منطقه اقیانوس آرام CBSA: نکات برجسته عملیاتی و اجرایی از سال 2021

[ad_1] آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) منطقه اقیانوس آرام امروز نکات مهم عملیاتی و اجرایی را در بازه زمانی 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021 منتشر کرد. منطقه اقیانوس آرام دارای 43 بندر ورودی زمینی، هوایی و دریایی، از جمله یک مرکز پست بین المللی، دومین فرودگاه شلوغ کانادا و بزرگترین بندر دریایی است. این

کد خبر : 140912
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۶:۱۰
منطقه اقیانوس آرام CBSA: نکات برجسته عملیاتی و اجرایی از سال 2021

[ad_1]

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) منطقه اقیانوس آرام امروز نکات مهم عملیاتی و اجرایی را در بازه زمانی 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021 منتشر کرد.

منطقه اقیانوس آرام دارای 43 بندر ورودی زمینی، هوایی و دریایی، از جمله یک مرکز پست بین المللی، دومین فرودگاه شلوغ کانادا و بزرگترین بندر دریایی است.

این منطقه دارای پنج ناحیه (سواحل غربی و یوکان، اوکاناگان و کوتنای، مترو ونکوور، بزرگراه اقیانوس آرام و فرودگاه بین‌المللی ونکوور) و سه بخش (عملیات اطلاعاتی و اجرایی، عملیات تجاری و شرکتی، برنامه‌ها و مدیریت یکپارچه‌سازی) است.

ایمن نگه داشتن جوامع ما

در 8 فوریه، CBSA مترو منطقه ونکوور عملیات دریایی و CBSA بخش اطلاعات منطقه اقیانوس آرام همکاری نزدیک با بخش جرایم جدی و سازمان یافته فدرال RCMP برای بررسی قاچاق کالاهای قاچاق در حالت دریایی. پس از بررسی دو کانتینر اقیانوسی، CBSA تقریباً 1000 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کرد که آن را به یکی از بزرگترین کشفیات تریاک در تاریخ CBSA تبدیل کرد. ارزش تخمینی این توقیف 10 میلیون دلار است.

در ماه فوریه، بخش اطلاعات منطقه اقیانوس آرام، با کمک CBSA مرکز ملی هدف گذاری، یک کانتینر دریایی مورد علاقه را شناسایی و به آن ارجاع داد مترو منطقه ونکوور عملیات دریایی برای معاینه ظرف حاوی چندین طبل بود و محتویات آن GBL بود که برای تولید داروهای “خرما تجاوز جنسی” ضروری است. بیش از 17852 لیتر GBL کشف و ضبط شد که 1.8 میلیون دلار تخمین زده می شود.

در 20 فوریه، دو مسافر در حال عبور از آلاسکا بودند و وارد کانادا شدند ابوتسفورد- هانتینگدون بندر ورودی در بازرسی ثانویه، ماموران مرزبانی دو قبضه اسلحه، دو قبضه اسلحه، 6 عدد خشاب، 6 عدد خشاب تفنگ و یک عدد اسلحه سرکوبگر و 28 ویال استروئید مشکوک، 40 عدد پیپ مت آمفتامین و سایر مقادیر شخصی دیگر مواد مخدر کشف کردند. مسافری که تمامی کالاهای ممنوعه را در اختیار داشت، توسط پلیس دستگیر و متهم شد منطقه اقیانوس آرام بخش تحقیقات جنایی زیر قانون گمرک و کد جنایی.

در فریزر در بندر ورودی در 3 مارس، افسران خدمات مرزی از مسافری که قصد ورود به کانادا را داشت، دو قبضه سلاح گرم و ارز اعلام نشده کشف کردند. ارزش ارز اعلام نشده بیش از 49000 دلار کانادا بود. مسافران جریمه شدند و به ایالات متحده (ایالات متحده) بازگردانده شدند.

در 18 مارس، یک راننده تجاری وارد کانادا شد منطقه بزرگراه اقیانوس آرام در یک تراکتور تریلر حامل محصولات مراقبت شخصی. در بازرسی ثانویه، افسران خدمات مرزی تریلر را تخلیه کردند و 64 شیء آجری شکل که به صورت جداگانه پیچیده شده بودند مشکوک به کوکائین بودند. وزن مجموع آجرها 71.5 کیلوگرم با ارزش تخمینی بیش از 3.5 میلیون دلار بود.

در اوسویوس بندر ورودی، افسران خدمات مرزی در 30 آوریل دو مجله با ظرفیت مازاد و یک سرکوبگر را توقیف کردند. فرد مورد نظر توسط پلیس دستگیر و متهم شد. بخش تحقیقات جنایی منطقه اقیانوس آرام.

