منطقه انتاریوی شمالی CBSA: نکات برجسته عملیاتی و اجرایی از سال 2021

[ad_1] آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) منطقه انتاریوی شمالی (NOR) امروز نکات مهم عملیاتی و اجرایی را منتشر کرد که دوره 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021 را پوشش می دهد. با مرزهایش از دایره قطب شمال در شمال، تا مرز مانیتوبا در غرب، مرز کبک در شرق، و حومه متروپولیتن تورنتو در جنوب، NOR

کد خبر : 140881
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۲۱
منطقه انتاریوی شمالی CBSA: نکات برجسته عملیاتی و اجرایی از سال 2021

[ad_1]

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) منطقه انتاریوی شمالی (NOR) امروز نکات مهم عملیاتی و اجرایی را منتشر کرد که دوره 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021 را پوشش می دهد.

با مرزهایش از دایره قطب شمال در شمال، تا مرز مانیتوبا در غرب، مرز کبک در شرق، و حومه متروپولیتن تورنتو در جنوب، NOR دومین منطقه اداری بزرگ در CBSA است که تقریباً پوشش می‌دهد. 3000000 کیلومتر مربع. خدمات مدیریت مرزی و اجرای مرزها در هفت بندر ورودی زمینی، دو گذرگاه ریلی، سه بندر ورودی فصلی، دو بندر ورودی دریایی، بیش از 100 سایت گزارش‌دهی دریایی، یک گذرگاه کشتی، و بیش از 25 فرودگاه و سایت گزارش‌دهی هوایی ارائه می‌شود. .

ایمن نگه داشتن جوامع ما

در 16 ژانویه، افسران خدمات مرزی (BSOs) در رودخانه کبوتر بندر ورودی (POE) آزمایشی را روی یک وسیله نقلیه تجاری انجام داد. در این جست و جو بقایای مواد مخدر از جمله فنتانیل و همچنین یک دستگاه پرس دستی قرص کشف شد که آزمایش آن برای بقایای آمفتامین مثبت بود. پرس قرص برای واردات ممنوع است قانون کنترل داروها و مواد راننده و دستگاه پرس قرص برای پیگیری در چارچوب وظایف خود به RCMP تحویل داده شدند.

در 28 ژانویه، NOR’s بخش اطلاعات و عملیات اجرایی (IEOD)، با همکاری سرویس پلیس کورنوال، پلیس استان انتاریو (OPP)، سرویس پلیس Akwesasne Mohawk، یکپارچگی مرزی پلیس سواره سلطنتی کانادا، وزارت امنیت داخلی ایالات متحده، و پلیس قبیله ای Saint Regis Mohawk، اعدام شدند. حکم جستجو به طور همزمان وارد شد کورنوال، بر جزیره کورنوال و در هوگانسبورگ، نیویورک به عنوان بخشی از پروژه Hammerhead. در نتیجه، بیش از 510 کیلوگرم ماری جوانا به همراه 467480 دلار کانادا، 3000 دلار آمریکا، سه قبضه اسلحه پر شده همراه با خشاب های آنها و پنج دستگاه خودرو کشف و ضبط شد. پروژه هامرهد که توسط CBSA NOR راه اندازی و رهبری می شود، شامل تحقیقاتی در مورد یک سازمان پیچیده قاچاق فرامرزی می شود که از قلمرو Akwesasne به عنوان یک نقطه ترانزیت برای تسهیل قاچاق اسلحه گرم، ماری جوانا و ارز در سراسر مرز کانادا/ایالات متحده استفاده می کند. این منجر به دستگیری دو نفر از ساکنان کورنوال، یک نفر ساکن جزیره کورنوال، یک نفر ساکن سنت رجیس در کبک و سه نفر از ساکنان هوگانسبورگ در نیویورک شد. پلیس کورنوال مارک رودولف از کورنوال را دستگیر کرد. رودلف اعتراف به گناه کرد و در انتظار صدور حکم است. سایر افراد توسط وزارت امنیت داخلی آمریکا دستگیر شدند.

