منتشرکننده کارت واکسن وزیر بهداشت تحت تعقیب قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، مدیرکل حقوقی سازمان بیمه سلامت، در واکنش به انتشار اطلاعات وزیر بهداشت به عنوان یکی از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در فضای مجازی توسط یکی از پزشکان، توضیحاتی ارائه داد. آنطور که خبرگزاری مهر نوشته، عبدالرحیم ترابی گفت: دسترسی به سوابق بیمه شدگان از قبیل سابقه دارو و خدمات

کد خبر : 152920
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
منتشرکننده کارت واکسن وزیر بهداشت تحت تعقیب قرار می‌گیرد



به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، مدیرکل حقوقی سازمان بیمه سلامت، در واکنش به انتشار اطلاعات وزیر بهداشت به عنوان یکی از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در فضای مجازی توسط یکی از پزشکان، توضیحاتی ارائه داد.

آنطور که خبرگزاری مهر نوشته، عبدالرحیم ترابی گفت: دسترسی به سوابق بیمه شدگان از قبیل سابقه دارو و خدمات پاراکلینیک تجویزی برای بیماران فقط با اجازه بیمه شده و به وسیله رمز دو مرحله‌ای فراهم است و این اطلاعات در حال حاضر فقط به پزشکان نمایش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه انتشار تصویری از کارت واکسیناسیون وزیر بهداشت و مشخص شدن کد ملی و تاریخ تولد ایشان و همچنین استفاده از شماره تلفن همراه بیمه شده، منجر به سوءاستفاده یکی از پزشکان و دسترسی به صفحه اول اطلاعات شخصی وزیر شده است، افزود: این اقدام مصداق بارز نقض حریم خصوصی و افشای اطلاعات و همچنین نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده و پیگیری‌های لازم حقوقی در این زمینه انجام خواهد شد.

پیش از این نیز سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به دنبال انتشار تصویری از کارت واکسن دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شبکه های اجتماعی توضیحاتی را مطرح کرده بود.

دکتر هاشمی گفت: آنچه در برخی رسانه های بیگانه ضمن انتشار عکس کارت واکسن وزیر بهداشت با طرح شبهاتی از قبیل “تزریق یک دوز واکسن توسط مسئولان وزارت بهداشت علی رغم تشویق مردم به واکسیناسیون” مطرح شده است، نشان دهنده خباثت و جریان سازی هدفمند این رسانه ها در جهت ایجاد شبهه و تخریب آرامش روانی و اعتماد افکار عمومی به خادمان نظام سلامت کشور و کاهش مشارکت مردم در امر واکسیناسیون و به خطر انداختن سلامت آحاد جامعه است.

گفتنی است طبق آنچه به عنوان کارت واکسن وزیر بهداشت در شبکه های اجتماعی منتشر شده، عین اللهی یک نوع واکسن خارجی تزریق کرده است.

بیشتر بخوانید:

ارائه کارت واکسن برای چه سفرهایی لازم است؟

ماجرای انتصاب داماد وزیر بهداشت چه بود؟

47231



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.