در 20 مه، مسافری به این مکان رسید داگلاس مأموران بندر ورودی و بلافاصله مرزی متوجه علائم نقص فنی شدند. در بازرسی از خودروی آنها سه بطری خالی ودکا و یک بطری نیمه مصرف شده و همچنین اسلحه های گرم اعلام نشده، خشاب های بیش از حد ظرفیت، یک صدا خفه کن و مهمات کشف شد. تمامی اسلحه ها و اسلحه ها کشف و ضبط شد. مسافر پس از هوشیاری 4600 دلار جریمه پرداخت و به ایالات متحده بازگشت.

در 25 مه، دو مقیم ایالات متحده در حال عبور از کانادا برای معاینه ثانویه معرفی شدند. افسران خدمات مرزی در ساحل غربی و ناحیه یوکان با انجام بازرسی، هشت قبضه سلاح گرم و مواد غذایی، محصولات گیاهی و حیوانی از جمله سه پوست بابکت، یک پنجه خرس و دو عاج عاج را توقیف کردند. مسافری که صاحب کالا بود تحت کد جنایی و قانون گمرک.

در پی تحقیقاتی که در سال 2012 آغاز شد، توسط منطقه اقیانوس آرام بخش تحقیقات جنایی، دو نفر در ژوئن 2021 به کلاهبرداری مهاجرتی مجرم شناخته شدند. سوفیان دوهاک به هفت مورد از S.127(a) مقصر اعتراف کرد. مهاجرت و حفاظت از پناهندگان قانون (IRPA) و به جریمه 14000 دلاری و یک حکم مشروط به مدت 24 ماه کمتر در روز محکوم شد. بالراج بهاتی به هشت مورد از S.127(a) IRPA، سه مورد S.366(1)(b) از قانون IRPA مجرم شناخته شد. کد جنایی و شش مورد از S.368(1)(b) of the کد جنایی.

به عنوان بخشی از بودجه سال 2018 برای بحران مواد افیونی، دولت کانادا 31.6 میلیون دلار را در طول پنج سال اختصاص داد تا CBSA را برای شناسایی، شناسایی و جلوگیری از فنتانیل و سایر مواد بسیار سمی در بنادر ورودی به طور ایمن و مؤثرتر تجهیز کند. در ماه ژوئن، یک منطقه نمونه برداری ایمن تعیین شده (DSSA) رسما در آن افتتاح شد عملیات بار هوایی در منطقه فرودگاه بین المللی ونکوور. DSSA به شیمیدانان CBSA در محل اجازه می دهد تا مواد مشکوک به شدت سمی را آزمایش و تجزیه و تحلیل کنند و شناسایی فوری داروها و مواد شیمیایی پیش ساز را ارائه دهند.

در 12 جولای، افسران خدمات مرزی از فرودگاه بین المللی ونکوور عملیات باربری هوایی 232 محموله حاوی 300 بند بند برنجی را با یک چاقوی جمع شونده خودکار رهگیری کرد. در یک حادثه جداگانه در ماه ژوئیه، 500 کارتن سیگار که به عنوان “چادر کمپینگ” اعلام شده بود، کشف و ضبط شد.

در 16 جولای، افسران خدمات مرزی از مترو منطقه ونکوور یک ظرف را بررسی کرد و مقدار زیادی از یک ماده شیمیایی ناشناخته را پیدا کرد. پس از آزمایش، این ماده به عنوان 4-پیپریدون، یک پیش ساز کلاس A تحت تایید شد. قانون کنترل داروها و مواد. بیش از 1500 کیلوگرم 4-پیپریدون کشف و ضبط شد که توانایی تولید بیش از 2 میلیارد دوز فنتانیل را داشت.

در 5 اوت، افسران خدمات مرزی در مرکز پست بین المللی ونکوور بسته صادراتی را که به عنوان «کتاب مستعمل» اعلام شده بود، بررسی کرد. پس از بازرسی، هر کتاب یک کیسه پلاستیکی شفاف حاوی کریستال‌های درشت سفید داشت. این هشت کتاب حاوی وزن کل 11.4 کیلوگرم متامفتامین مشکوک به ارزش تخمینی 1.4 میلیون دلار بود.

در مرکز معاینه کانتینر پرنس روپرتافسران خدمات مرزی بیش از 6900 چاقوی ممنوعه از محموله های تجاری را در ماه های اوت و سپتامبر کشف و ضبط کردند.

در 5 سپتامبر، افسران خدمات مرزی در فرودگاه بین المللی ونکوور یک تأیید ارزی را در مسافری که از سفر به ایالات متحده بازمی‌گشت، انجام داد که بیش از 40500 دلار را نشان داد. این پول به عنوان عواید مشکوک به جرم کشف و ضبط شد.

