منابع می گویند که دولت ایالات متحده در حال مذاکره برای نجات اولین بانک جمهوریت در حال مبارزه است – بیت کوین نیوز

[ad_1] منابع فاش کرده اند که مقامات دولت آمریکا در حال مذاکره برای نجات First Republic Bank، یک موسسه مالی در حال مبارزه هستند. بر اساس گزارش های روز جمعه، این گفتگوها شامل خزانه داری ایالات متحده، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و فدرال رزرو است. معامله بخش خصوصی ترجیح داده می شود زیرا مقامات

کد خبر : 352245
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
منابع می گویند که دولت ایالات متحده در حال مذاکره برای نجات اولین بانک جمهوریت در حال مبارزه است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

منابع فاش کرده اند که مقامات دولت آمریکا در حال مذاکره برای نجات First Republic Bank، یک موسسه مالی در حال مبارزه هستند. بر اساس گزارش های روز جمعه، این گفتگوها شامل خزانه داری ایالات متحده، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و فدرال رزرو است.

معامله بخش خصوصی ترجیح داده می شود زیرا مقامات دولت ایالات متحده در مورد تلاش های نجات بانک جمهوری اول صحبت می کنند

ناظران بازار از زمان سقوط سه بانک بزرگ در ماه مارس، بانک First Republic را زیر نظر داشتند. این بانک در اوایل این ماه فاش کرد که پس از سقوط بانک سیلورگیت، بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر در ماه مارس، 100 میلیارد دلار برداشت از سوی مشتریان را تجربه کرده است. علاوه بر این، 11 بانک 30 میلیارد دلار به بانک First Republic برای تقویت ذخایر آن تزریق کردند.

روز جمعه، رویترز گزارش داد که دولت ایالات متحده در حال هماهنگی با مشاوران این بانک برای نجات احتمالی First Republic Bank است، زیرا مذاکرات به رهبری مشاوران هنوز در بخش خصوصی به توافق نرسیده است. این توسعه پس از آن صورت می گیرد شایعاتی مطرح شد سه روز قبل از این که بانک وارد حسابرسی فدرال شود. به گفته خبرنگاران رویترز، نوپور آناند، آندره آ شلال و گرگ روملیوتیس، سه منبع آگاه با این وضعیت می‌گویند:

مقامات ایالات متحده در حال هماهنگی گفتگوهای فوری برای نجات بانک First Republic.

گزارش رویترز خاطرنشان می کند که دو منبع فاش کرده اند که مدیران بانک First Republic به طور فعال در جستجوی یک معامله نجات هستند و مقامات آمریکایی بر این عقیده هستند که یک توافق بخش خصوصی “ترجیح” است. فروپاشی First Republic Bank، چهاردهمین بانک بزرگ ایالات متحده، می تواند منجر به سرایت بیشتر در بخش بانکی شود. علاوه بر این، بانک مرکزی ایالات متحده قرار است امروز بعدازظهر یک پس از مرگ بانک سیلیکون ولی منتشر کند.

فرست ریپابلیک در بیانیه ای به رویترز گفت: “ما در حال گفتگو با چندین طرف در مورد گزینه های استراتژیک خود هستیم و در عین حال همچنان به مشتریان خود خدمت می کنیم.”

برچسب ها در این داستان

بخش بانکی، خدمات مشتری، سرایت، FDIC، فدرال رزرو، موسسه مالی، بانک اول جمهوری، معامله بخش خصوصی، گفتگوهای نجات، گزارش رویترز، گزینه های استراتژیک، دولت ایالات متحده

فکر می‌کنید تأثیر بالقوه سقوط First Republic بانک بر بخش بانکداری گسترده‌تر چه خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Michael Vi / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.