معرفی 10 انیمه مخصوص بزرگسالان که در آن شخصیت‌های منفی پیروز نبرد می‌شوند

[ad_1] همه داستان‌ها به خوبی و خوشی تمام نمی‌شوند و گاهی شخصیت‌های منفی پیروز میدان هستند. این ماجرا در انیمه های شونن به ندرت اتفاق می‌افتد درصورتی‌که دنیایی انیمه مخصوص بزرگسالان با محوریت پیروزی ابر شرورها ساخته‌شده است. مخاطب اصلی این انیمه ها افراد بالغ هستند؛ بنابراین آزادی بیش‌تری در روایات دارند و در آن‌ها

کد خبر : 43871
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
معرفی 10 انیمه مخصوص بزرگسالان که در آن شخصیت‌های منفی پیروز نبرد می‌شوند

[ad_1]

همه داستان‌ها به خوبی و خوشی تمام نمی‌شوند و گاهی شخصیت‌های منفی پیروز میدان هستند. این ماجرا در انیمه های شونن به ندرت اتفاق می‌افتد درصورتی‌که دنیایی انیمه مخصوص بزرگسالان با محوریت پیروزی ابر شرورها ساخته‌شده است.

مخاطب اصلی این انیمه ها افراد بالغ هستند؛ بنابراین آزادی بیش‌تری در روایات دارند و در آن‌ها از محدودیت‌های انیمه های کودکان خبری نیست. فضای انیمه‌های بزرگسالان معمولاً تاریک است و عموماً به مرگ‌ومیر و پریشانی ختم می‌شود. در ادامه برای بررسی 10 انیمه مخصوص بزرگسالان که به نفع ابر شرورها تمام می‌شود، با ویجیاتو همراه باشید.

هشدار: در برخی گزینه‌ها اسپویل داستان انیمه‌ها وجود دارد!

10- همه اقتباس‌های جونجی ایتو

بدون اغراق بیش‌تر نوشته‌های جونجی ایتو پایان دلسردکننده‌ای دارند. اگرچه داستان‌های ترسناک ایتو، روایت معمولی از رویارویی ابرقهرمان‌ها و ابرشرورها نیستند اما از یک فرمول همیشگی پیروی می‌کنند؛ وحشت عجیب‌وغریبی که شخصیت‌های ناامید و دلسرد را در هم می‌شکند. از جمله این آثار می‌توان به حمله ماهی‌ها به توکیو (Gyo: Tokyo Fish Attack) و مجموعه جونجی ایتو (Junji Ito Collection) اشاره کرد.

فارغ از کیفیت اپیزودهای مختلف مجموعه جونجی ایتو، تقریباً هر قسمت پایان تاریکی دارد؛ یا انسان‌های بی‌گناه تبدیل به هیولاهای عجیب  غریب می‌شوند یا آخرین قربانی هستند. احتمالاً این جنس وحشت در آخرین اقتباس از یکی از مانگاهای ایتو به نام اوزوماکی (Uzumaki) که سال آینده پخش خواهد شد، به اوج خواهد رسید.

9- گانتز (Gantz)

انیمه مخصوص بزرگسالان گانتز مملو از شخصیت‌های منفی عجیب‌وغریب است اما بی‌شک گوی سیاهی به نام گانتز منفورترین شخصیت انیمه لقب می‌گیرد. گویی که شخصیت‌های بی‌گناه را وارد بازی مرگ و زندگی می‌کند.

ماجرا از این قرار است که دسته‌ای از انسان‌ها پس از مرگ به اتاقی منتقل می‌شوند که در آن گوی سیاهی به نام گانتز وجود دارد که آن‌ها را وارد مبارزات مرگباری با بیگانگان می‌کند. بازیکنان اگر بتوانند تا مرحله آخر دوام بیاورند و بیشترین امتیاز را کسب کنند اجازه دارند جایزه خود را انتخاب کنند. یکی از این انتخاب‌ها، بازگشت به زندگی است.  در این مبارزه نابرابر همه جور شخصیتی وجود دارد مثلاً کی و کاتو دانش‌آموزهای معمولی که بدون هیچ دلیل مشخصی وارد بازی می‌شوند.