در روزویل در 31 شهریور، ماموران خدمات مرزی سه قبضه اسلحه و 11 خشاب ممنوعه را کشف و ضبط کردند. راننده دستگیر و منطقه اقیانوس آرام بخش تحقیقات جنایی او را در 22 سپتامبر در دادگاه استانی کرنبروک به هر یک از اتهامات قاچاق و اظهارات نادرست متهم کرد. قانون گمرک و همچنین سه مورد در اختیار داشتن یک اسلحه گرم و ممنوع مملو از آن و یک مورد نگهداری وسایل ممنوعه تحت کد جنایی.

از 1 ژانویه تا 31 اکتبر، افسران خدمات مرزی در مرکز پست بین المللی ونکوور 216 توقیف جداگانه سرکوبگرهای اسلحه گرم انجام داد که در مجموع 318 سرکوبگر اسلحه گرم بود (چون برخی از کشفیات حاوی چندین دستگاه بودند). چندین مورد از این توقیف ها منجر به صدور حکم های تفتیش و دستگیری های چند حوزه قضایی شده است که توسط پلیس انجام شده است. بخش تحقیقات جنایی منطقه اقیانوس آرام.

CBSA بالاترین اولویت را برای حذف پرونده های مربوط به امنیت ملی، جنایات سازمان یافته، جنایات علیه بشریت، جنایتکاران و افراد دارای تخلفات مهاجرتی قرار می دهد. در این دوره، بخش اجرای داخلی منطقه اقیانوس آرام 138 حذف مربوط به افراد مجرم، از جمله اتباع خارجی با سابقه خشونت آمیز تجاوز جنسی و قتل، و همچنین اعضای باند را اجرا کرد.

تسهیل اقتصاد قوی

در حالی که حجم مسافران در سال 2021 به دلیل محدودیت‌های سفر COVID-19 دوباره کاهش یافت، افسران منطقه اقیانوس آرام همچنان تقریباً 573967 کامیون تجاری و 24112356 محموله پیک را پردازش کردند و 2070836 محموله تجاری را آزاد کردند.

CBSA بخش عملیات تجاری در منطقه اقیانوس آرام مسئول انجام تأییدیه‌های انطباق تجاری و خدمات تجاری از جمله احکام، تنظیمات B2، معایب و تخفیف وظایف است. چند مورد قابل توجه عبارتند از:

در ماه آوریل، یک افسر ارشد انطباق تجاری (SOTC) یک واردکننده پوشاک را برای تأیید ارزیابی بررسی کرد. از آنجایی که واردکننده مقیم کانادا نبود و مقر دائمی در کانادا نداشت، شرکت به طور رسمی حسابداری معاملاتی اولیه را تعدیل کرد که ارزش آن برای دوره ارزیابی مجدد بالغ بر 11 میلیون دلار بود. در نتیجه، CBSA در مجموع 2,647,062 دلار حقوق گمرکی، GST و بهره بازپس گرفت.

همچنین در ماه آوریل، یک SOTC تنظیمات B2 را از یک درخواست افشای داوطلبانه دریافت و پردازش کرد. تحت برنامه افشای داوطلبانه، این شرکت به‌طور داوطلبانه ارزش عوارض گمرکی تمام واردات را از سپتامبر 2016 تا دسامبر 2019 اصلاح کرد تا شامل پرداخت‌های قیمت انتقالی از واردکننده به شرکت مادر شود. در نتیجه، شرکت به طور رسمی حسابداری معاملاتی اولیه را تعدیل کرد، که ارزش آن برای دوره ارزیابی مجدد به بیش از 2.7 میلیارد دلار بالغ شد و CBSA در مجموع 22,986,911 دلار در حقوق گمرکی، GST و بهره بازیابی کرد.

در سپتامبر، یک SOTC یک تأیید طبقه‌بندی تعرفه و دو مورد تأیید نظارت را برای یک واردکننده کانادایی تکمیل کرد. راستی‌آزمایی‌ها برای اطمینان از این بود که شرکت محصولات لبنی وارداتی خود را به درستی در فهرست کنترل واردات طبقه‌بندی کرده است. از آنجایی که واردکننده بخش 32 (2) این قانون را رعایت نکرده است قانون گمرک، اکنون باید به طور رسمی حسابداری معاملاتی اصلی را برای ارزش طبقه بندی تعرفه تنظیم کنند. این سه پرونده راستی آزمایی با هم منجر به درخواست بازیابی بیش از 109 میلیون دلار در حقوق گمرکی، GST، بهره و جریمه شد.

سایر نکات برجسته

در 5 سپتامبر، کارکنان CBSA از منطقه فرودگاه بین المللی ونکوور در رویداد Cops for Cancer – Tour de Coast برای جمع آوری بودجه برای تحقیقات و برنامه های سرطان دوران کودکی شرکت کرد. سواران CBSA بیش از 800 کیلومتر دوچرخه سواری کردند و در مجموع 314000 دلار برای انجمن سرطان کانادا جمع آوری کردند.

پیوندهای مرتبط

– 30 –

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.