معرفی بهترین کشورها برای تحصیل در رشته برق در خارج از کشور – نکست ابرود

[ad_1] امروزه دانشجویان ایرانی بسیاری به دنبال تحصیل در رشته برق در خارج از کشور هستند. مانند تمام رشته‌های دیگر قبل از این که اقدام به ‌ادامه تحصیل یا انتخاب یک رشته‌ی تحصیلی بکنید، باید اطلاعات کافی درباره‌ی آن رشته و کاربردهای آن و همینطور آینده‌ی شغلی که قرار است بعد از فارغ التحصیلی در

کد خبر : 89766
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
معرفی بهترین کشورها برای تحصیل در رشته برق در خارج از کشور – نکست ابرود

[ad_1]

امروزه دانشجویان ایرانی بسیاری به دنبال تحصیل در رشته برق در خارج از کشور هستند. مانند تمام رشته‌های دیگر قبل از این که اقدام به ‌ادامه تحصیل یا انتخاب یک رشته‌ی تحصیلی بکنید، باید اطلاعات کافی درباره‌ی آن رشته و کاربردهای آن و همینطور آینده‌ی شغلی که قرار است بعد از فارغ التحصیلی در آن رشته به دست بیاورید، کسب کنید. یک انتخاب درست می‌تواند با توجه به ‌علاقه مندی‌های شما و استعدادهایی که در مورد یک رشته‌ی تحصیلی دارید شما را به ‌یک آینده‌ی شغلی بسیار خوب و یک زندگی کاری همراه با علاقه مندی و موفقیت سوق بدهد.

 برای آشنایی با رشته‌ای تحصیلی مانند برق، به ‌شما پیشنهاد می‌کنیم از تمام گرایش‌های دیگر و همینطور از دروسی که قرار است در دانشگاه به‌ شما ارائه گردد اطلاعات کافی به ‌دست بیاورید. همانطور که می‌دانید دروس تخصصی که در هر دانشگاه در دوران کارشناسی به ‌شما ارائه می‌دهند، گرایش‌ها و درس‌هایی هستند که می‌توانند پایه‌های اصلی آینده‌ی شغلی شما را طراحی کنند. از آنجایی که دنیای امروز تحصیلات، یک دنیای کاملاً رقابتی شده است، هرگونه انتخاب در هنگام شروع به‌ تحصیلات دانشگاهی می‌تواند آینده‌ی شما را تحت تاثیر قرار دهد. تنها توانایی‌ها، علاقه مندی‌ها و شرایط نیستند که بتوانند یک آینده‌ی شغلی بسیار خوب را برای شما به ‌ارمغان بیاورند، بلکه شما می‌توانید با سنجش شرایط بازار کاری آینده‌ی هر رشته‌ی تحصیلی، کمک گرفتن از افراد مجرب و پیگیری بازارهای جهانی، شانس موفقیت خود را در آینده و زندگی بعد از فارغ التحصیلی‌تان بالاتر ببرید.

تحصیل در رشته‌ی برق

 

گرایش‌های تحصیلی رشته برق

برای ادامه تحصیل در رشته برق در خارج از کشور به ‌صورت مختصر از گرایش‌های رشته‌ی برق در دوره‌های مختلف تحصیلی به ‌شما اطلاعات کوتاهی می‌دهیم تا بتوانید در هنگام انتخاب رشته و دانشگاه از اطلاعات کافی و مناسبی برخوردار باشید.

 گرایش‌های اصلی رشته‌ی برق شامل موارد زیر می‌شوند:

۱.  برق و الکترونیک: که شامل الکترونیک دیجیتال، مدار و دیوایس است.

۲.  برق و مخابرات: که شامل سیستم، رمز و میدان است. این گرایش یکی از پرطرفدارترین گرایش‌های رشته‌ی مهندسی برق به ‌حساب می‌آید. اغلب دانشجویان برتر و شاگردهای ممتاز در این رشته به ادامه تحصیل می‌پردازند. رشته‌ی مهندسی برق مخابرات به‌ طور خلاصه شامل تمامی انتقال داده‌ها، چه بی سیم و چه با سیم که مربوط به‌ مخابرات هستند، می‌شود. بطور کلی این شاخه تمام سیستم‌های کشتی، هواپیما، فضاپیماها، و اطلاعاتی مربوط به ‌وایمکس، موبایل، پیجر و … را در بر می‌گیرد.