در مسابقه آخر کِی، بازیکن سادیستیکی به نام موروتو را شکست می‌دهد و بازگشت به زندگی را انتخاب می‌کند اما گانتز ناپدید می‌شود و ما هیچ‌وقت نمی‌فهمیم چه بلایی به سر کِی می‌آید. این انیمه یکی از موهوم‌ترین پایان‌ها را دارد

8- هلسینگ نهایی (Hellsing Ultimate)

در پایان انیمه مخصوص بزرگسالان هلسینگ نهایی، ارتش ومپایرهای نازی با نام میلنیوم (Millennium) توسط اتحاد هلسینگ و ایسگاریوت متوقف می‌شوند. با این حال قلع و قم میلنیوم به معنای باخت آن‌ها نیست و در واقع به چیزی که می‌خواستند رسیدند؛ مرگ در جنگ بعد از کشته شدن هزاران نفر!

در بخشی از انیمه سرگرد نازی می‌گوید او و آخرین گردان، عاشق جنگ هستند و پس از پایان جنگ جهانی دوم چیزی به جز جنگ آخر و مبارزه تا آخرین نفس نمی‌خواهند. همچنین سرگرد در جنگ شخصی‌تری پیروز می‌شود؛  او آلوکارد خون‌آشام معروف را می‌کشد. هرچند 30 سال بعد آلوکارد زنده و میلنیوم از صفحه تاریخ محو می‌شود اما نازی‌ها به خواسته نهایی‌شان می‌رسند.

7- توکیو غول A√

فصل دوم توکیو غول به منبع اصلی کاملاً وفادار است. این انیمه مخصوص بزرگسالان دقیقاً مثل مانگا به تخریب آنتیک (Anteiku) و تسلیم کانکی کِن به نیروهای CCG ختم می‌شود. در دقایق پایانی این فصل می‌بینیم که افسر آریما در کشتن کانکی کِن تعلل می‌کند و نهایتاً متوجه نمی‌شویم چه اتفاقی می‌افتد.

تا اینکه پس از سه سال در فصل سوم به نام  توکیو غول: بازگشت (Tokyo Ghoul: Re)، متوجه سرنوشت مبهم کانکی می‌شویم.  او توسط CCG شستشوی مغزی شده و به عنوان کارآگاهی به نام‌هایسه ساساکی مشغول به کار است. او زنده است اما تمام خاطرات، فردیت و اخلاقیات را از دست داده.

6- روان گذر (Psycho-Pass)

شوگو ماکیشیما یکی از عجیب‌وغریب‌ترین شخصیت‌های منفی انیمه مخصوص بزرگسالان روان گذر است. او قاتل زنجیره‌ای خونسردی است که مثل آب خوردن آدم می‌کشد و ضریب جرمش هم در حین ارتکاب قتل بالا نمی‌رود و همیشه ثابت است؛ همین عامل او را از زیر ذره‌بین سیستم پیچیده Sibyl خارج کرده است.

ماکیشیما یک شرور تمام‌عیار است اما تمام این اعمال پلید را در راستای عدالت و نمایاندن باگ‌های Sibyl و نقض آزادی توسط این سیستم عجیب انجام می‌دهد. فصل اول روان گذر با اعدام ماکیشیما به پایان می‌رسد و این در حالی است که Sibyl به عنوان ابر شرور  اصلی همچنان به فعالیتش ادامه می‌دهد. از فصل دوم به بعد آکانه برای از بین بردن اقتدار Sibyl و برای دستیابی به آزادی تلاش می‌کند.

5- کوزو نو هونکای (Kuzu no Honkai)

در این انیمه مخصوص بزرگسالان، شاهد نبرد همیشگی خیر و شر نیستیم اما اخلاقیات محک زده می‌شوند. ماجرا درباره دانش‌آموزهای 17 ساله‌ای به نام‌های هانابی یاسورائوکا و موگی آوایا که هر دو عاشق معلم‌هایشان هستند اما تصمیم می‌گیرند برای کنار آمدن با عشق‌های یک‌طرفه‌شان با یکدیگر وارد رابطه شوند.

آکانه معلم خصوصی موگی زنی زیبا و اغواگر است که از ابراز علاقه مردان متاهل و طبیعتاً آزار روحی شریک‌های زندگی‌شان لذت می‌برد.در پایان آکانه نه تنها به سزای اعمال پلیدش نمی‌رسد بلکه با نارومی کانای (معلمِ هانابی) نامزد می‌کند و رستگار می‌شود.

