و افراد قبل از انتقال به پلیس منطقه به اتهام تخلف از هویت دستگیر شدند.

حمایت از سایر ادارات دولتی

منطقه CBSA جنوب انتاریو (SOR) 2062 درخواست پناهندگی را بررسی کرد. مرکز پردازش پناهندگان پل صلح به تنهایی 918 (44.5 درصد) از کل درخواست های پناهندگی SOR را در 10 ماه اول سال 202 و پل رنگین کمان 708 درخواست (34.3 درصد) دریافت کرد.

پیوندهای مرتبط

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.