منطقه کبک CBSA: نکات اجرایی و عملیاتی در سال 2021

[ad_1] آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA)، منطقه کبک، نکات اجرایی و عملیاتی برجسته را برای دوره 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021 ارائه کرد. منطقه کبک دارای 87 نقطه خدماتی شامل 32 گذرگاه مرزی زمینی (پنج دفتر تجاری تعیین شده)، 9 دفتر دریایی (شامل بنادر مونترال و کبک سیتی)، شش پایانه راه آهن، 25 فرودگاه

کد خبر : 140908
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۴۳
منطقه کبک CBSA: نکات اجرایی و عملیاتی در سال 2021

[ad_1]

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA)، منطقه کبک، نکات اجرایی و عملیاتی برجسته را برای دوره 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021 ارائه کرد.

منطقه کبک دارای 87 نقطه خدماتی شامل 32 گذرگاه مرزی زمینی (پنج دفتر تجاری تعیین شده)، 9 دفتر دریایی (شامل بنادر مونترال و کبک سیتی)، شش پایانه راه آهن، 25 فرودگاه بین المللی و فرعی و یک مرکز پردازش پستی است. نقاط خدماتی در امتداد 813 کیلومتر مرز مشترک با ایالات متحده – طولانی ترین خط مرز زمینی در کانادا واقع شده اند. این منطقه همچنین مسئول نظارت بر شناورها در طول 2500 کیلومتر خط ساحلی است.

ایمن نگه داشتن جوامع ما

از اول ژانویه، در تمام نقاط ورودی در کبک، CBSA بیش از 1500 سلاح ممنوعه و قطعات ممنوعه سلاح این رهگیری ها مانع از ورود این سلاح ها به کشور و جوامع ما شده است.

در 12 فوریه در فرودگاه مونترال ترودو، بخش مسافرانافسران CBSA 1165 وصله فنتانیل به ارزش 250000 دلار را در چمدان یک مسافر کانادایی کشف و ضبط کردند. این مسافر در روزهای بعد در دادگاه حاضر شد.

در 15 فوریه، CBSA 2.6 کیلوگرم تریاک (به ارزش 156000 دلار) را در مرکز بین المللی پردازش نامه لئو بلانشت در مونترال. به دنبال این رهگیری، RCMP دستگیر شد.

در 11 جولای، در فرودگاه مونترال ترودو، بخش مسافران، افسران خدمات مرزی 25 کیلوگرم آمفتامین (به ارزش 1,442,000 دلار) از یک مسافر از خاورمیانه کشف و ضبط کردند. او دستگیر شد.

در 24 جولای، در فرودگاه مونترال ترودو، بخش مسافران، CBSA 32616 دلار پول نقد اعلام نشده از مسافری که در حال آماده شدن برای ترک کانادا بود ضبط کرد. این ارز به عنوان عواید مشکوک به جرم کشف و ضبط شد.

افسران CBSA یک اسلحه گرم و خشاب ممنوعه حاوی 19 گلوله را از یک راننده در نویان مرز در 15 اکتبر 2021. به دلیل عدم گزارش دهی 1000 دلار جریمه تعیین شد و اسلحه و مجله توقیف شد. مسافر به ایالات متحده بازگردانده شد.

در 15 اکتبر در استانستد در گذرگاه مرزی، افسران CBSA از خودروی مسافربری، دو عدد خشاب با ظرفیت بالا برای یک اسلحه AK، یک عدد خشاب با ظرفیت بالا با کالیبر 22، یک نارنجک خنثی شده و سه گرم حشیش کشف و ضبط کردند. مسافر دستگیر شد، اسلحه‌هایش ضبط شد و 500 دلار جریمه پرداخت و پس از آن به آمریکا بازگردانده شد.

نمونه های دیگر از اجرا

در 11 می، در فرودگاه مونترال ترودو، بخش مسافرانچندین کالای لوکس اظهار نشده (به ارزش کل نزدیک به 400 هزار دلار) از جمله یک حلقه الماس به ارزش 220 هزار دلار از یک مسافر کانادایی کشف و ضبط شد. مسافر مجبور شد 118000 دلار برای بازیابی کالاهای خود بپردازد. اگر مسافر ارزش کالا را به درستی اعلام کرده بود، حدود 89000 دلار عوارض و مالیات پرداخت می کرد که تقریباً 29000 دلار کمتر از جریمه تعیین شده بود.

در 16 جولای، به دنبال یک تحقیق CBSAیک شهروند کلمبیایی به دلیل استفاده از پاسپورت مکزیکی و ارائه نادرست هویت خود برای ورود به کانادا مجرم شناخته شد. یازده نفر دیگر که مظنون به عضویت در سازمان های جنایی فراملی موسوم به گروه های سرقت آمریکای جنوبی (SATGs) هستند نیز به دلیل نقض قانون محکوم شدند. قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان (IRPA). این افراد هنگام شکستن و ورود به منازل و مشاغل در کانادا نیز دست به سرقت زدند.

در 27 جولای، در سنت آرماند در گذرگاه مرزی، ماموران یک ساعت لوکس را که 21500 دلار کمتر از ارزش آن بود، رهگیری کردند. مسافر باید مجموعاً 16155.69 دلار جریمه می پرداخت. اگر مسافر ارزش اولیه ساعت را صادقانه اعلام می کرد، به جای 16155.69 دلار، حدود 3900 دلار مالیات پرداخت می کرد.

در کالمار تحقیقات به یک آژانس استخدام غیرقانونی پایان داد که 178 کارگر خارجی را که مجاز به کار در کانادا نبودند، آورد. در 16 سپتامبر 2021، در دادگاه شهر کبک، سه صاحب کسب و کار متهم به استخدام این 178 کارگر غیرقانونی در هتل‌های منطقه بزرگ شهر کبک به جرم خود اقرار کردند.

حمایت از اقتصاد قوی

بیش از 476015 گذرگاه کامیون تجاری در CBSA در بنادر ورودی کبک در سال 2021 پردازش شد. تقریباً 16 درصد از بارهای تجاری در کانادا از نقاط ورودی در کبک می گذرد.

در سال 2021، راستی‌آزمایی‌های تجاری انجام‌شده با نقاط ورودی منجر به جمع‌آوری 4.7 میلیون دلار از مالیات و عوارض فرار در زمینه منسوجات شد و در نتیجه از اقتصاد کانادا و مشاغل داخلی منسوجات محافظت کرد.

راستی‌آزمایی واردات دو شرکت منجر به اخذ ۲۷۷ میلیون دلار عوارض و مالیات برای طیور و محصولات لبنی مشمول مدیریت عرضه شد که توسط واردکنندگان به اشتباه اعلام شده بود و در نتیجه از تولیدکنندگان داخلی کانادا حمایت شد.

حمایت از سایر بخش ها

CBSA برای حمایت از واکنش دولت کانادا به همه‌گیری کووید-19، عملیات‌های گسترده‌ای را انجام داد.

به عنوان مثال، در طول سال 2021، افسران CBSA در فرودگاه بین‌المللی Mirabel میلیون‌ها دوز واکسن COVID-19 را که در سراسر کانادا توزیع شده بود، پاکسازی کردند.

بین فوریه و ژوئیه 2021، افسران CBSA در فرودگاه مونترال ترودو، بیش از 370000 ماسک تقلبی N95 را به لطف اطلاعیه مراقبت از مرکز ملی هدف ما رهگیری کردند.

پیوندهای مرتبط

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.