معرفی حلقه های ترتیبی، ادای احترام به تاریخ بیت کوین بر اساس آخرین نوآوری آن

[ad_1] پروژه Ordinal Loops برای پیشبرد فعالیت هنری و کمک به پایان دادن به فیات از طریق آخرین نوآوری در بلاک چین طراحی شده است. این یک سرمقاله نظری توسط T، یکی از اعضای تیم Ordinal Loops است. تقریباً یک ماه است که Ordinals واقعاً آشکار شده است و بیت کوین از آن زمان به

کد خبر : 324156
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
معرفی حلقه های ترتیبی، ادای احترام به تاریخ بیت کوین بر اساس آخرین نوآوری آن

[ad_1]

پروژه Ordinal Loops برای پیشبرد فعالیت هنری و کمک به پایان دادن به فیات از طریق آخرین نوآوری در بلاک چین طراحی شده است.

این یک سرمقاله نظری توسط T، یکی از اعضای تیم Ordinal Loops است.

تقریباً یک ماه است که Ordinals واقعاً آشکار شده است و بیت کوین از آن زمان به همان شکل نبوده است. برای پیشینه، این مقاله توسط استفان لیورا مفاهیم اساسی را معرفی می‌کند و به حوزه‌های فنی و همچنین چالش‌های سیاسی ارائه‌شده توسط Ordinals می‌پردازد. در حالی که برخی از دیدگاه ها در آن وجود دارد که می توان آنها را مورد مناقشه قرار داد و مفروضاتی را انجام داد که قابل پیش بینی نیستند، این مقاله نقطه ورود فوق العاده ای به دنیای داده ها ارائه می دهد.

روزهای اول ساخت Ordinal به هم ریخته بود، بیت کوین‌کنندگان ساعت‌ها به مردم می‌گفتند پروتکل چگونه کار می‌کند، راه‌های اجرای گره‌های خود را جستجو می‌کردند و هنر را به تصویر می‌کشیدند. باید تعجب کرد که اخیراً چند لحظه لامپ نارنجی رنگ اتفاق افتاده است، اما با قضاوت از تعداد درخواست‌های دریافتی و مکالمات همتا به همتا (P2P)، باید زیاد بوده باشد. با نگاهی به داده‌ها از اواخر ژانویه، طبق bitnodes.io، تعداد گره‌های بیت‌کوین بیش از 28 درصد رشد کرده است و پذیرش Taproot با فشاری چشمگیر در روزهای اخیر، همانطور که توسط Glassnode نشان داده شده است، به تقریباً 10 درصد افزایش یافته است. استفاده از جدیدترین سافت فورک که توسط Ordinals هدایت می‌شود موفقیت چشمگیری بوده است و دلیلی برای کاهش سرعت آن وجود ندارد.

اما، با توجه به عناصر هنر و فعالیت خلاقانه ای که Ordinals به بیت کوین می آورد، هنوز هم میل به نگاه کردن به این تحول فناوری از دیدگاهی متفاوت وجود دارد: به عنوان یک ظهور فرهنگی در گسترش و رشد مداوم بیت کوین.

معرفی حلقه های ترتیبی

با این کار، به ما اجازه می‌دهید حلقه‌های ترتیبی (OL)، مروری بر وجود معاصر بیت‌کوین، همراه با برخی اولویت‌های تاریخی، در قالب ۲۱ مصنوع با فرمت ASCII، با بایت کم (یا کتیبه‌های معمولی)، که کاوشگران جدید را راهنمایی می‌کنند، ارائه کنیم. از جریان های مختلف برای درک ارکان اساسی این کشف مهم.

در لحظه تحقق و معرفی انرژی که با شروع Ordinals به وجود آمد، تیم OL از شرکت در پروژه خودمان که برای حمایت از رشد اثرات شبکه بیت کوین، از جمله بودجه امنیتی آن است، کوتاهی می کند.

قبل از تشکیل OL، تیم ما بر روی سازماندهی جلسات بیت کوین و سایر رویدادهای فرهنگی متمرکز بود که معمولاً در خلق هنرهای حامی NGO ها به اوج خود می رسد. سپس، Ordinals راه جدیدی را در پیش رو ارائه کرد، اما به دلیل ترافیک ورودی و علاقه زیاد افراد و پروژه‌هایی که قبلاً از چارچوب مفهومی بیت‌کوین بی‌اطلاع بودند، چالش‌های جدیدی را نیز ارائه کرد.

فصل اول: فیات نکنید

مشاهده حلقه‌ها، فصل اول، به نام «فیات نکنید»، یکی از جنبه‌های اصلی وجود بیت‌کوین را منعکس می‌کند: ظهور یک سیستم پولی بهتر و فراگیرتر. اشیاء صفر تا شش در این فصل از تقاطع‌های اولیه و صلح‌آمیز تا فاجعه و پیش‌نمایش نهایی آینده که در آن «فرج» بیت‌کوین به تصویر کشیده شده تمام پول‌های فیات را مصرف می‌کند، به صورت زمانی شکل گرفتند. با چنین دیدگاهی، بیت کوین ظلم و بردگی دائمی مالی را شکست می دهد. چنین نبرد ابدی را می توان به شکلی پیشروانه مشاهده کرد که به وضعیت معاصر موجودیت کنونی ما با انتظارات بزرگ اما دردناک پیش رو هدایت می شود.

