منحنی بازده کلید قیمت شمش در سه ماهه سوم تولید ناخالص داخلی چین است

نمودار ایجاد شده با TradingView پیش بینی اساسی طلا: خنثی با کاهش چشم انداز رشد اقتصادی جهان ، قیمت طلا افزایش می یابد XAU/USD پس از تحت تاثیر قرار گرفتن خرده فروشی بخشی از سود خود را واگذار می کند تولید ناخالص داخلی چین در سه ماهه سوم برای ارزیابی بهبود اقتصاد جهانی متمرکز شده

کد خبر : 118000
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
منحنی بازده کلید قیمت شمش در سه ماهه سوم تولید ناخالص داخلی چین است


نمودار ایجاد شده با TradingView

پیش بینی اساسی طلا: خنثی

  • با کاهش چشم انداز رشد اقتصادی جهان ، قیمت طلا افزایش می یابد
  • XAU/USD پس از تحت تاثیر قرار گرفتن خرده فروشی بخشی از سود خود را واگذار می کند
  • تولید ناخالص داخلی چین در سه ماهه سوم برای ارزیابی بهبود اقتصاد جهانی متمرکز شده است

طلا روز جمعه سقوط کرد ، اما قیمتها با افزایش نیم درصدی در برابر سود نرم تر خزانه داری و ضعیف شدن دلار آمریکا هفته را به پایان رساندند. آمار فروش خرده فروشی ایالات متحده در ماه سپتامبر بهتر از حد انتظار بود و روز جمعه بر شمش فشار آورد. این رقم ماهانه در ماه 0.7 crossed در مقایسه با پیش بینی اجماع بلومبرگ -0.2 the از سیم ها گذشت. این امر به تقویت بازده خزانه داری کمک می کند ، که باعث کاهش روند پیشروی طلا می شود.

صورتجلسه FOMC و نرخ تورم فدرال رزرو هفته گذشته نگرانی هایی را در مورد بهبود اقتصادی ایجاد کرد. منحنی خزانه داری در طول بازه های بازدهی که از نزدیک مشاهده می شد ، هفته گذشته ثابت شد. زمانی که فاصله بین سودهای خزانه داری بلندمدت و کوتاه مدت افزایش یابد ، یکنواخت شدن منحنی رخ می دهد. فاصله بین اسناد خزانه داری دو ساله و 10 ساله اغلب به عنوان یک فشارسنج برای چشم انداز اقتصاد استفاده می شود. این میزان به پایین ترین سطح از 22 سپتامبر هفته گذشته رسید.

بدبینی فزاینده نسبت به بهبود اقتصادی باعث شد بازار خزانه داری دوباره قیمت گذاری شود و افزایش تورم خطر اصلی را به همراه دارد. به نظر می رسد قیمت انرژی آسمان یکی از بزرگترین محرک های تورمی است ، زیرا قیمت گاز طبیعی ، زغال سنگ و نفت خام همگی در حال افزایش است. این افزایش قیمت انرژی ، روایت تورم موقتی فدرال رزرو را تهدید می کند.

برخی طلا را به عنوان یک پرچین تورمی تصور می کنند ، اگرچه شواهد کمی وجود دارد که شمش برای مقابله با تورم به عنوان یک پرچین خاص برای دارایی ها عمل کند. در عوض ، افزایش طلا با عقب نشینی شرط های اقتصادی آغاز می شود ، که منحنی بازده آن را منعکس می کند. کاهش بازدهی خزانه داری ، جذابیت فلز زرد را به عنوان دارایی بدون ربا تقویت می کند.

با این وجود ، مراقبت از بازده عملکرد ممکن است کلیدی برای اندازه گیری مکان بعدی طلا باشد. علاوه بر این ، رویدادهای اقتصادی با تأثیر بالا احتمالاً کلید چشم انداز خواهند بود. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ ، با در نظر گرفتن این موضوع ، این هفته تولید ناخالص داخلی چین را در سه ماهه سوم به ارمغان می آورد و تحلیلگران انتظار دارند که رقم 5.2 درصد از سیم ها عبور کند. چاپ بهتر از حد انتظار می تواند شرط های صعودی را بر بهبود اقتصاد جهانی تقویت کند. این می تواند قیمت طلا را پایین بیاورد.

منحنی طلا در مقابل بازدهی

— نوشته توماس وست واتر ، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس توماس، از قسمت نظرات زیر یا FxWestwater در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.