معرفی تبلت‌های سری میت پد ۲۰۲۱ هواوی؛ کامل‌ترین تعریف از یک تبلت

شرکت هواوی در ادامه استراتژی استفاده از سیستم‌عامل هارمونی به جای اندروید، در کنار معرفی ساعت‌های هوشمند سری واچ ۳، تلویزیون‌های هوشمند سری Vision S و مانیتورهای هوشمند خود، تبلت میت پد ۱۱ و دو تبلت میت پد پرو ۱۰.۸ و میت پد پرو ۱۲.۶ را نیز معرفی کرد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این

کد خبر : 63829
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
معرفی تبلت‌های سری میت پد ۲۰۲۱ هواوی؛ کامل‌ترین تعریف از یک تبلت


شرکت هواوی در ادامه استراتژی استفاده از سیستم‌عامل هارمونی به جای اندروید، در کنار معرفی ساعت‌های هوشمند سری واچ ۳، تلویزیون‌های هوشمند سری Vision S و مانیتورهای هوشمند خود، تبلت میت پد ۱۱ و دو تبلت میت پد پرو ۱۰.۸ و میت پد پرو ۱۲.۶ را نیز معرفی کرد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این سه تبلت جدید می‌پردازیم.

تبلت هواوی MatePad Pro ۱۲.۶ (۲۰۲۱)

این تبلت را باید قدرتمندترین دستگاه معرفی شده با سیستم‌عامل هارمونی دانست. تبلتی که به تراشه پردازشی ۵ نانومتری و اختصاصی Kirin ۹۰۰۰E مجهز شده و قابلیت استفاده از شبکه ۵G و ارتباط Wi-Fi ۶ را نیز دارد. با توجه به این بخش باید گفت که هیچ نرم‌افزار، بازی یا کاری نخواهد بود که به لطف CPU، GPU و NPU بسیار قدرتمند تراشه، در بالاترین سطح، قابل انجام نباشد.

در بخش نمایشگر، همانطور که از نام این تبلت نیز مشخص است یک پنل ۱۲.۶ اینچی از نوع OLED به کار رفته که نسبت تصویر بسیار جذاب ۹۰ درصدی را با فناوری FullView و حاشیه‌های حداقلی، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این نمایشگر با داشتن کنتراست بسیار بالا و پوشش ۱۰۰درصدی فضای رنگ DCI-P۳ می‌تواند گزینه ایده‌آل برای طراحان باشد.

همچنین دریافت گواهینامه‌ مراقبت از چشم TÜV Rheinland Full Care Display ۲.۰ نیز نشان‌دهنده توجه بالای هواوی به استانداردهای سلامتی این نمایشگر است که امکان کار کردن در مدت زمان طولانی با آن را فراهم می‌کند.

از نمایشگر ویژگی‌های ظاهری و ساخت این تبلت خودنمایی می‌کنند. ضخامت میت پد پرو ۱۲.۶ تنها ۶.۷ میلی‌متر بوده و وزن آن فقط ۶۰۹ گرم است. یک نسخه ویژه با رنگ بدنه سبز و از جنس چرم گیاهی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته که جلوه‌ای خاص و بسیار زیبا خواهد داشت. نسخه کلاسیک تبلت نیز با ظاهری تحسین‌برانگیز، رنگ خاکستری مات دارد.

معرفی تبلت‌های سری میت پد ۲۰۲۱ هواوی؛ کامل‌ترین تعریف از یک تبلت

جدای از کلیه ویژگی‌های سخت‌افزاری فوق، هواوی نسخه ۲.۰ سیستم‌عامل هارمونی را برای این تبلت مورد استفاده قرار داده که به صورت ویژه برای افزایش بهره‌وری در کار با تبلت برای سری میت‌پد، توسعه داده شده است. در این نسخه کاربر همه امور خود را می‌تواند با تکیه بر هوش مصنوعی و امکانات دستگاه، در همان صفحه خانگی نیز انجام دهد ولی امکانات دستگاه بسیار فراتر از این صفحه است.

پشتیبانی از قلم نسل دوم M-Pencil و انبوه امکانات ارتباطی با دستگاه‌های دیگر را نیز باید در کنار پشتیبانی از موس و صفحه کلید بی‌سیم این تبلت قرار دهیم که آن را به یک دستگاه همه چیز تمام برای طراحی، امور مهندسی و بهره‌وری تبدیل می‌کنند.

معرفی تبلت‌های سری میت پد ۲۰۲۱ هواوی؛ کامل‌ترین تعریف از یک تبلت

در بخش چندرسانه‌ای نیز هواوی سنگ تمام گذاشته و ۸ بلندگوی باکیفیت همراه با ۴ میکروفون را برای یک تجربه عالی و حتی مکالمه در حالتی که تا ۵ متر با تبلت فاصله داشته باشید ارائه کرده است.

