منطقه تقاضای طلا در حال حاضر در خلیج باقی مانده است

[ad_1] نکات طلایی: پس از شروع نوسانات ماه مارس، قیمت طلا در هفته گذشته اندکی آرام شد و حمایت را در یک نقطه کلیدی در نمودار حفظ کرد. نمودار هفتگی طلا یک ستاره عصرانه تولید کرد هفته قبل تایید شد، که در را برای موضوعات نزولی بلندمدت باز نگه می‌دارد. حمایت هفته گذشته یک کانال

کد خبر : 184652
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
منطقه تقاضای طلا در حال حاضر در خلیج باقی مانده است

[ad_1]

نکات طلایی:

  • پس از شروع نوسانات ماه مارس، قیمت طلا در هفته گذشته اندکی آرام شد و حمایت را در یک نقطه کلیدی در نمودار حفظ کرد.
  • نمودار هفتگی طلا یک ستاره عصرانه تولید کرد هفته قبل تایید شد، که در را برای موضوعات نزولی بلندمدت باز نگه می‌دارد. حمایت هفته گذشته یک کانال صعودی ایجاد کرده است که شکل گیری احتمالی پرچم خرس را برجسته می کند.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

هفته بزرگی برای قیمت طلا است. فلز زرد در ماه مارس افزایش یافت ترس از تهاجم روسیه به اوکراین مناقصه جنگ منجر به افزایش شدیدی شد، اما طلا فقط از آزمایش بالاترین رکورد چاپ شده در تابستان 2020 کوتاه آمد. نوار هفتگی بسته می شود سنگ قبر دوجی.

هفته بعد همینه با این حال به ایجاد ستاره عصر کمک کرد، از آنجایی که اقدام قیمت آن هفته حتی بیشتر از آن شکست قبلی بازمی گردد، و قیمت ها را به نقطه مبدا در حدود سطح روانی 1900 باز می گرداند.

ستاره های عصر اغلب با هدف معکوس شدن نزولی دنبال می شوند و این پتانسیل همچنان با حرکت به هفته جدید و سه ماهه جدید باقی می ماند. و با توجه به اینکه به پایان ماه نزدیک می‌شویم، میله ماهانه طلا ارزش بررسی دارد، زیرا نشان‌دهنده یک بازگشت قوی پس از شکست بالای آن است. اگر نوار ماهانه به رنگ قرمز بسته شود، برای سناریوهای معکوس تصویر بزرگتر که در سه ماهه دوم امسال قرار دارند، بسیار جذاب تر به نظر می رسد.

نمودار قیمت ماهانه طلا

نمودار قیمت ماهانه طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

نمودار هفتگی طلا

از نمودار هفتگی می‌توانیم بر روی آن شکل‌گیری ستاره عصر تمرکز کنیم. در منطقه تقاضا همانطور که در نمودار بالا می بینید، مورد علاقه دارای ارتباط تاریخی است. منطقه 1900-1923 همان چیزی است که در نهایت در سال 2011 اوج گرفت.

و با اقدامات اخیر قیمت نیز نقشی ایفا کرده است و به ایجاد حمایت زمانی که دو سال پیش شروع به عقب نشینی کرد کمک کرد و به زودی تبدیل به مقاومت شد که در اواخر سال 2020 و اواسط سال 2021 بالاترین سطح را حفظ کرد. همین منطقه حتی در اواخر فوریه مقاومت نشان داد، اما با افزایش تنش‌های جنگی، قیمت‌ها این مقاومت را از بین بردند، و اکنون به عنوان پشتیبان عمل می‌کند و خرس‌ها را پس از پر شدن شکل‌گیری ستاره عصرگاهی، نگه می‌دارد.

نمودار قیمت هفتگی طلا

نمودار قیمت هفتگی طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

کوتاه مدت طلایی: پرچم خرس از حمایت حمایت می کند

پایین آمدن به نمودار چهار ساعته بر آزمون پشتیبانی اخیر در منطقه 1900-1923 متمرکز است. این تست پشتیبانی مدت کوتاهی پس از تصمیم گیری نرخ FOMC، فقط با یک آزمایش موقت زیر 1900 وارد عمل شد. سطح روانی در طول خود تصمیم گیری نرخ از آنجایی که سهام در یک حرکت بهبود صعودی به راه افتادند، قیمت طلا چیزی مشابه را به خود اختصاص داد و از آن منطقه حمایت بلندمدت جهش کرد.

این جهش تاکنون به شکلی منظم توسعه یافته است و روند صعودی را حفظ کرده است کانال روند که بر اساس آن منطقه تقاضا است. این، زمانی که با فروش قبلی در نظر گرفته شود، کوتاه مدت می شود تشکیل پرچم خرس.

شکسته شدن این پرچم می‌تواند زمینه‌های نزولی با تصاویر بزرگ‌تر را با همسویی دیدگاه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت ایجاد کند. اما، فروشندگان باید مراقب باشند، زیرا این منطقه پشتیبانی از 1900-1923 نسبتاً واضح و آشکار است و ممکن است قبل از اینکه در نهایت به پایان برسد، آزمایش‌های بیشتری لازم باشد.

نمودار قیمت چهار ساعته طلا

نمودار قیمت چهار ساعته طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.