منطقه آزاد زاپالا فرصت های جدیدی را به استخراج کنندگان بیت کوین در آرژانتین ارائه می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1] منطقه آزاد Zapala، منطقه ای واقع در Neuquen، آرژانتین که هدف آن ایجاد انگیزه در فعالیت های تولیدی مختلف است، امسال اولین سرمایه گذاری مربوط به استخراج بیت کوین خود را دریافت خواهد کرد. شرکتی که زیرساخت برق مزرعه ماینینگ را ایجاد خواهد کرد، قصد دارد در سال اول بیش از 114 مگاوات برق

کد خبر : 177797
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
منطقه آزاد زاپالا فرصت های جدیدی را به استخراج کنندگان بیت کوین در آرژانتین ارائه می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

منطقه آزاد Zapala، منطقه ای واقع در Neuquen، آرژانتین که هدف آن ایجاد انگیزه در فعالیت های تولیدی مختلف است، امسال اولین سرمایه گذاری مربوط به استخراج بیت کوین خود را دریافت خواهد کرد. شرکتی که زیرساخت برق مزرعه ماینینگ را ایجاد خواهد کرد، قصد دارد در سال اول بیش از 114 مگاوات برق برای عملیات معدنی تولید کند.

منطقه آزاد زاپالا وارد استخراج بیت کوین می شود

Zapala، یک منطقه آزاد تجاری در استان Neuquen در آرژانتین، اولین سرمایه گذاری مربوط به استخراج بیت کوین خود را دریافت خواهد کرد. برای سال 2023، این منطقه قصد دارد ظرفیت نصب شده 114 مگاوات داشته باشد که برای تبدیل منطقه به هاب استخراج بیت کوین استفاده می شود. ماینینگ بیت کوین در این منطقه به این دلیل است که Zapala به عنوان یک منطقه آزاد، برای استفاده از خدمات عمومی مالیات دریافت نمی کند.

این پروژه طبق یک طرح تجاری که به مقامات استان ارائه خواهد شد، سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری را در نظر گرفته و انتظار می رود تا سه ماهه اول 2023 تکمیل شود. مدیر عامل FMI Minecraft، جان بلونت، اظهار داشت که این پروژه یک ساخت و ساز مرحله‌ای خواهد بود که شامل «یک مرکز داده با چگالی بالا 100 مگاواتی برای پردازشگر/ماینر داده BTC صنعتی، قابل ارتقا تا بیش از 1 گیگاوات» خواهد بود.

فرناندو مونترو، مدیر عامل منطقه آزاد زاپالا، توضیح داد که برای این منظور، این شرکت باید بیش از 100 کیلومتر خط لوله گاز در سال اول ایجاد کند. مونترو همچنین در مورد مزایای اجرای این پروژه ها در منطقه توضیح داد و اظهار داشت:

منطقه آزاد بودن این مزیت را به ما می دهد که برای پروژه های خاصی از مالیات معاف شویم، به همین دلیل است که فضای بسیار جذابی برای سرمایه گذاری های مربوط به نفت و گاز، معدن و فناوری است. دسترسی خوبی وجود دارد و ما در قلب استان هستیم.


آرژانتین: پناهگاه استخراج بیت کوین

آرژانتین اخیراً به‌عنوان مکانی با شرایط مساعد برای انجام کسب‌وکار مورد توجه ماینرهای بیت‌کوین قرار گرفته است. Bitfarms، یکی دیگر از شرکت های ماینینگ، در حال ساخت یک مرکز استخراج بزرگ در کشور است که هدف آن پذیرش 55 هزار ماینر بیت کوین با ظرفیت 210 مگاوات است.

بر اساس گزارش ها، نقطه فروش اصلی آرژانتین، هزینه پایین انرژی مورد استفاده برای استخراج بیت کوین است. بنا به گزارش ها، بیت فارمز قیمت 2.2 سنت در هر کیلووات ساعت را به دست آورد که توسط مدیر عامل شرکت، امیلیانو گرودزکی، به عنوان یک “نرخ جذاب” توصیف شده است.

نظر شما در مورد پروژه های استخراج بیت کوین که قرار است در منطقه آزاد زاپالا توسعه یابد چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.