ملت Catawba به دنبال تنظیم‌کننده‌های باتجربه بانکی برای کمک به رشد صلاحیت دوستدار بیت کوین خود است.

[ad_1] ملت Catawba، یک دولت قبیله ای مستقل و به رسمیت شناخته شده فدرال، منطقه اقتصادی دیجیتال Catawba (CDEZ) را ایجاد کرده است، یک حوزه قضایی ویژه در منطقه رزرواسیون Catawba در کارولینای جنوبی، با هدف توانمندسازی شرکت های نوظهور فناوری دیجیتال، از جمله شرکت های بیت کوین. CDEZ اخیراً با تصویب کد خدمات بانکی

کد خبر : 364889
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
ملت Catawba به دنبال تنظیم‌کننده‌های باتجربه بانکی برای کمک به رشد صلاحیت دوستدار بیت کوین خود است.

[ad_1]


ملت Catawba، یک دولت قبیله ای مستقل و به رسمیت شناخته شده فدرال، منطقه اقتصادی دیجیتال Catawba (CDEZ) را ایجاد کرده است، یک حوزه قضایی ویژه در منطقه رزرواسیون Catawba در کارولینای جنوبی، با هدف توانمندسازی شرکت های نوظهور فناوری دیجیتال، از جمله شرکت های بیت کوین. CDEZ اخیراً با تصویب کد خدمات بانکی و مالی، یک چارچوب قانونی جامع که بهترین شیوه های کدهای مالی داکوتای جنوبی، داکوتای شمالی و وایومینگ را ترکیب می کند، به نقطه عطف مهمی دست یافته است.

کمیسیون بانکی CDEZ، بخشی جدایی ناپذیر از چشم انداز نظارتی در حوزه قضایی، اکنون به دنبال تنظیم کننده های بانکی با تجربه و کارشناسان مالی است تا آینده رویه های بانکی منطقه را شکل دهند. مسئولیت‌های این کمیسیون شامل مجوز دادن به عملیات بانکی، اعطای منشور بانکی و تضمین برابری رقابتی بین مؤسسات مالی است. علاوه بر این، کمیسیون بر جنبه‌های مختلف عملیات بانکی مانند ادغام، افتتاح و بسته شدن شعب و تغییر مکان، با بررسی‌های دوره‌ای برای اطمینان از رعایت مقررات نظارت خواهد کرد.

در بیانیه مطبوعاتی که با مجله بیت کوین به اشتراک گذاشته شده است، آمده است: «منطقه اقتصادی دیجیتال Catawba فرصتی منحصر به فرد برای تنظیم کننده های باتجربه بانکی فراهم می کند تا در توسعه یک سیستم بانکداری دیجیتال قوی مشارکت کنند. ما به دنبال متقاضیانی با تخصص در سیاست گذاری، مقررات مالی و بانکداری هستیم تا ضمن تقویت نوآوری، شیوه های بانکداری سنتی و دیجیتال را هماهنگ کنند.

دعوت CDEZ از تنظیم‌کننده‌های بالقوه و کارشناسان مالی، تعهد آن را به حفظ یکپارچگی و ثبات بخش مالی در منطقه نشان می‌دهد. کمیسیون این اختیار را دارد که اقدامات انضباطی، از جمله حذف افرادی که در فعالیت‌های بانکی غیرقانونی یا اقدامات ناامن شرکت دارند، انجام دهد. این تأکید بر انطباق با مقررات، بر تعهد CDEZ به رعایت استانداردهای بالا در صنعت مالی تأکید می کند.

متقاضیان علاقه مند به تبدیل شدن به کمیسیونر بانکی برای CDEZ می توانند توصیه ها و برنامه های خود را از طریق کانال های مختلف، از جمله سرور CDEZ Discord، یک فرم آنلاین موجود در وب سایت آنها، یا از طریق ایمیل ([email protected]) ارسال کنند. Catawba Nation متخصصان باتجربه با سابقه سیاست گذاری، مقررات مالی و بانکداری را تشویق می کند تا برای اطلاعات بیشتر راهنمای کد خدمات بانکی و مالی Catawba را اعمال و مرور کنند.

با تأسیس منطقه اقتصادی دیجیتال Catawba و فراخوان برای تنظیم‌کننده‌های بانکی با تجربه، این حوزه قضایی نوآورانه به دنبال استفاده از موقعیت منحصر به فرد خود برای جذب شرکت‌های بیت‌کوین و تقویت یک اقتصاد مدرن مبتنی بر نوآوری مسئولانه و حمایت از مصرف‌کننده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.