مقرراتی که امکان پرداخت ارزهای دیجیتال در تجارت خارجی را فراهم می کند به لایحه روسیه اضافه شد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] پیشنهادی برای اجازه دادن به شرکت‌ها برای استفاده از ارز دیجیتال در تسویه‌حساب‌های فرامرزی، راه خود را به پیش‌نویس قانونی برای تنظیم فضای کریپتو روسیه در سال جاری رسانده است. بر اساس یک گزارش مطبوعاتی، وزارت مالیه تعدادی از اصلاحات را در قوانینی که در چند ماه گذشته روی آن کار کرده است، ارائه

کد خبر : 211995
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
مقرراتی که امکان پرداخت ارزهای دیجیتال در تجارت خارجی را فراهم می کند به لایحه روسیه اضافه شد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیشنهادی برای اجازه دادن به شرکت‌ها برای استفاده از ارز دیجیتال در تسویه‌حساب‌های فرامرزی، راه خود را به پیش‌نویس قانونی برای تنظیم فضای کریپتو روسیه در سال جاری رسانده است. بر اساس یک گزارش مطبوعاتی، وزارت مالیه تعدادی از اصلاحات را در قوانینی که در چند ماه گذشته روی آن کار کرده است، ارائه کرده است.

تغییرات در صورت‌حساب ارزهای دیجیتال می‌تواند پرداخت‌های بین‌المللی سکه را در روسیه ممکن کند

روزنامه تجاری «ودوموستی» به نقل از منابع دولتی فاش کرد، وزارت دارایی روسیه پیش نویس قانون «در مورد ارز دیجیتال» را برای انعکاس پیشنهادهای مختلف سایر ادارات و سازمان های دولتی بازبینی کرده است. این اصلاحیه ها با وزارتخانه های اقتصاد، توسعه دیجیتال، امور داخلی، خدمات مالیاتی فدرال و ناظر مالی روسیه Rosfinmonitoring هماهنگ شده است.

یکی از مؤسسات اصلی که در این فهرست گم شده است، بانک مرکزی روسیه است که با قانونی کردن ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین مخالف است و به ترتیب با مفهوم نظارتی Minfin که هدف آن ایجاد بازار قانونی برای دارایی های دیجیتال است، مخالف است. قانون این وزارتخانه برای اولین بار در ماه فوریه به دولت فدرال ارائه شد.

اجماع گسترده‌تری در میان مقامات روسی وجود دارد که ارز دیجیتال نباید به عنوان ارز قانونی در این کشور پذیرفته شود. قانون «در مورد ارزهای دیجیتال» استفاده از دارایی های رمزنگاری شده را به عنوان وسیله پرداخت ممنوع می کند، اما پیشنهاد می کند آنها را به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری به رسمیت بشناسید.

ودوموستی فاش کرد، با این وجود، مقرراتی که با آخرین بازبینی‌ها ارائه شده است، به اشخاص حقوقی و کارآفرینان فردی روسیه اجازه می‌دهد تا از ارزهای دیجیتال برای پرداخت با طرف‌های خارجی استفاده کنند. این خبر پس از آن منتشر شد که خبرگزاری اینترفاکس پیشتر گزارش داد که وزارت دارایی در حال بررسی این گزینه است زیرا دسترسی روسیه به کانال های پرداخت سنتی به دلیل تحریم های غرب اعمال شده بر سر جنگ اوکراین محدود شده است.

از جمله پیشنهادات دیگری که در لایحه اصلاح شده گنجانده شده است، ممنوعیت تبلیغات پلتفرم های معاملات ارز دیجیتال است که مجوز فعالیت در روسیه را ندارند. در عین حال، صرافی‌های مجاز ممکن است موظف شوند اطلاعات مربوط به دارندگان ارز دیجیتال و تراکنش‌های آنها را برای مدت سه سال ذخیره کنند و داده‌ها را با مجریان قانون روسیه به اشتراک بگذارند. فقط مشتریانی که تأیید هویت را گذرانده اند، می توانند ارزهای دیجیتال را خریداری و بفروشند و فقط از طریق حساب های بانکی روسیه.

برچسب ها در این داستان

رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، پرداخت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، پیش‌نویس قانون، بین‌المللی، قانون، لایحه قانونی، مقررات، مقررات، روسیه، روسیه، تسویه‌حساب، تجارت

آیا انتظار دارید مسکو به شرکت های روسی اجازه دهد از ارزهای دیجیتال در فعالیت های تجارت خارجی خود استفاده کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.