۳.  برق قدرت: که شامل سیستم‌های قدرت، الکترونیک قدرت، و مدیریت شبکه‌ی قدرت است. اغلب فارغ‌ التحصیلان رشته‌ی مهندسی برق و قدرت به ‌ادامه‌ی فعالیت‌های کاری خود در نیروگاه‌های تولید برق می‌پردازند و گاهی نیز در طراحی و تعمیر شبکه توزیع و انتقال برق فعالیت می‌کنند.

۴. برق کنترل: که اغلب این رشته در ایران گرایشی ندارد و برای ادامه تحصیل در رشته‌ی برق کنترل باید حتماً دانشجوی بین المللی شوید.

۵. مهندسی پزشکی: که امروزه یکی از پرطرفدارترین رشته‌های موجود در مهندسی برق محسوب می‌شود و از چندین رشته مختلف مانند برق، کامپیوتر و سایر رشته‌ها دارای دروس مشترک است. به‌ یاد داشته باشید مهندسی پزشکی امروزه یکی از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین رشته‌های دنیا محسوب می‌شود که اعلام نیاز دانشگاه‌های مختلف و اعلام علاقمندی دانشجویان بسیار زیادی را به ‌خود اختصاص داده است. مهندسی پزشکی از جمله رشته‌های بسیار معتبر برای ادامه تحصیل در رشته برق در خارج از کشور است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم درباره‌اش فکر کنید. چرا که در داخل کشور ایران هنوز رشته‌ی مهندسی پزشکی جایگاه واقعی خود را به ‌دست نیاورده است، اما در سایر نقاط جهان جایگاه بسیار مناسبی برای خود ایجاد کرده است. به ‌طور خلاصه باید به‌ شما بگوییم که کار یک مهندس پزشکی مربوط به‌ ساخت و ساخت تجهیزات مربوط به ‌حوزه‌ی سلامت و پزشکی است. از کار و تعمیر روی دستگاه‌های کوچکی مانند تشخیص قند خون گرفته تا دستگاه‌های بزرگ و میلیاردی آزمایشگاه‌ها می تواند در حیطه‌ی کار یک مهندس پزشکی واقع شود. به ‌علت اهمیت زیاد این رشته، بعدها سعی خواهیم کرد به ‌صورت مجزا درباره‌ی این رشته برای شما مطالب مفیدی را ارائه دهیم.

رشته‌ی مهندسی برق

 

امروزه سالانه افراد بسیار زیادی در رشته مهندسی برق در خارج از کشور به ‌ادامه تحصیل می‌پردازند و از این طریق می‌توانند اقدام به ‌مهاجرت به‌ کشورهای دیگر کنند. اگر شما بتوانید یک دانشجوی موفق در رشته‌ی مهندسی برق در خارج از کشور باشید، می‌توانید به ‌داشتن یک بورسیه‌ی تحصیلی خوب از یک دانشگاه معتبر امیدوار باشید. اما قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که شرایط تحصیلی عالی و رزومه‌ی علمی بسیار خوب دارید. به‌ علت بالا بودن اهمیت و نیازمندی رشته‌ی برق به افراد فارغ التحصیل با کارایی بالا در این رشته، اغلب گرفتن پذیرش و ادامه تحصیل رشته برق در خارج از کشور می‌تواند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد. به‌ یاد داشته باشید هر چقدر کشور و دانشگاهی که قرار است در آن به ‌ادامه تحصیل رشته برق بپردازید، دارای کیفیت بالای آموزشی باشد، می‌تواند به ‌همان اندازه در آینده‌ی شغلی و مسئله‌ی اقامت شما در کشورهای دیگر تاثیر مثبت بگذارد.

 در این قسمت سعی خواهیم کرد به ‌چند کشور محبوب دنیا از لحاظ انتخاب دانشجویان در ادامه تحصیل در رشته برق در خارج از کشور بپردازیم. همانطور که قبلاً گفتیم، این شما هستید که با توجه به‌ میزان علاقه‌مندی، شرایط زندگی، باورهای مذهبی، شرایط تحصیلی، رزومه‌ی علمی و شرایط مالی خود کشور مقصد تحصیلی را انتخاب خواهید کرد.