در 17 فوریه، با حمایت OPP، IEOD NOR یک حکم بازرسی را در یک اقامتگاه در دریاچه های کاوارتا حوزه. در این جستجو موارد زیر کشف و ضبط شد: یک قبضه اسلحه محدود، یک اسلحه ماکت، یک تفنگ ساچمه ای، دو تفنگ، یک تیزر، یک عدد تفنگ شوکر، یک عدد بند برنجی، یک چاقوی پروانه ای، دو تیغه سوئیچ، سه عدد نونچاکو، 21 ستاره پرتاب و یک تفنگ ضربه. CBSA لارنس برازئو را از دریاچه های کاوارتا به 27 اتهام متهم کرد. قانون کیفری کانادا و قانون گمرک برازو هنوز در دادگاه است.

در 25 مارس، با مشارکت واحد اجرای سلاح های استانی OPP، IEOD NOR حکم بازرسی را در یک اقامتگاه در شهر بزرگتر اجرا کرد ناپانی، انتاریو جستجو به کشف و ضبط این موارد منجر شد: مجموعه ای از بند انگشتان برنجی، یک تفنگ زیپ پر شده، تخمینی 1.5 اونس مشکوک به کریستال مت، 200 قرص مشکوک برنامه 1، و 11 بطری مشکوک به متادون. پس از اجرای حکم، داریل وانالستاین با 12 اتهام مواجه شد. وانالستاین هنوز در دادگاه است.

در 28 مارس، یکی از ساکنان کبک به این مکان رسید کورنوال POE و برای معاینه ثانویه ارجاع شد. در جریان معاینه، ماموران یک تفنگ تهاجمی، 17 قبضه اسلحه دستی ممنوع، هشت اسلحه کمری محدود، یک اسلحه سرکوبگر و 44 خشاب کشف کردند. کریستوفر جیکوبز در 28 مارس 2021 دستگیر شد و تا زمان برگزاری جلسه وثیقه در بازداشت به سر برد. او با شرایطی در 20 می 2021 آزاد شد. پرونده در حال انجام است و جیکوبز با سه اتهام تحت عنوان قانون گمرک و 74 اتهام تحت قانون کیفری کانادا.

در 29 مارس، پرسکات POE یک پروژه بررسی صادرات انجام داد. پرسکات اگرچه این پروژه برای کالاهای قاچاق نتیجه ای نداشت در اجرای این آزمایشی نوآورانه برای تعیین امکان‌سنجی، بهترین شیوه‌ها و فرصت‌های گسترش فرصت‌های آزمایش صادرات تجاری آتی، بسیار مفید بود. بیش از 30 راننده تجاری در هنگام خروج از کانادا مصاحبه شدند و 16 وسیله نقلیه تجاری توسط افسران خدمات مرزی و سرویس سگ آشکارساز CBSA مورد بررسی قرار گرفتند.

در 28 می، با مشارکت OPP Lanark، Leeds و Grenville Community Street Crime Unit، IEOD NOR چندین حکم جستجو را در لانارک و پرتانتاریو در بازرسی ها موارد زیر کشف و ضبط شد: ده تیغه سوئیچ، ده قبضه سلاح گرم مشکوک، دو قبضه تیزر باتوم، سه تیزر، دوازده فشنگ تیزر و یک باتوم فنری. دوون کاتمور پس از اجرای حکم با 24 اتهام مواجه است. پدر او، کیت کاتمور، با 18 اتهام مواجه است. هر دو هنوز در دادگاه هستند.

در ماه اوت، یک شهروند آمریکایی که با فرزند خردسالش سفر می کرد برای معاینه ثانویه به این مرکز ارجاع شد لنزدان POE. در طول معاینه مشخص شد که مادر قبلاً کودک را ربوده و کانادا را ترک کرده است، علیرغم حکم دادگاه انتاریو که به پدر کودک حق کامل و حضانت را اعطا کرده بود. با کمک OPP، CBSA توانست کودک را با پدرش در این مرکز متحد کند لنزدان POE. افسران CBSA و OPP بر دیدار مجدد شاد پدر با فرزندش نظارت داشتند.

