مقامات فدرال رزرو می گویند برای مهار تورم به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] چندین رئیس و فرماندار فدرال رزرو می گویند که برای مهار تورم به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است. لیزا کوک، رئیس فدرال رزرو گفت: «هنوز با افزایش نرخ بهره کارمان تمام نشده است. نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس تاکید کرد: ما باید نرخ ها را به شدت افزایش دهیم تا سقفی بر

کد خبر : 318040
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
مقامات فدرال رزرو می گویند برای مهار تورم به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

چندین رئیس و فرماندار فدرال رزرو می گویند که برای مهار تورم به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است. لیزا کوک، رئیس فدرال رزرو گفت: «هنوز با افزایش نرخ بهره کارمان تمام نشده است. نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس تاکید کرد: ما باید نرخ ها را به شدت افزایش دهیم تا سقفی بر تورم بگذاریم.

مقامات فدرال رزرو در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره

چندین رئیس و فرماندار فدرال رزرو این هفته گفتند که برای مهار تورم به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است. اظهارات آنها به دنبال بیانیه مشابهی توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو صورت گرفت که روز سه شنبه گفت که برای کاهش تورم به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است.

لیزا کوک، رئیس فدرال رزرو، در رویدادی که روز چهارشنبه به میزبانی مرکز مشترک مطالعات سیاسی و اقتصادی برگزار شد، اظهار داشت:

ما مصمم هستیم که تورم را به هدف خود کاهش دهیم… بنابراین من فکر می‌کنم هنوز با افزایش نرخ‌های بهره تمام نشده‌ایم و باید نرخ‌های بهره را به اندازه کافی محدود نگه داریم.

کوک افزود: “ما اکنون در گام های کوچکتر حرکت می کنیم.” این به ما زمان می‌دهد تا اثرات اقدامات سریع خود را بر اقتصاد ارزیابی کنیم.»

پس از یک سری افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره در سال گذشته، فدرال رزرو هفته گذشته نرخ بهره پایه خود را ۲۵ واحد پایه افزایش داد و به ۴.۵ تا ۴.۷۵ درصد رساند.

کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، روز چهارشنبه در کنفرانس تجارت کشاورزی دانشگاه ایالتی آرکانزاس، با استناد به گزارش مشاغل ژانویه که رشد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی را به میزان 517000 نفر نشان می‌دهد، گفت: «ما می‌بینیم که این تلاش‌ها به ثمر نشسته است، اما باید راه‌های بیشتری را طی کنیم.» وی تاکید کرد:

این ممکن است یک مبارزه طولانی باشد، با نرخ های بهره برای مدت طولانی تر از آنچه برخی در حال حاضر انتظار دارند. اما در انجام کارهایی که برای انجام کارم لازم است دریغ نخواهم کرد.

جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک روز چهارشنبه در یک رویداد وال استریت ژورنال گفت که حرکت به سمت نرخ وجوه فدرال بین 5.00٪ و 5.25٪ “به نظر می رسد یک دیدگاه بسیار معقول از آنچه ما در سال جاری برای به دست آوردن عرضه باید انجام دهیم. و تقاضای عدم تعادل را کاهش دهند.»

علاوه بر این، نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس در روز سه شنبه CNBC گفت: «ما کار داریم. ما می دانیم که افزایش نرخ ها می تواند تورم را بپوشاند.» او اضافه کرد:

ما باید نرخ ها را به شدت افزایش دهیم تا سقفی بر تورم بگذاریم، سپس اجازه دهیم سیاست پولی راه خود را در اقتصاد ادامه دهد… من نمی بینم که هنوز پیشرفت کافی برای اعلام پیروزی داشته ایم.

برچسب ها در این داستان

فدرال رزرو، رئیس فدرال رزرو، کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، لیزا کوک، رئیس فدرال رزرو، افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، جروم پاول رئیس فدرال رزرو، افزایش نرخ بهره، نیل کشکاری رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس، جان ویلیامز رئیس فدرال رزرو نیویورک

فکر می کنید فدرال رزرو تا چه زمانی به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.