مقام روسی هشدار داد تحریم‌های ضد روسیه باعث ایجاد بحران اقتصادی جهانی می‌شود – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] روسیه هشدار داده است که تحریم‌های موجود و جدید ضد روسیه که توسط ایالات متحده و سایر کشورهای غربی اعمال شده است، منجر به یک بحران اقتصادی جهانی خواهد شد. سخنگوی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت: هم تحریم‌های فعلی که علیه کشور ما اعمال شده و هم گام‌های اضافی جدیدی که بروکسل و واشنگتن

کد خبر : 349958
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
مقام روسی هشدار داد تحریم‌های ضد روسیه باعث ایجاد بحران اقتصادی جهانی می‌شود – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

روسیه هشدار داده است که تحریم‌های موجود و جدید ضد روسیه که توسط ایالات متحده و سایر کشورهای غربی اعمال شده است، منجر به یک بحران اقتصادی جهانی خواهد شد. سخنگوی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت: هم تحریم‌های فعلی که علیه کشور ما اعمال شده و هم گام‌های اضافی جدیدی که بروکسل و واشنگتن احتمالاً اکنون در مورد آن فکر می‌کنند، ضربه سختی به اقتصاد جهانی خواهد زد.

یک مقام روسی می گوید تحریم ها به بحران اقتصادی جهانی منجر خواهد شد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، روز جمعه به خبرنگاران گفت که تحریم‌های ضد روسیه تأثیر مخربی بر اقتصاد جهانی خواهد داشت و احتمال ایجاد یک بحران اقتصادی جهانی را دارد.

به نقل از تاس، سخنگوی پوتین گفت: «ما از این واقعیت پیش می‌رویم که در هر صورت، هم تحریم‌های فعلی که علیه کشورمان اعمال شده و هم گام‌های اضافی جدیدی که احتمالاً بروکسل و واشنگتن اکنون در مورد آن فکر می‌کنند، ضربه سختی به اقتصاد جهانی خواهد زد.» انتشار به عنوان گفت. او اضافه کرد:

این تنها می تواند ما را به سمت یک بحران اقتصادی جهانی هدایت کند.

طبق گزارش ها، کشورهای گروه هفت (G7) در حال بررسی ممنوعیت تقریباً کامل صادرات به روسیه هستند. علیرغم توقف صادرات اقلام مختلف مانند محصولات نظامی و کالاهای لوکس، اقدامات جدید در حال بررسی ممکن است تحریم تجاری را به خودروهای دست دوم، لاستیک، لوازم آرایشی و پوشاک گسترش دهد.

پسکوف در پاسخ به سوالی درباره تحریم‌های جدید ضد روسیه توسط کشورهای G7 گفت: البته ما این موضوع را با دقت رصد می‌کنیم، البته می‌دانیم که ایالات متحده و کشورهای اتحادیه اروپا فعالانه در حال بررسی تحریم‌های اضافی جدید هستند. نباید فراموش کرد که هیچ کشوری در دنیا به اندازه ما با تحریم مواجه نشده است. بنابراین، ما تطبیق می‌دهیم، توسعه می‌دهیم، در برنامه‌های توسعه بلندمدت شرکت می‌کنیم و خطراتی را که در پس چنین افکار مخالفان ما نهفته است، در نظر می‌گیریم.»

در همین حال، کشورهای بریکس – که شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی می‌شوند- در حال کار بر روی ایجاد یک ارز مشترک هستند که وابستگی آنها به دلار آمریکا را کاهش دهد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه گفت روسیه آماده است تا در بحث ایجاد ارز بریکس شرکت کند.

آیا فکر می کنید تحریم های ضد روسیه به یک بحران اقتصادی جهانی منجر می شود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.