مقامات رسمی می گویند که دولت اندونزی امسال بورس ارز دیجیتال را راه اندازی می کند – اخبار بیت کوین مبادله می کند

یک مقام بلندپایه دولتی گفته است که دولت اندونزی قرار است تا پایان سال جاری یک بورس ارز دیجیتال راه اندازی کند. وی تاکید کرد: ما مطمئن خواهیم شد که همه الزامات، رویه ها و اقدامات لازم انجام شده است. Crypto Bourse به زودی در اندونزی عرضه می شود Dealstreetasia روز چهارشنبه به نقل از

کد خبر : 250704
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مقامات رسمی می گویند که دولت اندونزی امسال بورس ارز دیجیتال را راه اندازی می کند – اخبار بیت کوین مبادله می کند


یک مقام بلندپایه دولتی گفته است که دولت اندونزی قرار است تا پایان سال جاری یک بورس ارز دیجیتال راه اندازی کند. وی تاکید کرد: ما مطمئن خواهیم شد که همه الزامات، رویه ها و اقدامات لازم انجام شده است.

Crypto Bourse به زودی در اندونزی عرضه می شود

Dealstreetasia روز چهارشنبه به نقل از معاون وزیر تجارت اندونزی جری سامبوآگا گزارش داد که دولت اندونزی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی بورس ارز دیجیتال تا پایان سال است.

وزیر تجارت در حاشیه اجلاس بین المللی NXC 2022 توسط WIR Group در بالی توضیح داد که ابتکار بورس ارز دیجیتال بخشی از تلاش های دولت برای محافظت از مصرف کنندگان در میان افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال است.

این نشریه اعلام کرد که در ابتدا قرار بود در سال 2021 راه اندازی شود، عرضه بورس به دلیل پیچیدگی فرآیند به تعویق افتاد.

وزیر سامبوآگا گفت: “ما مطمئن خواهیم شد که همه الزامات، رویه ها و اقدامات لازم انجام شده است.” این نشان می دهد که ما مراقب هستیم. ما نمی‌خواهیم عجول باشیم زیرا ممکن است چیزی را از دست بدهیم.» وی توضیح داد:

ایجاد بورس نیاز به تمهیدات زیادی دارد. باید ببینیم چه نهادهایی باید در بورس قرار گیرند.

این مقام دولتی ادامه داد: ثانیاً باید نهادهای مذکور را اعتبارسنجی کنیم. ثالثاً حداقل سرمایه و سایر الزامات مربوط به سپرده گذاری متولی و امور فنی وجود دارد.

Pang Xue Kai، مدیر عامل Tokocrypto معتقد است که بورس ارز دیجیتال می تواند به افزایش تعداد شرکت کنندگان در بخش رمزنگاری و علاقه سرمایه گذاران نهادی کمک کند. Tokocrypto یکی از 25 صرافی ارزهای دیجیتال است که مجوز آن توسط آژانس تنظیم مقررات معاملات آتی کالای اندونزی (Bappebti) صادر شده است.

پنگ نظر داد:

صنعت رشد خواهد کرد، ما شاهد پروژه های محلی بیشتری خواهیم بود.

اندونزی اجازه داد و ستد دارایی های کریپتو را به عنوان کالا می دهد اما رمزارز را به عنوان ابزار پرداخت نمی شناسد. در ماه آوریل، اداره کل مالیات اندونزی اعلام کرد که مالیات بر درآمد (PPh) بر عایدی سرمایه حاصل از سرمایه‌گذاری‌های کریپتو و مالیات بر ارزش افزوده (VAT) بر خرید کریپتو را 0.1 درصد تعیین کرده است.

در ژانویه، سازمان خدمات مالی اندونزی (OJK) هشدار داد که شرکت های مالی مجاز به ارائه و تسهیل فروش دارایی های رمزنگاری شده نیستند. با این حال، محمد لطفی، وزیر تجارت این کشور در سپتامبر سال گذشته گفت که دولت اندونزی مانند چین، ارزهای دیجیتال را ممنوع نخواهد کرد. با این وجود، نهاد عالی اسلامی اندونزی، مرجع این کشور در زمینه پیروی از شریعت، ارزهای دیجیتال را حرام اعلام کرده است که طبق قوانین اسلامی برای مسلمانان ممنوع است.

به گفته باپبتی، تراکنش‌های رمزنگاری در اندونزی 1224 درصد افزایش یافت و به 859.4 تریلیون روپیه (57.5 میلیارد دلار) در سال 2021 از 64.9 تریلیون در سال 2020 رسید. در شش ماه اول سال جاری، 15.1 میلیون کاربر کریپتو در اندونزی وجود داشت که با ارزهای رمزنگاری شده به ارزش 212 تریلیون روپیه معامله می کردند.

نظر شما در مورد راه اندازی بورس ارز دیجیتال توسط دولت اندونزی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.