 ادامه تحصیل در رشته برق در خارج از کشور: کشور کانادا

دانشکده‌ی مهندسی دانشگاه تورنتو

دانشکده‌ی مهندسی دانشگاه تورنتو

کشور کانادا برای دانشجویانی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته مهندسی برق انتخاب می‌کنند در برخی از دانشگاه‌های خود بورسیه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به‌ عنوان یک محقق و پژوهشگر در این کشور از بورسیه‌ی ادامه تحصیل در رشته مهندسی برق برخوردار شوید. برای مثال وقتی شما بتوانید در کشور کانادا یک تحقیق یا یک طرح را به ‌ثبت برسانید، بورسیه‌ی برخی دانشگاه‌ها در این کشور می‌تواند به‌ شما اختصاص داده شود. همچنین اگر دارای معدل خوب در مقطع تحصیلی قبل باشید، باز هم می‌توانید امیدوار باشید که بعضی از دانشگاه‌های کانادا از جمله دانشگاه معتبری مانند دانشگاه آنتاریو بورس‌های تحصیلی و امکانات تحصیلی مختلفی را به ‌شما ارائه دهند.

از گرایش‌های مختلف رشته مهندسی برق که در کشور کانادا امکان ادامه‌ی تحصیل در آنها وجود دارد عبارت هستنند از:

برق و الکترونیک

برق و کامپیوترهای دیجیتال

برق قدرت

برق و مخابرات

برق و سیستم‌های کنترل

مهندسی فرکانس‌های رادیویی

مهندسی پردازش سیگنال

مهندسی برق و تجهیزات

میکروالکترونیک

این امکان وجود دارد که اگر شما به‌ عنوان یک دانشجو در یکی از دانشگاه‌های کانادا مشغول به ‌ادامه تحصیل در رشته‌ی برق شوید، با دو رشته‌ی کاملاً مجزای الکترونیک و برق مواجه شوید. رشته‌ی الکترونیک متمرکز در سیستم‌های الکترونیکی در مقیاس‌های کوچک، مانند کامپیوتر و مدارهای کوچک است. از طرفی رشته‌ی برق متمرکز در سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی در مقیاس‌های بزرگ مانند انتقال قدرت و کنترل موتور است. در برخی از دانشگاه‌های کانادا این دو رشته با هم ادغام شده‌اند، اما در اغلب دانشگاه‌ها این دو رشته به صورت مجزا به ‌پذیرش دانشجو می‌پردازند.

 

تحصیل برق در کانادا

تحصیل برق در کانادا

از جمله دانشگاه‌های برتر کانادا برای ادامه تحصیل در رشته برق در خارج از کشور عبارت هستنند از:

دانشگاه تورنتو با رتبه ۲۷ جهان در رشته برق

دانشگاه مک‌ گیل با رتبه ما بین ۵۱ تا ۱۰۰ جهان

دانشگاه واترلو با رتبه ما بین ۵۱ تا ۱۰۰ جهان

دانشگاه مونترال با رتبه ما بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ جهان

دانشگاه آلبرتا با رتبه ما بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ جهان

دانشگاه مک مستر۱۵۰با رتبه ما بین تا ۲۰۰ جهان

دانشگاه کویین با رتبه ما بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ جهان

دانشگاه کلگری با رتبه ما بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ جهان

دانشگاه کنکوردیا با رتبه ما بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ جهان

دانشگاه اتاوا با رتبه ما بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ جهان

دانشگاه ویکتوریا با رتبه‌ای ما بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ جهان

دانشگاه وسترن آنتاریو با رتبه‌ای ما بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ جهان

دانشکده‌ی مهندسی برق دانشگاه مک گیل

دانشکده‌ی مهندسی برق دانشگاه مک گیل

 

به ‌یاد داشته باشید اگر قصد ادامه‌ی فعالیت شغلی خود بعد از فارغ التحصیلی در کشور کانادا را دارید، باید دارای مدارک معتبر و حداقل ۵ سال سابقه‌ی کار باشید. در بعضی از موارد حتی شاید محل کار جدید از شما مدارک بالاتر مانند کارشناسی ارشد یا دکترا را نیز طلب کند.

