ملانی جولی 3.8 میلیون دلار از دولت کانادا برای اداره بندر Trois-Rivières حمایت می کند.

[ad_1] بنابراین سازمان Trois-Rivières پروژه خود را برای توسعه یک راهرو دائمی جاده ای برای وارد کردن تجهیزات غیر استاندارد به بندر صنعتی شهر تکمیل می کند. ترویس ریویرس ، کبک ، 13 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) منطقه موریسی چندین شرکت و سازمان پویا را در بر می گیرد

کد خبر : 90392
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
ملانی جولی 3.8 میلیون دلار از دولت کانادا برای اداره بندر Trois-Rivières حمایت می کند.

[ad_1]

بنابراین سازمان Trois-Rivières پروژه خود را برای توسعه یک راهرو دائمی جاده ای برای وارد کردن تجهیزات غیر استاندارد به بندر صنعتی شهر تکمیل می کند.

ترویس ریویرس ، کبک ، 13 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

منطقه موریسی چندین شرکت و سازمان پویا را در بر می گیرد که به ایجاد بافت اقتصادی قوی محلی کمک می کند. برخی از سازمان ها موفق شده اند خود را با همه گیری سازگار کنند و در حال پیشرفت هستند ، در حالی که برخی دیگر مجبور به کاهش فعالیت های خود شده اند. امروزه ، همانطور که برای بهبود اقتصادی برنامه ریزی می کنیم ، آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که جوامع آنها همچنان قوی هستند. دولت کانادا متعهد شده است که در ادامه فعالیت های خود به آنها کمک کند و رشد و موفقیت آنها را تقویت کند.

با در نظر گرفتن این نکته ، ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED ، امروز مبلغ 3،772،998 دلار به عنوان پشتیبانی مالی برای اداره بندر ترویس ریویرس اعلام کرد. این سازمان که مدیریت زیرساخت های عمومی تحت مسئولیت خود را تضمین می کند ، فعالیت تجاری و توسعه منطقه ای و ملی را تقویت می کند. پروژه ای که توسط اداره با همکاری Ville de Trois-Rivières پیشنهاد شده است ، یک ارتباط روان برای تردد غیر استاندارد بین منطقه بندر صنعتی و بندر تروس ریویرس را تضمین می کند. کمک غیرقابل بازپرداخت به آن امکان می دهد تقاطع محل عبور دو جاده را مجدداً پیکربندی کند ، محل اتصال دو جاده دیگر را ببندد ، سیم های برق و ارتباطات را دفن یا بالا ببرد و راه را تقویت کند و همچنین هزینه های مربوط به اتمام کار را نیز پوشش دهد. مطالعات اولیه ، برنامه ها و برآوردها.

دولت کانادا از مشاغل و سازمانهایی که در جوامع خود مایه افتخار هستند ، به رسمیت می شناسد و از آنها حمایت می کند. بهبود اقتصادی کبک متکی به این سازمان ها است که در اقتصاد منطقه به خوبی پایه گذاری شده اند. آنها سهم عمده ای در رشد و همچنین دارایی های کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی تر ، مقاوم تر و عادلانه تر برای همه دارند.

نقل قول

“اولویت دولت کانادا اطمینان از رفاه جوامع است. به همین دلیل است که CED از پروژه هایی مانند پروژه بندر Trois-Rivières پشتیبانی می کند ، سازمانی که به طور فعال در توسعه اقتصادی کل منطقه مشارکت دارد. توسعه کریدور حمل و نقل بین بندر و منطقه صنعتی آن برای افزایش کارایی فعالیتهای بندری ترویس ریویرس کلیدی است. موفقیت این پروژه که مطابق برنامه بهبود اقتصادی ما است ، در سراسر کشور طنین انداز خواهد شد. “

ملانی جولی ، نماینده پارلمان Ahuntsic-Cartierville ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED

“به لطف کمک توسعه اقتصادی کانادا ، اداره بندر Trois-Rivières و Ville de Trois-Rivières زیرساخت هایی را برای حمایت از صنعت تولید شهر ایجاد خواهند کرد. این امر به توسعه بازارهای بین المللی خود و کاهش اثرات زیست محیطی حمل و نقل محصولات صادراتی کمک می کند. این پروژه کاملاً با آنچه شهر و بندر برای توسعه منطقه بندری صنعتی Trois-Rivières پیشنهاد کرده اند ، مطابقت دارد. “

Gaétan Boivin ، رئیس و مدیر اجرایی ، اداره بندر Trois-Rivières

حقایق فوری

  • این وجوه تحت عنوان ابتکار توسعه زیرساخت ها ، بخشی از برنامه توسعه اقتصادی کبک CED اعطا شده است. هدف این برنامه کمک به جوامع برای استفاده از فرصت های توسعه و تنوع اقتصادی است که برای آینده امیدوار کننده است.
  • بهبود اقتصادی موفق از جمله به واکسیناسیون هرچه بیشتر کانادایی ها بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر: واکسن های COVID-19.
  • CED شریک اصلی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه ای خود ، مشاغل را پشتیبانی می کند ، از سازمان ها و همه مناطق سراسر کبک در اقتصاد فردا حمایت می کند.
  • بودجه اعطایی به اداره بندر Trois-Rivières مشروط به امضای توافق نامه مشارکت بین سازمان و CED است.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

کاترین مونیر-دسروچر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.