مقام برتر بانک مرکزی اروپا، لفاظی های ضد رمزنگاری را افزایش می دهد، خواستار مقررات جهانی می شود – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یکی از مدیران ارشد بانک مرکزی اروپا در مقایسه افزایش دارایی‌های رمزنگاری شده با هجوم طلا، از دولت‌ها خواسته است تا برای جلوگیری از «دیوانگی غیرقانونی ریسک‌پذیری» اقدام کنند. این مقام بانک مرکزی اروپا در سخنرانی خود در ایالات متحده خواستار اعمال محدودیت‌های نظارتی جهانی بر روی ارزهای دیجیتال و تشدید تلاش‌ها برای انتشار

کد خبر : 199465
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 آوریل 2022 - 15:30
مقام برتر بانک مرکزی اروپا، لفاظی های ضد رمزنگاری را افزایش می دهد، خواستار مقررات جهانی می شود – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یکی از مدیران ارشد بانک مرکزی اروپا در مقایسه افزایش دارایی‌های رمزنگاری شده با هجوم طلا، از دولت‌ها خواسته است تا برای جلوگیری از «دیوانگی غیرقانونی ریسک‌پذیری» اقدام کنند. این مقام بانک مرکزی اروپا در سخنرانی خود در ایالات متحده خواستار اعمال محدودیت‌های نظارتی جهانی بر روی ارزهای دیجیتال و تشدید تلاش‌ها برای انتشار ارزهای دیجیتال بانک مرکزی شد.

فابیو پانتا، بانک مرکزی اروپا، دارایی‌های کریپتو را مورد انتقاد قرار می‌دهد و می‌گوید که آنها به قول خود عمل نمی‌کنند.

فابیو پانتا، عضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا (ECB)، یک و نیم قرن پس از اینکه آمریکایی‌ها برای جستجوی ثروت به سمت غرب فشار آوردند، بی‌اعتمادی فزاینده به بانک‌ها و نوآوری‌های فناوری منجر به هجوم طلای دیجیتالی جدید و خارج از کنترل دولت شده است. در سخنرانی اخیر در دانشگاه کلمبیا در نیویورک گفت.

این مقام بلندپایه بانک مرکزی اروپا در سخنرانی خود، که مقام پولی منطقه یورو این هفته با عنوان «برای چند ارز دیجیتال دیگر: غرب وحشی تأمین مالی کریپتو» منتشر کرد، خاطرنشان کرد که بازار ارزهای دیجیتال اکنون بزرگتر از 1.3 تریلیون دلار است. بازار اصلی وام مسکن در سال 2008، که آخرین بحران مالی جهانی را آغاز کرد. او پویایی آن را به یک طرح پونزی تشبیه کرد و اظهار داشت:

مبشرین رمزارز وعده بهشت ​​روی زمین را می‌دهند، و از روایتی توهم‌آمیز از افزایش قیمت دارایی‌های کریپتو برای حفظ جریان‌های ورودی و در نتیجه شتاب حرکت حباب کریپتو استفاده می‌کنند. اما ظاهر فریبنده است. رویای ساتوشی ناکاموتو برای ایجاد پول قابل اعتماد، همان رویا است.

پانتا در ادامه ادعا کرد که پردازش انتقال ارزهای دیجیتال ممکن است ساعت ها طول بکشد و نوسان شدید قیمت سکه های دیجیتال مانند بیت کوین و اتر را برجسته کرد. او همچنین خاطرنشان کرد که «تراکنش‌های ظاهراً ناشناس یک دنباله تغییر ناپذیر را به جای می‌گذارند که قابل ردیابی است».

بانکدار همچنین خاطرنشان کرد که اکثر دارندگان کریپتو به واسطه‌ها متکی هستند که به قول او برخلاف فلسفه مالی غیرمتمرکز است. «دارایی‌های کریپتو بی‌ثباتی و ناامنی ایجاد می‌کنند – دقیقا برعکس آنچه که وعده داده بودند. فابیو پانتا افزود: آنها در حال ایجاد یک غرب وحشی جدید هستند.

اجرایی ECB تلاش های جهانی برای تنظیم دارایی های رمزنگاری را پیشنهاد می کند

فابیو پانتا متقاعد شده است که ارزهای رمزپایه به عنوان دارایی های سفته بازانه، زمانی که «این خانه از کارت فرو می ریزد و مردم زیر زیان هایشان مدفون می شوند» می توانند «آسیب بزرگی به جامعه» وارد کنند. او به مقامات سراسر جهان هشدار داد که نباید اشتباهات قبلی را با صبر کردن برای ترکیدن حباب تکرار کنند، قبل از اینکه متوجه شوند “ریسک کریپتو چقدر در سیستم مالی فراگیر شده است.”

این مقام بانک مرکزی اروپا تاکید کرد: «ما باید تلاش‌های هماهنگی را در سطح جهانی انجام دهیم تا دارایی‌های رمزنگاری شده را در حوزه نظارتی قرار دهیم. او همچنین پیشنهاد کرد که تنظیم‌کننده‌ها باید اطمینان حاصل کنند که ارزهای دیجیتال تابع استانداردهایی هستند که مشابه استانداردهای پیاده‌سازی شده در مورد سیستم مالی سنتی است. وی توضیح داد:

در انجام این کار، ما باید با مبادلات پیچیده، متعادل کردن اهداف ارتقای نوآوری، حفظ ثبات مالی و تضمین حمایت از مصرف کننده، مقابله کنیم. اگر می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که دارایی‌های کریپتو باعث ایجاد جنون غیرقانونی ریسک‌پذیری نمی‌شود، باید سریع‌تر پیشرفت کنیم.

مدیر اجرایی تاکید کرد، با این حال، این کافی نیست زیرا رشد بازار در فضای کریپتو افزایش تقاضا برای دارایی های دیجیتال و پرداخت های فوری را آشکار کرده است. مقامات دولتی باید با ارتقای زیرساخت‌های مالی عمده‌فروشی و تلاش برای انتشار ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) آن را از بانک‌های مرکزی که در نوآوری دیجیتال درگیر هستند راضی کنند.

پانتا اظهار داشت که بانک مرکزی اروپا در این زمینه ها پیشتاز است. یکی از اعضای هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا که نظارت می کند، گفت: «ما بر یورو دیجیتال تمرکز می کنیم تا به شهروندان این امکان را بدهیم که از پول مستقل برای پرداخت در هر نقطه از منطقه یورو استفاده کنند و در عین حال از نقش آن به عنوان یک لنگر برای سیستم پرداخت و پول محافظت کنیم. پیشرفت پروژه ارز دیجیتال

برچسب ها در این داستان

CBDC، CBDC، بانک مرکزی، بانک‌های مرکزی، رمزارز، دارایی‌های رمزنگاری، بازار رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، یورو دیجیتال، ECB، اتحادیه اروپا، منطقه یورو، فابیو پانتا، مقررات، مقررات

آیا انتظار دارید که رگولاتورها در سراسر جهان رویکردی جهانی برای تنظیم دارایی‌ها و بازارهای کریپتو اتخاذ کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.