منتظر اخبار جدید فصل چهارم سریال Stranger Things باشید

طبق ویدیوی مرموزی که اخیرا در صفحه‌ی یوتیوب سریال Stranger Things منتشر شده است، به نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی از فصل چهارم این سریال به شدت مورد انتظار در راه است. در تابستان سال ۲۰۱۹ بود که نتفلیکس با انتشار قسمت هشتم سریال چیزهای عجیب، به فصل سوم این برنامه خاتمه داد. پایانی که مخاطبان

کد خبر : 50873
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
منتظر اخبار جدید فصل چهارم سریال Stranger Things باشید


طبق ویدیوی مرموزی که اخیرا در صفحه‌ی یوتیوب سریال Stranger Things منتشر شده است، به نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی از فصل چهارم این سریال به شدت مورد انتظار در راه است.

در تابستان سال ۲۰۱۹ بود که نتفلیکس با انتشار قسمت هشتم سریال چیزهای عجیب، به فصل سوم این برنامه خاتمه داد. پایانی که مخاطبان را با زنده بودن جیم هاپر (با بازی دیوید هاربر) در حالی که در یک زندان روسی زندانی بود، غافلگیر کرد. از آن زمان تا به حال شور و شوق طرفداران برای فصل چهارم این سریال روز به روز در حال افزایش بوده است.

هر چند فرایند تولید فصل چهارم Stranger Things با همه‌گیری ویروس کرونا دچار اختلال شد، با این حال فیلم‌برداری این سریال چندی بعد از سر گرفته شد اما طبق گفته‌ی بازیگر نقش داستین، گیتن ماتارازو، روند تولید سریال آهسته‌تر از حالت عادی پیش می‌رود. در نهایت فین ولفهارد ماه گذشته اعلام کرد که قسمت های جدید به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۲ به نمایش در می آیند. با اینکه این زمان بسیار دیرتر از چیزی که مخاطبان انتظار داشته‌اند، اما شواهد گویای آن است که فصل چهارم سریال چیزهای عجیب ارزش صبر کردن را دارد. به ویژه که ستارگان چیزیهای عجیب اعلام کرده‌اند که فصل جدید از فضای ترسناک‌‌تری برخوردار است و محتوای بالغ‌تری نسبت به فصل‌های گذشته دارد.

روز چهارشنبه بود که صفحه‌ی رسمی سریال Stranger Things در حساب یوتیوب خود ویدیوی جدید دو دقیقه‌ای با عنوان اتاق کنترل NHL منتشر کرد. NHL به آزمایشگاه ملی هاوکینز اشاره دارد؛ جایی که الون (میلی بابی براون) در آن نگهداری می‌شد و دروازه‌ی ورود به جهان دیگر بود. خود ویدیو چندین مانیتور را نشان می‌دهد که هر کدام برای مدت کوتاهی تصویری از نوعی اتاق را نشان می‌دهند. هر چند که این اتاق‌ها خالی هستند، اما تصاویر مذکور که لکه های خونین را نشان می‌دهند، از اتفاقات عجیب و ترسناکی خبر می‌دهد.

در توضیحات این ویدیو نوشته شده است که آن‌ها فردا در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر امروز در دسترس خواهند بود. این زمان‌بندی دقیق نشان می‌دهد که اطلاعات جدیدی در این زمان منتشر خواهد شد. به احتمال زیاد طرفداران باید منتظر یک تریلر جدید از فصل چهارم سریال Stranger Things باشند. هر چند با توجه به عنوان ویدیو شاید محتواهای بیش‌تری مرتبط با اتاق کنترل هاوکینز و اتفاقات مرتبط با آن نشان داده شود. 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.