ملی پوش شنای ایران در مسابقات امارات

متین بالسینی، شناگر تیم ملی، درباره شرایط تمرینی‌اش اظهار کرد: من چون هفته آینده باید در یک مسابقه شرکت کنم تمریناتم را در سراسر نوروز ادامه دادم و هیچ استراحتی نداشتم. هفته‌ای ۹ جلسه تمرین آبی و ۹ جلسه بدنسازی دارم. تمام تلاش خودم را می‌کنم و امیدوارم در مسابقه هفته آینده بتوانم پرچم کشورم

کد خبر : 37748
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
ملی پوش شنای ایران در مسابقات امارات



متین بالسینی، شناگر تیم ملی، درباره شرایط تمرینی‌اش اظهار کرد: من چون هفته آینده باید در یک مسابقه شرکت کنم تمریناتم را در سراسر نوروز ادامه دادم و هیچ استراحتی نداشتم. هفته‌ای ۹ جلسه تمرین آبی و ۹ جلسه بدنسازی دارم. تمام تلاش خودم را می‌کنم و امیدوارم در مسابقه هفته آینده بتوانم پرچم کشورم را بالا ببرم.

او درباره مسابقه پیش‌روی خود گفت: من هر چهار ماه بعد از تمریناتم، نیاز دارم در یک مسابقه شرکت کنم تا ببینم بدنم در چه سطح از آمادگی است. اکنون هم چون به پیک آمادگی رسیده‌ام قرار است در مسابقه امارات شرکت کنم تا ببینم در چه وضعیتی هستم. باید خود را محک بزنم تا ببینم برای مسابقات انتخابی المپیک که در اواخر خرداد برگزار خواهد شد چقدر آماده هستم. من زیر نظر فدراسیون در این مسابقه شرکت خواهم کرد.

وی درباره مسابقات انتخابی المپیک گفت: امیدوارم که در مسابقات انتخابی المپیک رکورد خوبی ثبت کنم. در ماده ۲۰۰ متر پروانه برایم این شانس وجود دارد اما من به شخصه به کسب سهمیه فکر نمی‌کنم، همیشه هدفم این بوده که این ماده را زیر ۲ دقیقه شنا کنم. البته همین رکورد سهمیه المپیک را به دنبال خواهد داشت اما هدفم ثبت رکورد زیر ۲ دقیقه در این ماده است.

رکورددار ماده ۲۰۰ متر پروانه در کشور در پاسخ به این سوال که رکوردش چقدر تا زیر ۲ دقیقه  فاصله دارد؟ گفت: کمی بیش‌تر از یک ثانیه با این رکورد فاصله دارم و امیدوارم با تمرینات مداوم این فاصله را جبران کنم.

وی در پایان گفت: تمرینات من همان اوایل یعنی یکی دو ماه اولی که کرونا شیوع پیدا کرد تعطیل شد و بعد از آن تعطیلی خاصی نداشتم. همیشه تمریناتم را ادامه دادم. باید از فدراسیون هم تشکر کنم که در این مدت حمایتم کرد.  

بیشتر بخوانید: آغاز نشست های بی‌مجیدی استقلال در سال 1400!

253 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.