مقام ارشد بانک مرکزی اروپا می گوید برای کاهش تورم منطقه یورو علیرغم رکود، افزایش نرخ مورد نیاز است – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1] یکی از مدیران بلندپایه بانک مرکزی اروپا (ECB) اعلام کرد، در حالی که منطقه یورو وارد رکود می شود، نرخ بهره به افزایش خود ادامه خواهد داد. اظهارات وی به دنبال آخرین افزایش نرخ اعلام شده توسط مقامات پولی در هفته گذشته و پیش بینی های تجدید نظر شده است که نشان می دهد

کد خبر : 296646
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
مقام ارشد بانک مرکزی اروپا می گوید برای کاهش تورم منطقه یورو علیرغم رکود، افزایش نرخ مورد نیاز است – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1]

یکی از مدیران بلندپایه بانک مرکزی اروپا (ECB) اعلام کرد، در حالی که منطقه یورو وارد رکود می شود، نرخ بهره به افزایش خود ادامه خواهد داد. اظهارات وی به دنبال آخرین افزایش نرخ اعلام شده توسط مقامات پولی در هفته گذشته و پیش بینی های تجدید نظر شده است که نشان می دهد تورم پیش از این در اروپا بالاتر از انتظار قبلی است.

لوئیس دی گیندوس، رئیس بانک مرکزی اروپا اذعان می کند: «ما چاره ای جز افزایش نرخ بهره نداریم».

لوئیس دی گویندوس، معاون بانک مرکزی اروپا، با اذعان به اینکه منطقه یورو در حال ورود به رکود است، اصرار دارد که تنظیم کننده باید به افزایش نرخ بهره ادامه دهد تا تورم را تحت کنترل نگه دارد. با توجه به اینکه این شاخص احتمالاً بالاتر از هدف ثبات قیمت، یعنی تورم 2 درصدی در میان مدت باقی خواهد ماند، مدیر اجرایی ارشد به لوموند گفت: “ما چاره ای جز اقدام نداریم.”

در روز پنجشنبه، 15 دسامبر، بانک مرکزی اروپا نرخ تسهیلات سپرده را 50 واحد پایه افزایش داد و به 2 درصد رساند. در مصاحبه ای که در همان روز انجام شد اما توسط روزنامه فرانسوی و بانک در 22 دسامبر منتشر شد، دو گیندوس اذعان کرد که اقتصاد اروپا در سه ماهه چهارم سال 2022 “شاید در قلمرو منفی” قرار دارد. انتظار می رود تولید ناخالص داخلی 0.2 درصد کاهش یابد. ، وی توضیح داد:

شاخص های سرب که داریم خوب نیست. بنابراین پیش‌بینی‌های ما انتظار دارند که منطقه یورو در سه ماهه آخر سال جاری و در سه ماهه اول سال 2023 به رکود خفیفی سقوط کند، زمانی که انتظار می‌رود تولید ناخالص داخلی 0.1 درصد کاهش یابد.

وزیر اقتصاد اسبق اسپانیا خاطرنشان کرد: در حالی که پیش‌بینی‌های رشد منتشر شده در ماه دسامبر مشابه تخمین‌های ماه سپتامبر است، پیش‌بینی‌های مربوط به تورم به‌طور اساسی تغییر کرده است. دی گیندوس توضیح داد که انتظارات برای تورم به طور قابل توجهی به سمت بالا بازنگری شده است، از 5.5 درصد به 6.3 درصد برای سال 2023 و از 2.3 درصد به 3.4 درصد برای سال 2024.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، طی یک کنفرانس مطبوعاتی پس از افزایش نرخ بهره در هفته گذشته، اعلام کرد که چندین افزایش بیشتر در سال آینده وجود خواهد داشت. معاون وی در پاسخ به این سوال که آیا این امر باعث نارضایتی برخی از دولت ها می شود، تاکید کرد که تورم در حال حاضر مشکل اصلی کشورهای سراسر اروپا است.

لوئیس دی گیندوس در حالی که اعتراف کرد که افزایش نرخ بهره هزینه های مالی برای دولت های اروپایی را افزایش می دهد، اصرار داشت که بانک مرکزی اروپا باید به دستور خود پایبند باشد. با وجود تورم در حال حاضر 10%، بانکدار متقاعد شده است که “ما چاره ای نداریم… زیرا اگر تورم را کنترل نکنیم، اگر تورم را در مسیر همگرایی به سمت 2% قرار ندهیم، بازگشت مجدد اقتصاد غیرممکن خواهد بود. “

اظهارات وی پس از آن بیان شد که فدرال رزرو ایالات متحده نرخ وجوه فدرال را 50 واحد در اواسط دسامبر افزایش داد. این افزایش 0.5 درصدی به دنبال چهار افزایش متوالی نرخ 75 واحد پایه صورت گرفت.

برچسب ها در این داستان

بانک مرکزی، de guindos، ECB، اقتصاد، اتحادیه اروپا، یورو، منطقه یورو، اروپا، اروپا، بانک مرکزی اروپا، منطقه یورو، انتظارات، رشد، افزایش، افزایش، افزایش، افزایش، تورم، نرخ بهره، مصاحبه، لوئیس دو گویندوس، پیش بینی، نرخ، نرخ، رکود، معاون رئیس جمهور

آیا فکر می کنید بانک مرکزی اروپا می تواند تورم را در منطقه یورو کاهش دهد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Alexandros Michailidis / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.