ممنوعیت استخراج کریپتو در مناطق مسکونی پیشنهاد شده در روسیه – ماینینگ بیت کوین نیوز

مشاوران کرملین پیشنهاد کرده‌اند که استخراج کریپتو خانگی باید در روسیه یا در برخی از مناطق آن ممنوع شود. انگیزه اعلام شده برای این پیشنهاد جلوگیری از آتش سوزی در ساختمان های مسکونی است. معدنچیان آماتور به دلیل بارهای زیاد روی شبکه که باعث خرابی و خاموشی می شود، مقصر شناخته شده اند. کارشناسان انرژی

کد خبر : 312570
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
ممنوعیت استخراج کریپتو در مناطق مسکونی پیشنهاد شده در روسیه – ماینینگ بیت کوین نیوز


مشاوران کرملین پیشنهاد کرده‌اند که استخراج کریپتو خانگی باید در روسیه یا در برخی از مناطق آن ممنوع شود. انگیزه اعلام شده برای این پیشنهاد جلوگیری از آتش سوزی در ساختمان های مسکونی است. معدنچیان آماتور به دلیل بارهای زیاد روی شبکه که باعث خرابی و خاموشی می شود، مقصر شناخته شده اند.

کارشناسان انرژی می خواهند استخراج ارزهای دیجیتال را در خانه های روسیه ممنوع کنند

کمیته انرژی شورای دولتی، یک نهاد مشورتی برای رئیس جمهور روسیه، اعمال ممنوعیت ضرب ارزهای دیجیتال در مناطق مسکونی را توصیه کرده است. رسانه های محلی گزارش دادند که اعضای آن معتقدند این اقدام خطرات آتش سوزی را کاهش می دهد.

ایده این است که به طور کامل تولید ارزهای دیجیتال در بلوک‌های آپارتمانی و خانه‌ها در این کشور یا حداقل در بخش‌هایی از روسیه که با کمبود انرژی مواجه هستند، ممنوع شود. از جمله مسکو و منطقه مسکو، منطقه مجاور پایتخت روسیه است.

فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها، که منبع درآمد اضافی برای بسیاری از مردم عادی روسیه است، به‌ویژه در مکان‌هایی که به برق ارزان دسترسی دارند، هنوز تنظیم نشده است. لایحه ای که برای انجام این کار طراحی شده است در حال حاضر در دومای دولتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه در دست بررسی است.

روزنامه ایزوستیا در گزارشی به نقل از صورتجلسه این کمیته که در اواسط دسامبر برگزار شد، فاش کرد، کارشناسان انرژی همچنین پیشنهاد کردند که دولت فدرال باید به مقامات منطقه ای اختیاراتی برای اعمال مالیات های اضافی بر استخراج ارزهای دیجیتال بدهد.

آنتون تکاچف، عضو کمیته دومای دولتی در سیاست اطلاعات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، معتقد است که فشار برای ممنوعیت استخراج معادن در مناطق مسکونی و مناطق با کمبود انرژی حرکتی منطقی است زیرا مزارع معدنی صنعتی در حال حاضر مقادیر حیاتی انرژی مصرف می‌کنند.

وی همچنین تاکید کرد که امنیت انرژی یک موضوع حاد است، به ویژه برای شهرهای کوچک با بودجه ناکافی برای تامین بودجه تعمیر و نگهداری مناسب سیستم‌ها و تاسیسات انرژی. این قانونگذار افزود در مورد خانه های شخصی، خطر آتش سوزی تجهیزات معدن نیز وجود دارد.

وزارت انرژی روسیه که از مقررات قانونی استخراج کریپتو حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد که شبکه‌های توزیع در مناطق مسکونی برای مدیریت بار اضافی ناشی از ضرب سکه در خانوارها طراحی نشده‌اند، همانطور که توسط شرکت‌های انرژی روسی اشاره شده است.

استان ایرکوتسک به نقطه کانونی روسیه برای ماینینگ خانگی تبدیل شده است زیرا ساکنان از برخی از پایین‌ترین نرخ‌های برق در این کشور بهره می‌برند، به مردم یارانه می‌دهند و مزارع کریپتو را در زیرزمین‌ها و گاراژها راه‌اندازی می‌کنند. بر اساس گزارش رسانه ها، تنها در نیمه اول سال 2022، در محل 23 آتش سوزی در این منطقه، سخت افزار معدن کشف شده است.

برچسب ها در این داستان

ماینرهای آماتور، ممنوعیت، خرابی، مصرف، رمزنگاری، مزارع رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، برق، آتش سوزی، شبکه، استخراج خانگی، بار، استخراج، تاسیسات استخراج، پیشنهاد، مقررات، روسیه، روسیه

آیا فکر می کنید مقامات روسیه استخراج ارزهای دیجیتال را در مناطق مسکونی ممنوع خواهند کرد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.