مقررات رمزنگاری مانند یک چتر شلوغ در یک باران موسمی است – Op-Ed Bitcoin News

[ad_1] می دانید چه می گویند: “وقتی زندگی به شما لیمو می دهد، لیموناد درست کنید.” اما وقتی صحبت از محافظت از وجوه رمزنگاری شما در صرافی‌های متمرکز (CEX) به میان می‌آید، ضرب المثل قدیمی باید این باشد که «زمانی که زندگی قوانینی را به شما می‌دهد، یک کیف پول خودسرانه بسازید». بدون شک خود

کد خبر : 311212
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مقررات رمزنگاری مانند یک چتر شلوغ در یک باران موسمی است – Op-Ed Bitcoin News

[ad_1]

می دانید چه می گویند: “وقتی زندگی به شما لیمو می دهد، لیموناد درست کنید.” اما وقتی صحبت از محافظت از وجوه رمزنگاری شما در صرافی‌های متمرکز (CEX) به میان می‌آید، ضرب المثل قدیمی باید این باشد که «زمانی که زندگی قوانینی را به شما می‌دهد، یک کیف پول خودسرانه بسازید». بدون شک خود حضانت راه حل بهتری برای محافظت از منافع مشتریان در رمزارز است. مقررات به تنهایی کافی نیست.

سرمقاله نظر زیر توسط جوزف کولمن، مشاور عمومی بیت کوین.com.

ما را اشتباه نگیرید، مقررات مهم است. این مانند یک چتر شل و ول در یک روز آفتابی است – بهتر از هیچ است، اما نه چیزی که بخواهید در طول باران های موسمی به آن تکیه کنید. فقط از افراد جمینی بپرسید که علیرغم اینکه “تنظیم‌شده‌ترین” CEX موجود در بازار هستند، اما همچنان توانسته‌اند تمام پول مشتری “کسب” خود را از دست بدهند. در مورد “کسب درآمد” یک شهرت بد صحبت کنید! آخ.

مقررات رمزنگاری مانند یک چتر شلوغ در یک باران موسمی است

اما بیایید اینجا واقعی باشیم، دنیای کریپتو مانند غرب وحشی است. و بیایید صادق باشیم، دولت ایالات متحده مانند کلانتری است که به تازگی به شهر رسیده است و سعی می کند این مرز جدید را درک کند. آنها مانند پدر در یک مهمانی نوجوانان هستند که سعی می کنند بفهمند چه خبر است، اما در نهایت فقط مانع می شوند.

با بیش از 5 سال کار تمام وقت در حوزه رمزنگاری به عنوان وکیل، به جرات می گویم که مشکل CEX ها مقررات (یا فقدان آن) نیست، بلکه خود مدل کسب و کار است. وقتی یک واحد تجاری کنترل وجوه مشتریان را به دست می‌گیرد، آنها تشویق می‌شوند تا با آن پول معامله کنند و قمار کنند، مانند یک دلال سهام که با پس‌اندازهای بازنشستگی شما بلک جک بازی می‌کند. در همین حال، هنگامی که کارها به سمت جنوب می روند، مشتریان در دست گرفتن کیف (یا در این مورد، کیف پول خالی) باقی می مانند.

CEXهای “تنظیم شده” همچنین خدماتی مانند تجارت، نگهداری و بازارسازی را با هم ترکیب می کنند. برخلاف یک پلت فرم سنتی بورس اوراق بهادار، کاربران در بسیاری از CEX ها در مقابل خود بورس در یک معامله قرار می گیرند، برخلاف مشتری دیگر بورس. این به CEX ها امکان داد و ستد پیشاپیش و در برابر مشتریان خود را می دهد، روشی معروف که توسط صرافی های سطح بالا، حتی در ایالات متحده انجام می شود.

و هک را فراموش نکنیم. تا به امروز، حدود 5 میلیارد دلار از وجوه کاربران در 3 سال گذشته به سرقت رفته است که تنها در سال 2022 کمتر از 3 میلیارد دلار بوده است. اما نگران نباشید، DOJ همیشه برای محافظت از شما اینجاست. با ضربات گسترده خود به سازمان‌های مجرم رمزنگاری معروف مانند Bitzlato، آنها مطمئن می‌شوند که سرمایه شما امن است.

پیروی از مقررات، میلیاردها دلار درآمد CEX دارد و این هزینه اغلب به مشتری منتقل می شود. CEX ها پول بیشتری را صرف قوانین و انطباق با توسعه محصول می کنند. در این ماه، Coinbase طبق توافق با NYDFS 50 میلیون دلار در بخش انطباق خود سرمایه گذاری کرد اما 20 درصد از نیروی کار خود را کاهش داد. وکلا مسدود کننده هستند نه طراحان UX. و اگر کورکورانه از توصیه‌های آن‌ها پیروی کنید، این خطر را دارید که با پاپ‌آپ کوکی قدیمی خوب مواجه شوید.

با جدیت تمام، خود حضانت راهی برای محافظت از وجوه رمزنگاری شماست. شیوه‌های تجاری صادقانه و کیف پول‌های غیرقانونی، کلید حفاظت از منافع سرمایه‌گذاران و مشتریان در دنیای رمزنگاری هستند. به جای تکیه صرف بر مقررات، بیایید به سمت یک مدل غیرمتمرکز تر حرکت کنیم، که در آن کاربران کنترل کامل بر سرمایه خود دارند و در اختیار نهادهای متمرکز نیستند. تنها در این صورت است که می توانیم واقعاً از ایمنی و امنیت وجوه کاربران در دنیای رمزنگاری اطمینان حاصل کنیم.

برچسب ها در این داستان

مدل کسب‌وکار، مبادلات متمرکز، انطباق، کنترل، رمزنگاری، دنیای رمزنگاری، نگهبانی رمزنگاری، کیف‌پول‌های نگهبانی، مشتریان، غیرمتمرکز، تجارت اخلاقی، حفاظت از وجوه، دولت، هک، سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران، جوزف کلمنت، کیف‌پول‌های قانونی، غیرقانونی، مقاله نظر، سرمقاله نظر، توسعه محصول، مقررات، مقررات، جو نظارتی، شهرت، مسئولیت، درآمد، ایمنی، امنیت، حضانت شخصی، دلال سهام، اعتماد، کنترل کاربر، غرب وحشی

نظر شما در مورد خودسرپرستی به عنوان راه حلی برای محافظت از وجوه رمزنگاری چیست؟ آیا قبول دارید که این روش جایگزین بهتری برای تکیه بر مقررات است یا فکر می کنید رویکرد متفاوتی وجود دارد که باید در پیش گرفته شود؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نویسنده مهمان

این یک مقاله Op-ed است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به خود نویسنده است. Bitcoin.com نظرات، نظرات یا نتیجه گیری های ارائه شده در این پست را تایید و پشتیبانی نمی کند. Bitcoin.com مسئول یا مسئولیتی در قبال هر گونه محتوا، دقت یا کیفیت در مقاله Op-ed نیست. خوانندگان باید قبل از هر اقدامی در رابطه با محتوا، دقت لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به اطلاعات موجود در این مقاله ندارد. برای مشارکت در بخش Op-ed ما یک پیشنهاد به op-ed (at) bitcoin.com ارسال کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.