منطقه ویژه اقتصادی رمزارز در هندوراس بیت کوین را به عنوان مناقصه قانونی می پذیرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک منطقه ویژه اقتصادی دوستدار کریپتو در هندوراس، بیت کوین را به عنوان پول قانونی در نظر گرفته است که به این ارز دیجیتال اجازه می دهد تا برای پرداخت مالیات و هزینه ها استفاده شود. علاوه بر این، اوراق قرضه بیت کوین را می توان با استفاده از «استانداردهای کلاس جهانی برای AML

کد خبر : 190380
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
منطقه ویژه اقتصادی رمزارز در هندوراس بیت کوین را به عنوان مناقصه قانونی می پذیرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک منطقه ویژه اقتصادی دوستدار کریپتو در هندوراس، بیت کوین را به عنوان پول قانونی در نظر گرفته است که به این ارز دیجیتال اجازه می دهد تا برای پرداخت مالیات و هزینه ها استفاده شود. علاوه بر این، اوراق قرضه بیت کوین را می توان با استفاده از «استانداردهای کلاس جهانی برای AML و KYC» در حوزه قضایی آن صادر کرد.

بیت کوین به عنوان مناقصه قانونی در پروسپرا عمل می کند

پروسپرا، یک منطقه ویژه اقتصادی واقع در جزیره رواتان در غرب کارائیب و کریدور شمالی هندوراس، پنجشنبه اعلام کرد که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته است. با اشاره به پروسپرا به‌عنوان «دوستانه رمزنگاری»، جزئیات اعلامیه، «بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزنگاری‌شده به‌عنوان ارز قانونی در حوزه قضایی آن عمل می‌کنند».

سخنگوی پروسپرا به Bitcoin.com News گفت:

پروسپرا مالیات بر عایدی سرمایه ندارد، به این معنی که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به طور موثر به عنوان ارز قانونی در حوزه قضایی عمل می کنند.

این سخنگوی می افزاید: «ساکنان و مشاغل در پروسپرا ممکن است با استفاده از بیت کوین، لمپیرا هندوراس، دلار آمریکا یا هر ارز دیگری به انتخاب خود بدون ایجاد بدهی مالیاتی بر عایدی سرمایه در تراکنش ها، تراکنش کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

برخلاف بسیاری از حوزه های قضایی دیگر، معاملات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیستند.

انتشار اوراق قرضه بیت کوین

پروسپرا همچنین اعلام کرد که از روز پنجشنبه، «شهرداری‌ها، دولت‌های محلی و شرکت‌های بین‌المللی می‌توانند برای جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی اوراق بیت‌کوین» را در حوزه قضایی خود منتشر کنند.

منطقه ویژه اقتصادی خاطرنشان کرد که اوراق قرضه بیت کوین صادر شده از طریق پروسپرا «با استانداردهای کلاس جهانی برای AML مطابقت خواهد داشت. [anti-money laundering] و KYC [know your customer]”

السالوادور، کشور همسایه هندوراس، در سپتامبر سال گذشته در کنار دلار آمریکا، بیت کوین را به عنوان ارز قانونی تبدیل کرد. پس از تبدیل شدن بیت کوین به ارز قانونی، گردشگری این کشور 30 ​​درصد افزایش یافته است.

نظر شما در مورد پذیرش بیت کوین در منطقه ویژه اقتصادی در هندوراس به عنوان ارز قانونی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.