4- اینویاشیکی (Inuyashiki)

برخورداری ناگهانی انسان‌ها از قدرت‌های فضایی سایبرنتیک، موضوع اصلی این انیمه مخصوص بزرگسالان است. پیرمرد تنها و ناامیدی به نام ایچیرو اینویاشیکی و نوجوان سرد و سر به هوایی به نام هیرو شیشیگامی به صورت اتفاقی قدرت کیهانی به دست می‌آورند که آن‌ها را به ابر انسان تبدیل می‌کند. در یک طرف ماجرا اینویاشیکی را داریم که از قدرت در جهت خیر و کمک‌رسانی به انسان‌ها استفاده می‌کند و در سوی دیگر هیرو که به راحتی آب خوردن آدم می‌کشد و از شکنجه هم نوعانش لذت می‌برد.

در پایان هیرو متحول می‌شود و برای جلوگیری از اصابت یک شهاب‌سنگ به زمین خود را فدا می‌کند. هرچند انیمه با مرگ ابر شرور به پایان می‌رسد اما این مجازات قطعاً برای قاتل بی‌رحمی مثل هیرو خیلی خیلی کم است.

3- حماسه وینلند (Vinland Saga)

آسکلاد بیش‌تر از اینکه ابر شرور باشد یک ضد قهرمان پیچیده است. ما و تورفین فکر می‌کنیم رهبر شروری است که باید برای کشتن خانواده تورفین مجازات شود و تقاص پس دهد. آسکلاد با وجود اینکه می‌داند تورفین به دنبال انتقام است  اما او را زیر بال و پر خود می‌گیرد و قول می‌دهد در صورت آمادگی به تورفین اجازه خونخواهی دهد.

تنها هدف آسکالد حمایت از ولز است. او وقتی مجبور می‌شود بین وطنش دانمارک و شاهزاده کانوت یکی را انتخاب کند، بدون تأمل برای نجات ولز شاه دانمارک را می‌کشد و کانوت را به سلطنت می‌رساند. ضد قهرمان کشته می‌شود اما ولز در امنیت می‌ماند و او پیروز نهایی است.

2- پاسخ: سازندگان (Re:Creators)

ماجرای این انیمه مخصوص بزرگسالان درباره ورود شخصیت‌های مانگا و انیمه به دنیای واقعی و جستجوی خالقانشان است شخصیت منفی Re:Creators دختری به نام آلتیر یا پرنسس لباس نظامی است. او شخصیت‌های خیالی را به دنیای واقعی می‌آورد. نتیجه کار پرنسس کشتار مردم و به خطر افتادن دنیا است. او همچنین به دنبال خالقش ستسونا است تا پرنسس را به سمت مرگ در دنیای انیمه ها سوق دهد.

ستسویا در بازنویسی مجدد قصه، پرنسس را نجات می‌دهد و او را متقاعد می‌کند تا دست از انتقام بردارد. در نهایت این شخصیت منفی است که پیروز می‌شود و به سزای اعمالش هم نمی‌رسد.

1- برزرک (Berserk)

پایان مجموعه انیمه برزرک تراژیک و ترسناک است. این مجموعه در سال 1997 ساخته‌شده و شخصیت منفی فیلم یعنی گریفیث با قربانی کردن گروه شاهین در پدیده کسوف به عنوان پنجمین عضو دست خدا انتخاب می‌شود. بدتر از همه اینکه گریفیث در مقابل چشمان گاتسِ آسیب دیده به کاسکا حمله می‌کند.

بعد از نمایش صمیمیت میان اعضای گروه شاهین، تماشای اینکه چطور همه آن‌ها برای جنون قدرت یک نفر نابود شدند حقیقتاً دشوار است.این مجموعه انیمه به تلخی به پایان می‌رسد. البته در سه گانه برزرک: آرک دوران طلایی (The Golden Age Arc)، ماجرا ادامه پیدا می‌کند.

همچنین بخوانید:

  • معرفی بهترین انیمه‌های دهه‌ نود میلادی: از گاندام تا بسکتبالیست‌ها
  • برترین انیمه‌های پسا آخرالزمانی
  • انیمه خوب ببینیم: معرفی آثار دلنشین سال 2020
  • با بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۰ آشنا شوید
  • رمزگشایی از معروف‌ترین تئوری انیمه My Neighbour Totoro
  • پیشنهاد هشت انیمه جذاب برای مخالفان انیمه 

منبع: cbr
برچسب‌هاانیمه
کپی شد

https://vgto.ir/9f1

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.