معرفی سریال‌های ماه رمضان 1400

تلویزیون تا چند روز دیگر  با پخش سریال‌های رمضانی وارد دومین ماراتن بزرگ سال یعنی سریال‌های ماه رمضان 1400 می‌شود. این در حالی است که هنوز بعضی از برنامه‌های نوروزی در حال پخش هستند. هرچند گزینه‌های نوروزی حداقل روی کاغذ رقبای قدری به نظر می‌رسیدند اما به غیر از گاندو 2 و نون خ 3

کد خبر : 40954
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
معرفی سریال‌های ماه رمضان 1400


تلویزیون تا چند روز دیگر  با پخش سریال‌های رمضانی وارد دومین ماراتن بزرگ سال یعنی سریال‌های ماه رمضان 1400 می‌شود. این در حالی است که هنوز بعضی از برنامه‌های نوروزی در حال پخش هستند. هرچند گزینه‌های نوروزی حداقل روی کاغذ رقبای قدری به نظر می‌رسیدند اما به غیر از گاندو 2 و نون خ 3 عملاً موفقیت زیادی حاصل نشد.

شبکه‌های مختلف به روال هر سال چند روز مانده به ماه رمضان لیستی از سریال‌ها و ویژه‌برنامه‌ها را منتشر کنند که البته برخلاف نوروز 1400، حتی روی کاغذ هم چندان پرقدرت ظاهر نشدند و باید ببینیم در ادامه می‌توانند مخاطبان را با خود همراه کنند یا همچنان تکرار سریال‌های رضا عطاران پربیننده‌تر است!

برای آشنایی بیش‌تر با سریال‌های رمضانی با ویجیاتو همراه باشید.

شبکه سه- یاور

ساعت پخش: 20:45

سریال‌های رمضانی به سنت هر سال در شبکه سه استارت می خورند. اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته این شبکه میزبان و سرباز بود که انتقادهای زیادی را هم به همراه داشت و باید ببینیم امسال دست پر برگشته یا نه.

یاور به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی (سازندگان ستایش) به عنوان سریال رمضانی شبکه سه انتخاب شده. جالب است بدانید داریوش ارجمند در این سریال حضور دارد و این مثلث قطعاً تداعی‌کننده ستایش است، سه گانه پرطرفداری که البته منتقدان پر و پا قرصی هم داشت.

به نظر می‌رسد یاور یکی از گزینه‌های مطمئن لیست است و می‌تواند حداقل طرفداران ملودرام‌های اجتماعی به سبک ستایش را جذب کند. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، اسماعیل محرابی، شبنم فرشادجو، فقیهه سلطانی، زهرا سعیدی و … اشاره کرد.

شبکه دو- بچه مهندس 4

 سریال‌های ماه رمضان 1400

ساعت پخش: 21:30

بچه مهندس هم که تقریباً به روتین رمضانی شبکه دو تبدیل شده و دقیقاً مشخص نیست ماجراهای جوادی تا چند دهه دیگر ادامه دارد.

بچه مهندس 3 به نسبت سریال‌های دیگر در سال 1399 عملکرد موفقی داشت و همان‌طور که قابل حدس بود مدیران صداوسیما حالا حالاها دست از سرش برنمی‌دارند و تا قصه‌های نوادگان و اجداد جوادی را به خوردمان ندهند ول کن نیستند!

تغییر بازیگر نقش اول از نکات قابل‌توجه این فصل از بچه مهندس است که به‌خودی‌خود حرکت پر ریسکی محسوب می‌شود و باید ببینیم محمدرضا رهبری می‌تواند جای روزبه حصاری که به دلیل اختلافات مالی از سریال جدا شد را بگیرد یا نه.

درباره داستان فیلم تا این لحظه اطلاعاتی در دست نیست و همان گروه بازیگری با چند تغییر کوچک در این فصل هم حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کوروش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور و … اشاره کرد.

شبکه یک- احضار

 سریال‌های ماه رمضان 1400

ساعت پخش: 22:15

از زمان اغفال شدن امین تارخ توسط شیطان تا به حال تقریباً سریال رمضانی ماورایی نداشتیم و امسال علیرضا افخمی با یکی از این آثار به شبکه یک بازگشته.

افخمی پیشتر کارگردانی سریال‌های ماورایی پرطرفداری مثل او یک فرشته بود، پنج کیلومتر تا بهشت و پنجمین خورشید را بر عهده داشت که در آن دوران تقریباً ترسناک و دلهره‌آور به نظر می‌رسیدند.

احضار سنگ محک خوبی برای تلویزیون است. باید ببینیم با اضافه شدن خلاقیت و البته جلوه‌های ویژه قوی می‌توان این ژانر نوستالژیک را احیا کرد یا با ادامه همان فرمول‌های نخ نمای سابق شاهد لحظات مفرحی برای مخاطبان جدی ژانر ترسناک هستیم.

ماجرای احضار درباره سفر تفریحی چند دختر و پسر جوان به شمال کشور و ماجراهای عجیب و غیرمنتظره‌ای ست که برایشان به وجود می‌آید. آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی، افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی از بازیگران احضار هستند.

شبکه پنج-  رعد و برق

 سریال‌های ماه رمضان 1400

ساعت پخش: 23

اگر به یاد داشته باشید بهروز افخمی در مصاحبه‌ای جنجالی در روزهای جشنواره فجر نظریه‌های عجیب‌وغریبی درباره کرونا صادر کرد و گفت به ماسک اعتقاد ندارد و برای ساخت سریال جدیدش عمداً کرونای ضعیف گرفته و به بقیه اعضای گروه  هم اطمینان داده که کرونا خطری ندارد و ماجرا را الکی بزرگ نکنید.

اینکه نظریات استاد درباره ایمنی گله‌ای تا چه اندازه صحیح است بماند بر عهده اهل‌فن. همه این‌ها را گفتم تا برسم به اینجا که رعد و برق دقیقاً همان سریالی ست که افخمی در موردش صحبت کرده و همان‌طور که از صحبت‌های بازیگران و عکس‌های پشت‌صحنه مشخص است انواع و اقسام نظریات درجه یک پزشکی و ویروس‌شناسی‌اش هم از همه جهات بر روند ساخت اعمال‌شده!

رعد برق درباره سیل نوروز 98 است که بسیاری از نقاط کشور را درگیر کرد و خسارات جبران‌ناپذیری به بار آورد. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به محمد فیلی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، مختار سائقی، شهرام قائدی، مهدی زمین پرداز، مرتضی کاظمی، نیوشا مدبر، مریم عبادی، سیما محمدی، مزدک رستمی، حسن اسدی و … اشاره کرد.

در کنار همه این سریال‌ها، ترش و شیرین رضا عطاران و صاحبدلان محمدحسین لطیفی هم از آی فیلم بازپخش خواهد شد که به احتمال زیاد در نبود سریال‌های کمدی تازه، ترش و شیرین بازهم از پربیننده های امسال خواهد بود.

همچنین بخوانید:

  • نگاهی به سریال میخواهم زنده بمانم – عاشقانه دلنشین
  • نگاهی به سریال دراکولا – خب الان قراره بخندیم آقای مدیری؟
  • نگاهی به سریال نون خ ۳ – معجزه با دست‌های خالی

برچسب‌هاتلویزیونسریالسریال ایرانی
کپی شد

https://vgto.ir/9b7



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.