از جمله وظایف شغلی یک مهندس برق در کانادا می‌تواند سرکشی و بازرسی بر اجزای الکترونیکی، نظارت بر کار تکنسین‌ها، نظارت بر کار برنامه نویسان، نظارت بر تحلیل گران، نظارت بر مهندسان دیگر، آماده سازی اسناد قرارداد و ارزیابی مناقصات و مزایده‌ها برای ساخت و نگهداری، نظارت بر فرآیند ساخت و تولید، ایجاد نمونه‌ی اولیه و تست گرفتن از آنها، برنامه‌ریزی‌ها، تعریف نیازمندی‌های پروژه‌های مختلف، برآورد کمیت‌ها و هزینه‌ی مواد، برآورده هزینه‌ی تجهیزات و نیروی کار مورد نیاز در پروژه، و بودجه بندی باشد.

به ‌یاد داشته باشید یکی از راه‌های بسیار مناسب جهت اخذ اقامت کشور کانادا، ادامه تحصیل در رشته‌ی مهندسی برق است. در حال حاضر میزان بسیار زیادی از مهندسان برق در کشور کانادا از جمله مهاجران خارجی یا افرادی هستند که مدرک تحصیلی رشته‌ی برق خود را از این کشور اخذ کرده‌اند. کسانی که با ویزای کار به ‌کشور کانادا رفته‌اند، بعد از مدتی در این کشور موفق به اخذ اجازه‌ی اقامت شده‌اند. به عنوان یک مهندس با پیشینه‌ای خوب، شما می‌توانید در جاهای مختلفی مانند شرکت‌های برق و شرکت‌های مخابراتی، بخش‌های دولتی و شرکت‌های مشاوره، کارخانجات الکترونیکی و الکتریکی و همینطور حوزه‌های وسیعی از صنایع ساخت و تولید و فرآوری حمل و نقل مشغول به ‌کار شوید. در صورت موفق شدن به ‌داشتن شانس شغلی، به ‌عنوان یک مهندس برق در کانادا می‌توانید بر اساس محل کار و استان‌های متفاوت، مبلغی بالغ بر ۹ هزار دلار درآمد کسب کنید. برای اینکه تبدیل به ‌یک مهندس برق خوب در کشور کانادا شوید، علاوه بر داشتن شرایط باید دارای استعداد خوبی در زمینه‌ی ریاضیات، انواع علوم، استعداد در زمینه‌ی رهبری گروه و مدیریت پروژه، تخصص در بستن مدارها و سیستم‌های الکترونیکی و آشنایی کار با کامپیوتر و محیط‌های فیزیکی باشید. همینطور شما باید انعطاف پذیری و خلاقیت لازم، توانایی کار با یک تیم از انواع رشته‌های مختلف، توانایی حل مسئله و استعداد یافتن ایرادات و مشکلات موجود در پروژه و تسلط بالا به زبان انگلیسی را نیز داشته باشید. برای برخورداری از شرایط زندگی در کشور کانادا باید بدانید که در تمامی زمینه‌ها و رشته‌ها اعم از تحصیل و کار و هر نوع اقامتی باید دارای مدرک آیلتس یا تافل، یا یک مدرک زبان انگلیسی معتبر با امتیاز قابل قبول برای این کشور باشید.

ادامه تحصیل در رشته برق در خارج از کشور: کشور آمریکا

تحصیل برق در آمریکا

 

 آمریکا نیز از دسته‌ی آن کشورهایی است که در بخش مهندسی برق و کامپیوتر بسیار پیشرفت کرده و همین طور در اوج گرایشات گسترده‌ای شامل بسیاری از زمینه‌های متنوع مانند برق، سیستم‌های دیجیتال، کنترل الکترونیک، ارتباطات، پردازش سیگنال الکترومغناطیس، الکترواپتیک، فیزیک دستگاه‌های الکترونیکی و ساخت دستگاه قرار گرفته است. اگر موفق به ‌ادامه تحصیل در رشته برق در کشور آمریکا شوید می‌توانید از آینده‌ی شغلی بسیار معتبر و عالی خود مطمئن باشید. به ‌یاد داشته باشید که کشور آمریکا در مقطع کارشناسی ارشد، هیچ کمک هزینه‌ا‌ی به دانشجویان خود ارائه نمی دهد و شما باید بتوانید از پس هزینه‌های بسیار زیاد تحصیل در این کشور بر بیایید. در بسیاری از دانشکده‌های آمریکا رشته‌های تحصیلی مهندسی برق و کامپیوتر از هم مجزا نیستند و داوطلبان این رشته‌ها همگی در یک رشته و دانشکده، با گرایشات مختلف به‌ ادامه فعالیت‌های تحصیلی می‌پردازند. براساس آخرین گزارش‌های اداره‌ی آمار آمریکا، فارغ التحصیلان رشته‌ی برق در این کشور، از جمله افراد موفق و پر درآمد محسوب می‌شوند. به ‌عنوان یک مهندس برق در آمریکا شما باید بتوانید از عهده‌ی وظایف زیر به‌ راحتی بر بیایید:

