ممنوعیت تبلیغ واکسن گارداسیل توسط بلاگرها / از اینستاگرام دارو نخرید

[ad_1] روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه فروش و عرضه دارو در فضای مجازی ممنوع است، در عین حال نسبت به تبلیغ واکسن گارداسیل توسط بلاگرها هشدار داد. به گزارش هوشمند نیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: مشاهده شده است که برخی بلاگرها اقدام به تبلیغ داروهایی همچون واکسن

کد خبر : 472070
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۲۲
ممنوعیت تبلیغ واکسن گارداسیل توسط بلاگرها / از اینستاگرام دارو نخرید

[ad_1]

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه فروش و عرضه دارو در فضای مجازی ممنوع است، در عین حال نسبت به تبلیغ واکسن گارداسیل توسط بلاگرها هشدار داد.

به گزارش هوشمند نیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: مشاهده شده است که برخی بلاگرها اقدام به تبلیغ داروهایی همچون واکسن گارداسیل در صفحات خود کرده‌اند؛ این درحالیست که تبلیغ دارو به هر شکل در قانون کشور ممنوع اعلام شده است و فروش و عرضه دارو در فضای مجازی اکیدا ممنوع است.

سازمان غذا و دارو از کلیه شهروندان درخواست می‌کند داروهای مورد نیاز خود را صرفا از داروخانه‌های مجاز و تحت نظارت مسئول فنی تهیه کنند. از همه شهروندان درخواست می‌شود داروها و سایر اقلام سلامت محور خود را صرفا از طریق داروخانه‌های مجاز و تحت نظارت مسئول فنی دریافت و مصرف کنند. در این راستا از عموم شهروندان درخواست می‌شود از خرید دارو از طریق فضای مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام و واتس‌آپ جدا خودداری نمایند؛ چرا که این عرصه محل اقدامات سوداگرایانه افرادی است که با مخفی کردن هویت واقعی خود، سعی در کلاهبرداری و عرضه اقلام غیرمجاز دارند.

سازمان غذا و دارو به هیچ عنوان سلامت و اصالت هیچ یک از اقلامی که در فضای مجازی فروخته می‌‎شوند را به رسمیت نخواهد شناخت؛ چرا که این اقلام خارج از زنجیره تأمین رسمی بوده و احتمال جایگزینی داروهای اصیل و داروهای تقلبی در آن‌ها بسیار بالا است. برای مثال مشاهده شده است که برخی بلاگرها اقدام به تبلیغ واکسن گارداسیل در صفحات خود کرده‌اند. این سازمان از کلیه شهروندان اکیدا درخواست می‌کند داروهای مورد نیاز خود را صرفا از مجاری قانونی تهیه کنند. همچنین عموم شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو به آدرس B2n.ir/t80420 شکایت خود را به ثبت برسانند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.