معمای تشخیص دزد: 11 ثانیه فرصت دارید تا دزد را دستگیر کنید! دزد کیست؟

[ad_1] با معمای تشخیص دزد، مهارت های هوشی و بینایی خود را آزمایش کنید. به تصویر نگاه کرده و در ادامه داستان را بررسی کنید، بعد با یک دلیل منطقی بگویید چه کسی از قصر دزدی کرده است. برای انجام این معما تنها 11 ثانیه وقت دارید. وقت آن است که توانایی های تفکر انتقادی

کد خبر : 474791
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
معمای تشخیص دزد: 11 ثانیه فرصت دارید تا دزد را دستگیر کنید! دزد کیست؟

[ad_1]

معمای تشخیص دزد

با معمای تشخیص دزد، مهارت های هوشی و بینایی خود را آزمایش کنید. به تصویر نگاه کرده و در ادامه داستان را بررسی کنید، بعد با یک دلیل منطقی بگویید چه کسی از قصر دزدی کرده است. برای انجام این معما تنها 11 ثانیه وقت دارید.

وقت آن است که توانایی های تفکر انتقادی و دقت چشمان خود را آزمایش کنید. در دنیای امروز، تعداد نوآوری‌ها در حال افزایش است، اما میانگین زمان تمرکز و تفکر مردم در حال کاهش است. هیچ کس دیگر نمی خواهد از ذهن خود استفاده کند و فقط در اینترنت برای یافتن راه حل ها جستجو می کنند. رسانه های اجتماعی و افزایش زمان نمایشگرها نیز اوضاع را بدتر کرده است.

اما راه حل چیست، ممکن است تعجب کنید؟ خوب، همانطور که یک ماشین نیاز به روغن کاری دارد و بدن به تغذیه، ذهن نیز به ورزش نیاز دارد. امروز، ما معمای تشخیص دزد، یک چالش جذاب را برای شما آورده ایم.

معمای تشخیص دزد در قصر

در تصویر معمای تشخخیص دزد دو نفر حضور دارند. هر دو در یک قصر بزرگ کار می کنند. سمت چپ باغبان و سمت راست آشپز است. یک سرقت بزرگ در کاخ رخ داده است و این دو مظنون اصلی هستند زیرا هر دو در نزدیکی محل سرقت کار می کردند.

باغبان می گوید که تمام روز را در باغ بوده و زمانی که بوی سوختگی را حس کرده و دود را از کاخ دید به آتش نشانی تماس گرفته است. از طرف دیگر آشپز گفت که او تمام روز را در آشپزخانه کار می کرد و هیچ اتفاقی را مشاهده نکرده است.

یکی از اینها دروغگو است و شما باید او را تشخیص دهید.

اکنون با کمک قدرت بینایی و مهارت های هوشی خود معمای تشخیص دزد را حل کنید! به نظر شما دزد کیست، آشپز یا باغبان؟ تصویر را با دقت مشاهده کنید. همه سرنخ ها درست در مقابل شما هستند.

دزد قصر کیست؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تشخیص دزد

آیا دزد قصر را در 11 ثانیه پیدا کردید؟ به هر حال، اکنون وقت آن است که پاسخ را فاش کنیم.

پاسخ معمای تشخیص دزد آشپز است. یادتان هست که او گفت تمام روز آشپزخانه را ترک نکرده است؟ خوب، این امکان پذیر نیست زیرا او کیکی که در پشت سرش قرار دارد را سوزانده است. او حتما برای غارت قصر رفته بود و باغبان نیز چیزی را که در آن نزدیکی سوخته بود حس کرد. از آنجایی که تنها توضیح ممکن این است، بنابراین او دزد است.

دزد قصر

معماها برای ضریب هوشی

مغز ما منحص به فردترین مغز در قلمرو حیوانات است و چون انسان ها اشرف مخلوقات در کره زمین هستند. بنابراین شما باید ذهن خود را همیشه فعال نگه دارید.

آسان نیست، اما لازم است. حل بازی های فکری، پازل ها و معماها راهی عالی برای تمرین ذهن و در عین حال سرگرمی است. احساس رقابت و احساس پیروزی پس از حل یک بازی فکری باعث ترشح دوپامین در جریان خون شما می شود. دوپامین احساس خوبی به شما می دهد. حل منظم بازی های فکری همچنین تمرکز، هوش و مهارت های بصری شما را افزایش می دهد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای تشخیص دزد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.