 . همکاری با مدیر پروژه یا فعالیت به ‌عنوان مدیر پروژه برای مدیریت زمان با بودجه‌ای مشخص

 . انجام محاسبات دقیق ساخت و نصب محصولات

 . بازدید از تجهیزات، ابزار، و سیستم‌ها، و اطمینان از استانداردهای ایمنی

. طراحی روش‌های جدید گسترش و بهبود محصولات

.  طراحی راه حل برای کاربردهای خاص

.  بررسی شکایات مشتریان و مشکلات و پیشنهادات، و ارائه‌ی راه حل و بهبود عملکرد فنی

می‌دانید که تعدادی از دانشگاه‌های بسیار معتبر جهان در رشته‌ی برق در کشور آمریکا قرار دارند. این دانشگاه‌ها از لحاظ رنکینگ و رتبه بندی دانشگاه‌ها، رتبه‌های بسیار مهم و ارزنده‌ای را به ‌خود اختصاص داده‌اند. در این گونه رنکینگ‌ها فاکتورهایی مانند تعداد مقالات به‌ چاپ رسیده، تاثیرگذاری اجتماعی و صنعتی، تعداد متقاضیان و همینطور اختراعات آنها مدنظر قرار گرفته است. بدیهی است که این رتبه بندی‌ها به ‌صورت سالانه تغییر می‌کنند. از جمله دانشگاه‌های بسیار معتبر کشور آمریکا که رتبه بندی‌های بسیار مهم را به‌ خودشان اختصاص داده‌اند عبارت هستند از:

۱. دانشگاه ام آی تی

۲. دانشگاه استندفورد

۳. دانشگاه کمبریج

۴. دانشگاه آکسفورد

۵. دانشگاه برکلی

۶. دانشگاه یو سی ال ای

۷. دانشگاه پرینستون

۸. کالج امپریال لندن واقع در آمریکا

۹.دانشگاه کلمبیا

۱۰.دانشگاه ان یو اس سنگاپور

و بسیاری دیگر از دانشگاه‌های معروف دنیا و شعبات آنها.

برای اینکه شما بتوانید یک دانشجو در رشته‌ی برق در کشور آمریکا شوید نیازمند شرکت در آزمون زبانی SAT و کسب نمره‌ی قابل قبول در آن هستید. همچنین به ‌یاد داشته باشید که آزمون زبان معتبر نیز برای ورود به دوره‌های کارشناسی و تمام دوره‌های دیگر در کشور آمریکا مورد نیاز است. در صورت داشتن مقاله یا پروژه‌های مهم و همینطور در صورت داشتن طرح‌های جدید در رشته‌ی برق و در زمینه‌ی کامپیوتر، شما می‌توانید از شانس بیشتری برای اخذ پذیرش در رشته‌ی مهندسی برق در آمریکا برخوردار باشید. فراموش نکنید معدل و نمره‌ی زبان انگلیسی شما، معتبر بودن مدرک و مهارت‌های زبانی و داشتن مدرک GRE   می‌تواند از جمله پله‌های موفقیت شما در گرفتن پذیرش از این کشور باشد.

ادامه تحصیل در رشته‌ی برق در خارج از کشور: کشور آلمان

تحصیل در رشته ی برق در آلمان

 

از آنجایی که کشور آلمان یک کشور کاملاً صنعتی با تکنولوژی بسیار بالا است، این روزها تعداد تقاضای دانشجویان بین المللی برای پذیرش در یکی از رشته‌های فنی و مهندسی و به خصوص رشته‌ی برق از این کشور بسیار بالا رفته است. مهندسی برق با بررسی و کاربرد فیزیکی مربوط به ‌برق و الکترونیک و الکترومغناطیس در ابعاد سیستم‌های کوچک و بزرگ به ‌پردازش اطلاعات و انتقال انرژی می‌پردازد. به ‌عنوان یک کارشناس صنعتی، شما با در دست داشتن مدرک معتبر خود در رشته‌ی برق می‌توانید مسئول طراحی و تولید سیستم‌های مختلف الکترونیکی لوازم خانگی یا حتی ارتباطات ماهواره‌ای شوید. در کشور آلمان شما فرصت‌های کاری بسیار زیاد و مفیدی کسب خواهید کرد. برای مثال می‌توانید مدارک مختلفی را دریافت کنید و فرصت داشتن تجربه‌ی کاری مفید را که برابر با انواع مدرک‌های دانشگاهی و حتی با ارزش‌تر از آن است را کسب نمایید. از جمله دانشگاه‌های برتری که شما در آلمان می‌توانید به تحصیل ‌رشته مهندسی برق دسترسی پیدا کنید عبارت هستند از:

