مقدونیه شمالی می‌گوید تهدیدات بمب‌گذاری از روسیه می‌آیند، رمزارز برای پنهان کردن مبدا استفاده می‌شود – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] دولت مقدونیه شمالی معتقد است که موجی از تهدیدات دروغین بمب علیه اهداف عمومی در این کشور از روسیه و ایران می آید. مقامات در اسکوپیه همچنین می گویند که پرداخت های مربوط به این حملات با ارزهای دیجیتال برای پنهان کردن ردپاها انجام شده است. بیش از 700 تاسیسات در مقدونیه شمالی با

کد خبر : 330504
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
مقدونیه شمالی می‌گوید تهدیدات بمب‌گذاری از روسیه می‌آیند، رمزارز برای پنهان کردن مبدا استفاده می‌شود – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

دولت مقدونیه شمالی معتقد است که موجی از تهدیدات دروغین بمب علیه اهداف عمومی در این کشور از روسیه و ایران می آید. مقامات در اسکوپیه همچنین می گویند که پرداخت های مربوط به این حملات با ارزهای دیجیتال برای پنهان کردن ردپاها انجام شده است.

بیش از 700 تاسیسات در مقدونیه شمالی با تهدید بمب گذاری هدف قرار گرفتند، مهاجمان از رمزنگاری استفاده کردند

بر اساس بیانیه یک مقام ارشد دولتی، کشور بالکان مقدونیه شمالی تهدیدهای بمب گذاری شده از سوی روسیه و ایران را دریافت کرده است. روز دوشنبه، الیور اسپاسوفسکی، وزیر کشور گفت که مقامات سخت تلاش می کنند تا سیستم های امنیتی کشور را ایمن نگه دارند.

اسپاسوسسکی فاش کرد: “این یک حمله هیبریدی شدید است که بیش از 720 تاسیسات را از 19 اکتبر هدف قرار داده است.” به نقل از خبرگزاری آنادولو ترکیه، وی خاطرنشان کرد که تعدادی از این پرونده ها تاکنون حل شده است. اسپاسوسسکی افزود: ما اکنون یک گروه منزوی داریم و روی این پرونده در حال کار است.

در روزهای اخیر ایمیل‌هایی از آدرس‌های ایران و روسیه و پرداخت‌ها به VPN ارسال شده است [virtual private network] خدمات ساخته شده توسط ارزهای رمزنگاری شده، که ردیابی را دشوار می کند.

مقدونیه شمالی، صربستان و همسایه مونته نگرو از زمان آغاز تهاجم روسیه به اوکراین در 24 فوریه سال گذشته، شاهد تهدیدات بمب گذاری متعددی بوده اند. تاکنون ثابت شده است که همه آنها هشدارهای اشتباه هستند.

این گزارش خاطرنشان کرد که طی دو ماه گذشته، مراکز خرید و سایر ساختمان‌های عمومی هدف اصلی چنین تهدیداتی بوده‌اند که کار و تحصیل اغلب برای روزها متوقف شده است.

مقامات صربستان ادعا کرده اند که سرویس های اطلاعاتی خارجی اوکراین و یک کشور عضو ناشناس اتحادیه اروپا در پشت این تهدیدها قرار دارند. روسیه و ایران هنوز درباره این اتهامات اظهار نظری نکرده اند.

هر دو طرف در جنگ روسیه و اوکراین از ارزهای رمزنگاری شده برای تأمین مالی تلاش های نظامی خود استفاده کرده اند. بر اساس گزارشی که توسط شرکت پزشکی قانونی بلاک چین Elliptic در اولین سالگرد درگیری منتشر شد، حمایت های اوکراینی حداقل 212 میلیون دلار کمک های ارز دیجیتال ارسال کرده اند در حالی که گروه های طرفدار روسیه نزدیک به 5 میلیون دلار دارایی دیجیتال جمع آوری کرده اند.

برچسب ها در این داستان

تهدیدات بمب، درگیری، رمزنگاری، پرداخت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، اتحادیه اروپا، هشدارهای اشتباه، ایران، ایران، مقدونیه، مقدونیه، مونته‌نگرو، مقدونیه شمالی، روسیه، روسیه، صربستان، تهدیدات، اوکراین، اوکراین، VPN، جنگ

آیا فکر می کنید این تهدیدهای بمب گذاری با جنگ در اوکراین مرتبط است؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.