برخلاف بسیاری از رقبا، این تبلت به یک دوربین عالی سه‌گانه در پشت مجهز شده که سنسور ۱۳ مگاپیکسلی واید را به همراه یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور سنجش عمق میدان ToF همراه کرده و انبوهی از قابلیت‌های هوشمند را در کنار فیلمبرداری ۴K ارائه می‌کند.

در نهایت باید به باتری غول‌پیکر ۱۰، ۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه اشاره کنیم که به راحتی انرژی مورد نیاز دستگاه برای یک روز کامل کاری را فراهم می‌کند. نکته جذاب دیگر در مورد باتری دستگاه قابلیت شارژ آن با فناوری SuperCharge هواوی و توان حداکثر ۴۰ واتی است در کمتر از یک ساعت و نیم است. البته می‌توانید با قابلیت شارژ معکوس آن دستگاه‌های دیگر مانند ایربادز و ساعت هوشمند را با سرعت ۱۰ وات، شارژ کنید.

تبلت هواوی MatePad Pro ۱۰.۸ (۲۰۲۱)

دومین تبلت این رویداد میت پد پرو ۱۰.۸ اینچی بود که از یک نمایشگر IPS LCD با روشنایی بالا و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. این تبلت در بخش پردازشی به تراشه قدرتمند Snapdragon ۸۷۰ مجهز شده که قابلیت استفاده از Wi-Fi ۶ را دارد.

معرفی تبلت‌های سری میت پد ۲۰۲۱ هواوی؛ کامل‌ترین تعریف از یک تبلت

فارغ از ویژگی‌های نرم‌افزاری این تبلت که چیزی کمتر از نسخه ۱۲.۶ اینچی معرفی شده ندارد، از قلم هوشمند نسل دوم M-Pencil، موس و کیبورد بی‌سیم هواوی نیز می‌توان همراه با آن استفاده کرد.

این تبلت با جنس بدنه آلومینیومی خود و ضخامت تنها ۷.۲ میلی‌متر، بسیار سبک بوده و فقط ۴۶۰ گرم وزن دارد. دیگر تفاوت این تبلت با نسخه ۱۲.۶ اینچی در بخش دوربین است که در پشت دستگاه از دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده، اما هر دو تبلت دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارند.

معرفی تبلت‌های سری میت پد ۲۰۲۱ هواوی؛ کامل‌ترین تعریف از یک تبلت

هواوی در هر دو تبلت سری میت پد پرو خود از ۸ گیگابایت حافظه رم و دو نوع حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت با تراشه‌های بسیار سریع از نوع UFS ۳.۱ استفاده کرده است. همچنین نسخه ۱۰.۸ اینچی از یک باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که مانند نسخه بزرگتر با همان سرعت بالای فناوری ۴۰ واتی SuperCharge قابل شارژ است.

تبلت هواوی MatePad ۱۱ (۲۰۲۱)

این تبلت که ارزان‌ترین نسخه معرفی شده در رویداد اخیر هارمونی بود نیز از نمایشگر IPS LCD ولی با نرخ بروزرسانی صفحه ۱۲۰ هرتز استفاده کرده که بزرگی ۱۰.۹۵ اینچی داشته و کلیه امکانات نرم‌افزاری که در مورد تبلت‌های سری میت پد پرو اشاره شد را با خود به همراه دارد.

معرفی تبلت‌های سری میت پد ۲۰۲۱ هواوی؛ کامل‌ترین تعریف از یک تبلت

این تبلت با تراشه پردازشی Snapdragon ۸۶۵ ساخته شده و در کنار آن از ۶ گیگابایت حافظه رم و دو نوع حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی استفاده می‌کنند. مانند نسخه ۱۰.۸ اینچی میت پد پرو، در نسخه ۱۱ اینچی نیز از یک باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که قابلیت‌های شارژ سریع و شارژ معکوس‌ مانند آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با توجه به رنج قیمتی این تبلت و پشتیبانی آن از قلم، موس و کیبورد هوشمند، باید گفت که میت پد ۱۱ یکی از جذاب‌ترین تبلت‌های بازار است که قابلیت‌های نرم‌افزاری گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استفاده از فناوری HUAWEI Share نیز ابزار دیگری است که به میت پد ۱۱ کمک می‌کند تا با دیگر دستگاه‌های هماهنگ شده، انتقال سریع و بدون واسطه فایل را ارائه کرده و بتواند از نرم‌افزارهای دستگاه دیگر بدون محدودیت استفاده کند.

در نهایت هوآوی از امکانات نرم‌افزاری جدید برای تبلت‌های خود نیز رونمایی که تحت سیستم عامل هارمونی ارائه شده است. از جمله این تغییرات می‌توان به کنترل پنل جدید، امکان نمایش اطلاعات بیشتر در صورت نگاه داشتن نشان‌گر ماوس روی آیکن برنامه و ویجت‌های خدماتی اشاره کرد که کار با این تبلت‌ها را آسان‌تر از گذشته می‌کند.

۲۱۲۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.