تحصیل در رشته ی برق در آلمان

دانشگاه صنعتی دارمستات Darmstadt

این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه‌های آلمان است که در زمینه‌ی علوم مهندسی و علوم رایانه در سطح بین الملل از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. این دانشگاه با همکاری خود با موسسات تحقیقاتی و پژوهش‌های عالی چالش‌های علمی و تحقیقاتی بسیار زیادی را در میان دانشجویان خود برگزار می‌کند.

دانشگاه صنعتی مونیخ

 دانشگاه صنعتی مونیخ با نام اختصاری تی یو ام، یکی از معتبرترین دانشگاه‌های موجود در اروپا در زمینه‌ی پژوهش و آموزش است. اگر بتوانید دانشجوی این ‌دانشگاه شوید می‌توانید به داشتن ‌آینده‌ی کاری خوب و داشتن یک شغل عالی امیدوار باشید. چرا که این دانشگاه با انواع شرکت‌های بین المللی در مقیاس‌های بزرگ و چندین موسسه‌ی دانشگاهی در سراسر جهان به ‌صورت بین‌المللی همکاری می‌کند. به‌ یاد داشته باشید دانشگاه مونیخ یکی از سه دانشگاه برتر کشور آلمان است.

 دانشگاه آخن آلمان

 این دانشگاه در زمینه‌ی مهندسی و فناوری به خصوص شاخه‌های مکانیک، برق، صنایع، علوم کامپیوتری، فیزیک و شیمی از سیستم آموزش و پرورش بسیار خوبی برخوردار است و از جمله دانشگاه‌های مورد تایید برای تحقق ادامه تحصیل در رشته‌ی برق است که بعنوان بنیاد پژوهشی آلمان به فعالیت می‌پردازد.

 دانشگاه  یو ال ام

 این دانشگاه یکی از جوان‌ترین و تازه تاسیس‌ترین دانشگاه‌های آلمان است. اما با وجود پیشینه‌ی کم تاریخی خود توانسته است از سرتاسر جهان دانشجویان بسیار زیادی در رشته‌های پزشکی، علوم کامپیوتری، مهندسی، اقتصاد، علوم طبیعی و ریاضیات به ‌خود جذب کند. حدود ۱۳ درصد از دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان بین المللی و خارجی تشکیل می‌دهند.

کلام آخر اینکه فرقی نمی‌کند شما در کدام یک از گرایش‌های رشته‌ی برق یا در کدام یک از کشورهایی که در بالا به ‌آنها اشاره کردیم مشغول به‌ تحصیل شوید. قسمت مهم قضیه این است که شما باید بتوانید با توجه به‌ علاقه‌مندی‌ها، شرایط تحصیلی، شرایط مالی و همینطور با در نظر گرفتن آینده‌ی شغلی که از خود انتظار دارید، بهترین کشور را از لحاظ شرایط انتخاب کنید. بدیهی است که کشورهای مختلف با شرایط مختلف دانشجو پذیرش کرده و خدمات متفاوتی را نیز به ‌دانشجویان ارائه می‌دهند و قدر مسلم قضیه این است که هدف شما از انتخاب یک کشور و یک رشته‌ی تحصیلی دست پیدا کردن به ‌یک آینده‌ی شغلی مناسب و داشتن درآمد خوب و موقعیت شغلی با ارزش برای خود شما است. با توجه به ‌اطلاعاتی که در بالا به ‌شما ارائه کردیم، به نظر شما بهترین کشور یا دانشگاه برای ادامه تحصیل در رشته‌ی برق کدام است؟ آیا تجربه اخذ پذیرش در رشته برق را داشته‌اید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: scholarshipprogram

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.