منطقه تلاقی کلیدی پیش از داده های CPI ایالات متحده

[ad_1] قیمت طلا (XAU/USD)، نمودارها و تجزیه و تحلیل: پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی Q2 اخیراً منتشر شده برای طلا را دانلود کنید طلا (XAU/USD) پس زمینه اساسی قیمت طلا در معاملات آسیایی با بالاترین سطح 2020.87 دلار پیش از کاهش برخی از این سودها پس از بازگشایی اروپا (در زمان نگارش مقاله

کد خبر : 344656
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
منطقه تلاقی کلیدی پیش از داده های CPI ایالات متحده

[ad_1]

قیمت طلا (XAU/USD)، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی Q2 اخیراً منتشر شده برای طلا را دانلود کنید

طلا (XAU/USD) پس زمینه اساسی

قیمت طلا در معاملات آسیایی با بالاترین سطح 2020.87 دلار پیش از کاهش برخی از این سودها پس از بازگشایی اروپا (در زمان نگارش مقاله با قیمت 2011.00 دلار معامله می شد) افزایش یافت. با این حال، سوال در مورد پایداری چنین حرکتی در ذهن فعالان بازار باقی می‌ماند که می‌تواند روز مهمی برای فلز گرانبها باشد.

طلا در روز دوشنبه حمایت خود را از قیمت نفت پیدا کرد، پیش از اینکه دیروز به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا که یک زنجیره چهار روزه برنده را شکست. به طور کلی، احساسات بازار پس از آخر هفته نسبتاً خاموش شده است زیرا رویدادهای داده های کلیدی ایالات متحده در پیش است.

نظرات سیاستگذاران فدرال رزرو نتوانستند شفافیتی را با تفسیرهای مبهم و مبهم ارائه کنند. کاشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس گفت که تورم را در سال 2023 به حدود 3 درصد کاهش می دهد، در حالی که جان ویلیامز از نیویورک گفت که احساس می کند فدرال رزرو باید اقدامات بیشتری برای مبارزه با تورم انجام دهد. با توجه به پیش بینی مورد انتظار برای Core CPI که انتظار می رود در ماه مارس افزایش جزئی داشته باشد، نظرات جالب توجه است.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله طلا

روز و هفته جالبی برای فلز گرانبها در پیش است زیرا قیمت به نقطه عطف کلیدی در حدود سطح 2033.00 دلار (بالاترین نوسان اخیر) نزدیک می شود. چاپ تورم ایالات متحده که قرار است بعدا منتشر شود، با توجه به داده های بازار کار که قوی باقی مانده اند، داغ می شود. افزایش تورم امروز یا از دست دادن قابل توجه پیش‌بینی 5.2 درصدی می‌تواند منجر به یک حرکت نزولی جدید برای این فلز گرانبها شود، در حالی که نشانه‌ای از تداوم کاهش تورم ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای آزمایش مجدد بالاترین سطح در سال 2022 عمل کند. حدود 2070.00 دلار دسته. در یک روش صحبت کردن، به وضوح زمان ساخت یا شکستن فلز گرانبها است.

image1.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

چشم انداز فنی و افکار نهایی

از منظر فنی، طلا با نزدیک شدن به نوسانات اخیر در سطح 2033.00 دلار، شکست، تست مجدد و ادامه الگوی پرچم را تجربه کرده است. فاصله عمودی بین خط روند بالا و پایین حدود 80 دلار است که اهداف صعودی بالقوه را در حدود 2070.00 دلار در سال 2022 قرار می دهد که هنوز به آن نرسیده است. (بخوانید: نحوه تجارت سازندهای مثلثی و پرچمی).

به نظر می رسد که مشخصات فنی به نفع پیشرفت بیشتر و آزمایش بالقوه آن در سال 2022 است، اما با چالش های زیادی روبرو است. برخی از سطوح مقاومت کلیدی و البته انتشار داده‌های تورم در ایالات متحده که می‌تواند تأثیر با اهمیتی بر شاخص دلار و در نتیجه حرکت رو به جلو قیمت طلا داشته باشد.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

طلا (XAU/دلار آمریکا) نمودار روزانه – 12 آوریل 2023

image2.png

منبع: TradingView، نمودار تهیه شده توسط Zain Vawda

داده های احساسات مشتری IG

IGCS نشان می‌دهد که معامله‌گران خرده‌فروشی در حال حاضر Long on Gold هستند و 55 درصد معامله‌گران در حال حاضر موقعیت‌های خرید دارند. این حدود 3 درصد نسبت به دیروز کاهش یافته است، زیرا معامله گران احتمالاً پیش از انتشار داده های ایالات متحده، قرار گرفتن در معرض طولانی مدت را کاهش می دهند. تفاوت ناچیز بین موقعیت‌های خرید و فروش نشان می‌دهد که داده‌های امروز آمریکا چقدر می‌تواند برای حرکت رو به جلوی قیمت طلا مهم باشد.

دانش تجارت پایه

سبک تجارت خود را بیابید

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.