مقامات می‌گویند که شرکت‌های روسی فعالانه با استفاده از کریپتو، روسیه 4 قانون مرتبط را تصویب می‌کنند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] یکی از اعضای بلندپایه پارلمان روسیه اعلام کرد که قانونگذاران روسیه قصد دارند به زودی چهار لایحه را که برای تنظیم جنبه های مختلف ارزهای دیجیتال طراحی شده است، تصویب کنند. این مقام خاطرنشان کرد، در همین حال، شرکت های روسی در حال حاضر از دارایی های دیجیتال در شهرک سازی های فرامرزی استفاده

کد خبر : 358508
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مقامات می‌گویند که شرکت‌های روسی فعالانه با استفاده از کریپتو، روسیه 4 قانون مرتبط را تصویب می‌کنند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

یکی از اعضای بلندپایه پارلمان روسیه اعلام کرد که قانونگذاران روسیه قصد دارند به زودی چهار لایحه را که برای تنظیم جنبه های مختلف ارزهای دیجیتال طراحی شده است، تصویب کنند. این مقام خاطرنشان کرد، در همین حال، شرکت های روسی در حال حاضر از دارایی های دیجیتال در شهرک سازی های فرامرزی استفاده می کنند.

قانونگذار روسیه تا پایان ژوئیه به قوانین رمزارز رأی خواهد داد

به گفته آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته بازار مالی پارلمانی، دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه، در نظر دارد در جلسه بهاری خود که در 30 ژوئیه به پایان می رسد، چهار قانون مرتبط با رمزنگاری را تصویب کند.

این قانونگذار به نقل از خبرگزاری اینترفاکس توضیح داد که این لوایح برای تنظیم استخراج ارزهای دیجیتال، پرداخت های کریپتو برون مرزی، مالیات بر دارایی های دیجیتال و مسئولیت استفاده غیرقانونی از آنها تنظیم شده است. وی تاکید کرد که پیش نویس قوانین به خوبی بررسی شده است.

این مقام می گوید: شرکت های روسی
آناتولی آکساکوف.

آکساکوف خاطرنشان کرد که شرکت‌های بزرگ روسی در حال حاضر به طور فعال از ارزهای دیجیتال در تسویه حساب‌های تجاری خارجی استفاده می‌کنند، اما آنها می‌خواهند قوانینی را ببینند که چارچوب قانونی چنین معاملاتی را مشخص کند. وی طی سخنانی در مجمع بین المللی حقوقی سن پترزبورگ اظهار داشت:

اکنون به جایی رسیده‌ایم که چهار لایحه در مرحله تصویب عملی است… ممکن است در جلسه بهار همه قوانین را تصویب کنیم.

آناتولی آکساکوف همچنین گفت که مقامات می خواهند نظرات فعالان بازار را در مورد قوانین مالیاتی در نظر بگیرند. او توضیح داد: “به احتمال زیاد، هنجارهای قابل اعمال برای DFAها تا آنجا که ممکن است در اینجا در نظر گرفته می شود، زیرا این ابزار مشابهی است.”

قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» (DFAs)، که در ژانویه 2021 لازم‌الاجرا شد، فقط برخی از فعالیت‌های مرتبط با رمزنگاری را پوشش می‌دهد، به‌ویژه آن‌هایی را که شامل دارایی‌های دیجیتال با یک نهاد صادرکننده است، مانند دارایی‌های سنتی توکن‌شده یا توکن‌های ابزار، برای مثال. .

در عین حال، معاملات با ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز مانند بیت کوین هنوز به طور جامع در روسیه تنظیم نشده است. تحت فشار تحریم های غرب به دلیل تهاجم مسکو به اوکراین، مقامات روسیه تلاش های خود را در این راستا افزایش داده اند.

برچسب ها در این داستان

آکساکوف، صورت‌حساب‌ها، رمزنگاری، استخراج کریپتو، پرداخت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، DFA، دارایی‌های دیجیتال، پیش‌نویس قوانین، تسویه‌حساب‌های بین‌المللی، قوانین، استخراج، مقررات، قوانین، روسیه، روسیه، مالیات، مالیات، مالیات

آیا فکر می کنید روسیه تراکنش های ارزهای دیجیتال را تا پایان جولای تنظیم خواهد کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.