این حلقه‌ها در 500 کتیبه اولی Ordinal ثبت شده‌اند و اطمینان می‌دهند که حرکات ASCII و جادوگری ریاضیات در بلاک چین بیت کوین منعکس می‌شوند. از زمان نوشتن این مقاله، تک تک کتیبه ها به جز “شیء 4” توسط مالک جدید از طریق حراج های شفاف Discord در اختیار گرفته شده است.

ملاحظات جامعه

لیست دارندگان OL به گونه ای طراحی شده است که بر تصمیمات اتخاذ شده توسط تیم OL تأثیر بگذارد، امیدواریم که فعالیت خلاقانه را به پارادایم جدیدی سوق دهد که در سایر پروژه های Ordinal یا از طریق پروتکل بیت کوین مورد بررسی قرار نگرفته است. اما با درک این موضوع که اثر هنری فصل اول ممکن است برای همه مقرون به صرفه نباشد، راه حلی در گفتمان عمومی پیرامون این پروژه پیشنهاد شده است: “شیء 4” اولین مصنوع متعلق به آنچه ما “SATDAO” می نامیم، متشکل از 21 عضو انجمن OL هر کدام یک کلید واحد برای مالکیت چند امضایی بر UTXO داده شده در دست دارند. مشارکت در SATDAO همچنان باز است و ممکن است تغییر کند.

“شیء 6” به قیمت 3.15 بیت کوین توسط Mut.eth به حراج گذاشته شد

از آنجایی که مبارزه با فیات تنها در صورتی موفق خواهد شد که موانع خود را تقویت کنیم، OL همچنین به طور مستمر از صندوق دفاع حقوقی Open Sats، برینک، موسسه سیاست بیت کوین و بیست و یکمین OpenDime کیسی رودارمور در طول دوره مزایده فصل اول خود حمایت مالی کرده است. چنین فعالیت‌ها و دارایی‌های جاری به‌طور شفاف در کانال خزانه‌داری Discord با درهم‌سازی تراکنش‌های مربوطه افشا می‌شوند.

این نه تنها بهترین حرکت برای تازه واردان قرص نارنجی است که با هیجان پیرامون Ordinals وارد شده اند، بلکه Ordinals فرصت محافظت و تقویت منابع توسعه دهندگان یا آزمایش اشکال جدید مالکیت جامعه را نیز ارائه می دهد. هنر دیجیتال این ظرفیت را دارد که این موج قدرتمند کنشگری خلاقانه را پیش ببرد و روایت های کنونی را تجزیه کند.

و مانند همیشه، اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند:

فصل دوم: ریشه های تغییرناپذیری

فصل دوم OL در دوره کنونی تلاقی می کند و به ناظر اجازه می دهد تا به بلوک های تاریخی بیت کوین که بر روی شانه های غول ها ساخته شده اند، قدم بگذارد.

«بلوک 0» ادای احترامی است به خود ساتوشی ناکاموتو، که پل نبرد فیات را با «تایمز» برقرار می‌کند و از شکست نظم جهانی کنونی سخن می‌گوید. کتیبه “Block O” مستقیماً به آدرس پیدایش “1A1zP1eP5QGefi2DMPTfTL5SLmv7DivfNa” ارسال شده است، زیرا همه ما ناکاموتو هستیم.

“بلوک 1” به یک و تنها هال فینی ادای احترام می کند و هش بلوک حاوی تراکنش دریافتی او از ناکاموتو را به نمایش می گذارد. هنر انتزاعی این بلوک به تاثیر سپیده دم ALS مربوط می شود – یک بیماری نورودژنراتیو که بر سلامت فینی تأثیر منفی گذاشت. حراج آتی برای این Ordinal قصد دارد 58٪ از وجوه دریافتی را در انجمن ALS توزیع کند و این تحقیقات را از طرف همسر فینی، فران فینی، بیشتر کند. این در رویداد آینده NFT پاریس رونمایی خواهد شد تا علاقه بیشتری به جنبش Ordinals جلب کند.

“Block 2” هش ارتفاع بلوک تراکنش پیتزا Laszlo Hanyecz را به تصویر می کشد. با توجه به اینکه Hanyecz یک ماینر پیشرفته GPU است، ضرب المثل ما این است که تغییر روایت ها را استخراج کنیم.

«Block 3» SegWit، حذف انعطاف‌پذیری تراکنش‌ها و عملکرد UASF از Blocksize Wars و همچنین دروازه‌ای به شبکه لایتنینگ را جشن می‌گیرد که محراب خاص خود را در «بلوک 4» دارد. پس از آن، Taproot خود را در منحنی‌های رمزنگاری امضاهای Schnorr انتزاع می‌یابد، زیرا «Block 5 5» یک لیوان را به توافقنامه فعال‌سازی سافت فورک هماهنگ با پیشرفت‌هایی برای پشته فناوری متمرکز بر حریم خصوصی که آورده است، بالا می‌برد.

به عنوان نادرترین جنبه OL، “Object 6” نهایت تعظیم به Ordinals است، که تشنج اشیاء مربعی و گرد همراه با امواج مصنوعی فوق آینده نگر ساخته شده توسط c7rr3n7 را با فداکاری هنرمندانه برای ایجاد منحصر به فرد – منحصر به فرد بودن در مفهوم تکمیل می کند. از فرصتی که Ordinals ارائه کرده است.

ما از خواننده دعوت می کنیم تا در نظر بگیرد که Ordinals چه کاری می تواند برای بیت کوین انجام دهد و خود را به مسیر جدید پیش رو باز کند. هنر دیجیتال با اکوسیستم های دیجیتال فقط شروع است. بیت کوین آزادی است.

این یک پست مهمان توسط T است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.