در فورت فرانسیس تیم واکنش انعطاف پذیر امسال 30 سفر در آب های مرزی انجام داد (هم زمستان و هم تابستان). این تیم با 38 کشتی که به طور غیرقانونی وارد آب های کانادا شده بودند مواجه شدند. به دنبال سیاست CBSA، اطلاعات با RCMP به اشتراک گذاشته شد.

در کورنوال POE در سال 2021 چندین کشف بزرگ تنباکو انجام داد. چرخه تولید، توزیع، فروش و استفاده نهایی از تنباکوی قاچاق جرمی است که تأثیر قابل توجهی بر جامعه کانادا و اهداف بهداشت جهانی و داخلی دارد. عواید حاصل از دخانیات غیرقانونی به جنایات سازمان یافته دامن می زند و ایمنی جوامع ما را تضعیف می کند. این توقیف‌ها نمونه‌ای عالی از کار افسران ما برای دور نگه داشتن دخانیات قاچاق از خیابان‌ها و حفاظت از جوامع ما است:

  • 7 سپتامبر: 31 مورد جویدن تنباکو / انفیه و دو مورد سیگار برگ
  • 16 سپتامبر: 10 کیسه با وزن تقریبی 147 کیلوگرم
  • 1 اکتبر: 20 کیسه زباله با وزن تقریبی 295 کیلوگرم

تسهیل اقتصاد قوی

در حالی که حجم مسافران به دلیل محدودیت‌های سفر COVID-19 کمتر بود، افسران NOR هنوز تقریباً 177,094 کامیون تجاری، 162,396 محموله هوایی و 847,667 محموله پیک و 1,664,749 مسافر را پردازش کردند. در همین مدت 423490 محموله تجاری آزاد شد.

از 1 ژانویه تا 31 اکتبر، فورت فرانسیس POE در مجموع 2363 قطار را پردازش کرد که بیش از 101126 محموله را حمل می کرد.

در ماه مه، CBSA قوانین تجارت و مرز را در زمانی که اعضای CBSA در آن حضور داشتند، اجرا کرد Sault Ste. ماری POE تغییر موقعیت یک کشتی را تسهیل کرد. مشتری نشان داد که آنها قایق خود را پس از ذخیره آن در ایالات متحده برای زمستان به کانادا برمی گردانند. افسران خدمات مرزی مشتری را بازجویی کردند و متوجه شدند که قایق قبلاً به کانادا وارد نشده است. توقیف شد و مشتری بیش از 51000 دلار برای آزادی آن پرداخت کرد. اگر آنها کشتی خود را به درستی اعلام کرده بودند، فقط 27460 دلار پرداخت می کردند.

CBSA عوارض گمرکی را به عنوان راهی برای محافظت از بخش های خاصی از اقتصاد کانادا جمع آوری می کند. CBSA همچنین از سیستم جریمه پولی اداری (AMPS) برای صدور جریمه برای مشتریان تجاری برای نقض قوانین تجاری و مرزی مانند عدم پرداخت عوارض استفاده می کند. در مجموع 330950 دلار آمپر برای واردکنندگان تجاری که قوانین تجاری و مرزی را نقض می کردند صادر شد.

حمایت از سایر ادارات دولتی

در خدمات باربری اتاوا ردیابی و ترخیص مداوم واکسن های COVID-19 وارد کشور را تضمین کرد.

در غروب 16 اوت، افسران در فرودگاه بین المللی مکدونالد کارتیه اتاوا پاکسازی اعضای سفارت کانادا، کارمندان امور جهانی کانادا و پرسنل نیروهای کانادایی را که از کابل، افغانستان تخلیه شده بودند، تکمیل کرد.

پیوندهای مرتبط

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.