مقامات ایالات متحده حمله کننده به بازارهای انبه را متهم کردند – متهم دستگیر و در پورتوریکو بازداشت شد – مقررات بیت کوین نیوز

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و وزارت دادگستری (DOJ) مهاجمی را که 116 میلیون دلار از پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال Mango Markets سرقت کرده بود، متهم کردند. متهم دستگیر شده و در حال حاضر در پورتوریکو بازداشت است. دستکاری بازار انبه دستگیر و بازداشت شد کمیسیون بورس

کد خبر : 310200
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
مقامات ایالات متحده حمله کننده به بازارهای انبه را متهم کردند – متهم دستگیر و در پورتوریکو بازداشت شد – مقررات بیت کوین نیوز


کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و وزارت دادگستری (DOJ) مهاجمی را که 116 میلیون دلار از پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال Mango Markets سرقت کرده بود، متهم کردند. متهم دستگیر شده و در حال حاضر در پورتوریکو بازداشت است.

دستکاری بازار انبه دستگیر و بازداشت شد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) روز جمعه اعلام کرد که آبراهام آیزنبرگ را به «سازمان دادن به یک حمله به پلتفرم معاملاتی دارایی‌های کریپتو، Mango Markets، از طریق دستکاری توکن MNGO» متهم کرده است. رگولاتور خاطرنشان کرد که توکن رمزنگاری به عنوان یک امنیت عرضه و فروخته شد.

SEC افزود: متهم یک شهروند آمریکایی 27 ساله است که با “اتهامات جنایی و مدنی موازی” به ترتیب توسط وزارت دادگستری (DOJ) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) مواجه است. CFTC در 9 ژانویه یک اقدام اجرایی مدنی علیه آیزنبرگ ارائه کرد. او در MDC Guaynabo، پورتوریکو دستگیر و بازداشت شده است.

سازمان نظارت بر اوراق بهادار توضیح داد که از 11 اکتبر 2022، زمانی که در پورتوریکو زندگی می‌کردید:

آیزنبرگ درگیر طرحی برای سرقت حدود 116 میلیون دلار دارایی های رمزنگاری شده از پلتفرم Mango Markets بود.

رگولاتور گفت، ظاهراً «از حسابی که در Mango Markets کنترل می‌کرد برای فروش مقدار زیادی از معاملات آتی دائمی برای توکن‌های MNGO استفاده کرده و از یک حساب جداگانه در Mango Markets برای خرید همان معاملات آتی دائمی استفاده کرده است».

علاوه بر این، گفته می‌شود که آیزنبرگ یک سری خریدهای بزرگ از توکن MNGO با معامله نازک انجام داده است تا به طور مصنوعی قیمت توکن را نسبت به USD Coin (USDC) افزایش دهد، SEC ادامه داد و افزود که قیمت معاملات آتی MNGO در Mango Markets متعاقبا افزایش یافت. طبق اعلام سازمان تنظیم کننده اوراق بهادار:

آیزنبرگ از ارزش افزایش یافته موقعیت آتی دائمی MNGO خود برای قرض گرفتن و برداشت تقریباً 116 میلیون دلار از دارایی های رمزنگاری مختلف از Mango Markets استفاده کرد و عملاً تمام دارایی های موجود را از پلت فرم Mango Markets تخلیه کرد.

SEC آیزنبرگ را به “نقض مقررات ضد تقلب و دستکاری بازار در قوانین اوراق بهادار” متهم کرد. رگولاتور به دنبال «تسکین دستوری دائمی، حکم مبتنی بر رفتار، تخطی از منافع پیش داوری، و مجازات های مدنی است».

برچسب ها در این داستان

CFTC Mango Markets، DOJ Mango Markets، Mango Markets، مهاجم Mango Markets، مهاجم Mango Markets دستگیر شد، سوء استفاده کننده Mango Markets، هکر Mango Markets، دستکاری کننده Mango Markets، دستکاری کننده Mango Markets دستگیر، SEC، SEC Mango Markets

نظر شما در مورد این پرونده چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.