معنی خط ازدواج در کف دست چیست؟

[ad_1] خط ازدواج که به عنوان خط رابطه یا عشق نیز شناخته می‌شود، خطی است که روی کف دست دیده می‌شود. این خط درست بالای خط قلب قرار دارد که می‌تواند خط افقی باشد یا از وسط کف دست بگذرد. خط ازدواج خط عمودی است که می‌تواند کوتاه، بلند، مستقیم و منحنی باشد، حتی برخی

کد خبر : 407138
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
معنی خط ازدواج در کف دست چیست؟

[ad_1]

خط ازدواج در کف دست

خط ازدواج که به عنوان خط رابطه یا عشق نیز شناخته می‌شود، خطی است که روی کف دست دیده می‌شود. این خط درست بالای خط قلب قرار دارد که می‌تواند خط افقی باشد یا از وسط کف دست بگذرد. خط ازدواج خط عمودی است که می‌تواند کوتاه، بلند، مستقیم و منحنی باشد، حتی برخی افراد ممکن است به جای یک خط ازدواج چندین خط ازدواج روی دست‌شان داشته باشند که به آن خط ازدواج شبکه‌ای نیز می‌گویند.

هدف اصلی خط ازدواج در کف بینی، فاش کردن اطلاعاتی در مورد زندگی عاشقانه، روابط احساسی و دورنمای ازدواج یک فرد است.

خط ازدواج در کف دست

خط ازدواج در کف دست با توجه به زنجیره خطوط اطراف خط ازدواج، طول و شکل خود می‌تواند معانی زیادی داشته باشد و ناگفته‌های زیادی در مورد زندگی مشترک‌تان را بازگو کند. اگر می‌خواهید در مورد زندگی مشترک و زناشویی‌تان بیشتر بدانید حتما باید به خط ازدواج روی کف دستتان توجه کنید و با توجه به شکل، طول و زنجیره خطوط اطراف آن معنی اش را درک کنید.

خط ازدواج صاف و بلند در کف دست

خط ازدواج صاف و بلند در کف دست

خط ازدواج بلند و صاف نشان دهنده زندگی مشترک و عاشقانه شما است. شما برای داشتن زندگی شاد و خوشحال خیلی تلاش می‌کنید. به همین دلیل زندگی عاشقانه‌ای خواهید داشت.

اگر خط ازدواج کوتاه باشد

خط ازدواج کوتاه

خط ازدواج کوتاه در کف دست یعنی قرار نیست به این زودی‌ها عاشق شوید. ویژگی شخصیتی شما طوری نیست که جذب جنس مخالف شوید. به همین دلیل خیلی دیر ازدواج خواهید کرد.

خط ازدواج که به سمت پایین کشیده شده است

خط-ازدواج-رو-به-پایین

اگر خط ازدواج شما به سمت پایین کشیده شده، زندگی مشترک خوبی نخواهید داشت. این خط نشان می‌دهد که همسرتان زودتر از شما می‌میرد. اگر خط ازدواج شما به یکی از خطوط روی دستتان برخورد کرده است، نشان دهنده بروز حوادثی مانند تصادف یا زلزله است که باعث می‌شود همسرتان را در آن از دست بدهید. اما اگر به سمت غرب کف دستتان انحراف داشته باشد، نشان دهنده مشکلات و اختلافاتی است که باعث می‌شود همسرتان شما را ترک کند. به طور کلی خط ازدواج رو به پایین یعنی جدایی، طلاق یا مرگ شریک عاطفی‌تان.

خط ازدواج که رو به بالا است

خط-ازدواج-رو-به-بالا

اگر خط ازدواج روی کف دست شما رو به بالا است شما فردی با زندگی مشترک پر از شادی و خوشحالی هستید. این خط نشان دهنده زندگی موفق است. در واقع افراد با این خط ازدواج می‌توانند به راحتی عواطف و امور مالی‌شان را مدیریت کنند. آن‌ها جزء افراد خوش شانس روی زمین هستند.

خط ازدواج شبیه حرف “Y” انگلیسی یا چنگالی شکل

خط-ازدواج-چنگالی

اگر خط ازدواج شما به شکل وای انگلیسی یا چنگالی شکل بوده و چنگال آن به سمت کف دست یا بیرون دست شما قرار داشته باشد، در هر دو صورت ازدواج شما سرانجام خوبی نخواهد داشت و به طلاق ختم می‌شود.

اگر روی خط ازدواج شما دایره دیده می‌شود

دایره-روی-خط-ازدواج

ممکن است روی خط ازدواج روی کف دست‌تان به سه حالت (ابتدا، وسط و انتهای خط) دایره کوچکی ببینید که هر کدام معنی خاص خودشان را دارند.

  • اگر ابتدای خط ازدواج شما یک دایره وجود دارد نشان دهنده سختی‌هایی است که قبل از ازدواج با آن رو به رو می‌شوید. ممکن است عاشق هم شوید اما عشق واقعی را بعد از شروع زندگی مشترک‌تان تجربه خواهید کرد.
  • دایره در وسط خط ازدواج نشان دهنده ظاهر شدن عشقی است که میان درگیری‌ها و گرفتاری‌های زندگی‌تان خودش را نشان می‌دهد.
  • اگر انتهای خط ازدواج شما دایره دیده می‌شود یعنی قرار است ابتدای ازدواج‌تان عاشق همسرتان شوید و در سال‌های بعد عاشق‌تر هم شوید.

خط ازدواج شبکه‌ای

خط ازدواج شبکه‌ای

وقتی روی خط ازدواج چند خط دیگر قرار می‌گیرد و یک شکل واضح دارد، نشان دهنده ازدواجی پر از دردسر و مشکل است که آخر به طلاق ختم می‌شود.

وجود یک خط کوتاه روی خط ازدواج در کف دست

خط-روی-خط-ازدواج

وجود یک خط کوتاه روی خط ازدواج در کف دست نشان دهنده لجبازی و درگیری شما در طول زندگی مشترک‌تان است. ویژگی شخصیتی شما باعث می‌شود رابطه احساسی‌تان را به خطر بیاندازید.

آن‌هایی که خط ازدواج ندارند

بدون-خط-ازدواج

اگر خط ازدواج ندارید به این معنی نیست که هیچ وقت قرار نیست ازدواج کنید، بلکه نشان دهنده بی‌میلی شما به عشق و ازدواج است.

چطور شخصیت واقعی یک زن را در اولین ملاقات تشخیص دهیم؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.