مقام بانک مرکزی چین می‌گوید: تنظیم‌کننده‌ها باید هنگام نوآوری مقررات به ریسک‌های رمزنگاری توجه کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یکی از مقامات ارشد بانک خلق چین (PBOC) از قانون‌گذاران خواسته است که در هنگام ایجاد مقررات نوآوری، خطرات و کلاهبرداری ارزهای دیجیتال را که می‌تواند منجر به شکست بانک‌ها شود، در نظر بگیرند. این مقام چینی فروپاشی اخیر بانک‌های ایالات متحده را که به مشتریان ارزهای دیجیتال خدمات ارائه می‌کردند، به عنوان نمونه

کد خبر : 342389
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مقام بانک مرکزی چین می‌گوید: تنظیم‌کننده‌ها باید هنگام نوآوری مقررات به ریسک‌های رمزنگاری توجه کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یکی از مقامات ارشد بانک خلق چین (PBOC) از قانون‌گذاران خواسته است که در هنگام ایجاد مقررات نوآوری، خطرات و کلاهبرداری ارزهای دیجیتال را که می‌تواند منجر به شکست بانک‌ها شود، در نظر بگیرند. این مقام چینی فروپاشی اخیر بانک‌های ایالات متحده را که به مشتریان ارزهای دیجیتال خدمات ارائه می‌کردند، به عنوان نمونه برجسته کرد. وی تاکید کرد: “فلسفه مقررات، فناوری و قابلیت باید ارتقا یابد تا اطمینان حاصل شود که نوآوری مالی به قیمت ثبات مالی تمام نخواهد شد.”

بانک مرکزی چین در مورد ریسک های رمزنگاری و شکست بانک ها

ژوان چانگ ننگ، معاون رئیس بانک مرکزی چین (PBOC)، بانک مرکزی چین، روز جمعه در مجمع بوآئو در مورد خطرات بالقوه نوآوری‌های مالی، از جمله ارزهای دیجیتال، که می‌تواند باعث ورشکستگی بانک‌ها و وام دهندگان شود، صحبت کرد. بلومبرگ به نقل از او گفت:

ریسک‌ها و کلاهبرداری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، از جمله دو بانک آمریکایی که پس از ارائه خدمات بسیاری برای ارزهای دیجیتال از سپرده‌گذاری تا تسویه حساب، با مشکل مواجه شدند، نشان داد که قانون‌گذاران باید هنگام نوآوری مقررات به قوانین احترام بگذارند.

اگرچه مقام بانک مرکزی چین به بانک های خاصی اشاره نکرد، اما دو بانک دوستدار رمزنگاری در ایالات متحده – بانک سیگنچر و بانک سیلورگیت – اخیراً شکست خوردند. بانک Signature توسط وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک توقیف شد در حالی که بانک Silvergate به طور داوطلبانه منحل شد.

معاون سازمان برنامه و بودجه، ضمن بیان اینکه باید فضای کافی برای نوآوری وجود داشته باشد، تاکید کرد که رگولاتورها باید “تأیید و تایید فناوری های جدید اعمال شده در مدل ها و محصولات مختلف مالی را داشته باشند، نه صرفا پذیرش یا تایید آنها”.

رئیس بانک مرکزی همچنین تاکید کرد:

فلسفه مقررات، فناوری و قابلیت باید ارتقا یابد تا اطمینان حاصل شود که نوآوری مالی به قیمت ثبات مالی تمام نخواهد شد.

در همین مجمع روز جمعه، معاون وزیر دارایی چین و معاون دفتر کمیسیون مرکزی امور مالی و اقتصادی، لیائو مین، بر اهمیت مشارکت فعال دولت چین در همکاری های بین المللی و هماهنگی استانداردها تاکید کرد. او اظهار داشت که چین باید «عمیقاً» درگیر شود.

نظر شما درباره اظهارات مقام بانک مرکزی چین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.