معرفی بهترین تیم حقو قی در تهران

این روزها شاهد گسترش همکاری گروهی وکلا و حقوقدانان در پرونده های حقوقی قضایی هستیم در حالی که پیش از این وکلا معمولا به صورت انفردای فعالیت می کردند و کلیه پرونده های ارجاعی به یک دفتر وکالت، توسط یک وکیل انجام می شد. اما با رشد و پیشرفت تخصص گرایی در حوزه وکالت امرزوه

کد خبر : 277614
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
معرفی بهترین تیم حقو قی در تهران

این روزها شاهد گسترش همکاری گروهی وکلا و حقوقدانان در پرونده های حقوقی قضایی هستیم در حالی که پیش از این وکلا معمولا به صورت انفردای فعالیت می کردند و کلیه پرونده های ارجاعی به یک دفتر وکالت، توسط یک وکیل انجام می شد. اما با رشد و پیشرفت تخصص گرایی در حوزه وکالت امرزوه بررسی گروهی پرونده های قضایی توسط خرد جمعی وکلا و حقوقدانان و همچنین فعالیت تخصصی وکلا در یک حوزه حقوقی امری اجتناب ناپذیر و واجب جهت پیشرفت در نتیجه گیری در پرونده های حقوقی و قضایی می باشد.

به نظر می رسد چنانچه خواهان اخذ نتیجه بهتر در پرونده های حقوقی هستید بهترین تصمیم این است که موضوع را به دفاتر حقوقی ارجاع دهیم که با حضور چندین وکیل دادگستری متخصص در امور مختلف، همچون وکیل ملکی، وکیل قراردادها، وکیل متخصص پرونده های کیفری و کارشناسان حقوقی با تجربه به صورت اختصاصی پرونده را پیگیری می نماید. معمولا مجموعه های حقوقی این چنینی نیز توسط یک وکیل با تبحر مدیریت می شود و با طرح پرونده در جلسات وکلا، هر پرنده به وکیل متخصص و مجرب در همان حوزه ارجاع می شود. با توجه به افزایش موسسات حقوقی واقعی و حرفه ای در تهران به دلیل جمعیت زیاد این شهر و نیاز بیشتر مردم به متخصصین حقوقی، همیشه این سوال در ذهن افراد وجود دارد که بهترین تیم حقوقی در تهران کدام است و اصلا بهترین تیم حقوقی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ 

گروه وکلای دیده بان حقوق امیر متشکل از بهترین وکلا و کارشناسان حقوقی در تهران قصد دارد در این مقاله مزایا و ویژگی های بهترین تیم حقوقی را بررسی کند تا شما بتوانید برای انتخاب وکیل مشارکت در ساخت، وکیل ملکی، وکیل قراردادها، وکیل مطالبه وجه و هر نوع تخصص دیگری را که نیاز دارید، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

fcecab db e a a

 

چرا باید تنظیم قرارداد توسط وکیل انجام شود؟

با توجه به اینکه امروزه مبنا و پایه کلیه مراودات مالی و تجاری بین افراد جامعه اعم از اشخاص حقیقی و شرکت های دولتی و غیر دولتی قرارداد است، تنظیم قرارداد توسط وکیل امری اجتناب ناپذیر و حیاتی می باشد. زیرا بخش بسیار زیادی از حق و حقوق، منافع و خواسته طرفین در قرارداد مشخص و مبین می شود و در واقع این قرارداد است که در کلیه امور حقوقی جاری بین طرفین حاکم می باشد اما اگر تنظیم قرارداد توسط وکیل یا حقوقدان خبره صورت نگیرد بسیاری از موازین حقوقی و قضایی در قرارداد مسکوت باقی مانده و تنظیم قرارداد غیر معتبر و غیر مبتنی بر اصول حقوقی بی شک ضرر و زیان بسیاری به طرفین قرارداد وارد می سازد که جبران آن یا غیر ممکن و یا بعضا مستلزم صرف وقت و هزینه گزاف می باشد.

وکیل قرارداد چه ویژگی هایی دارد؟

وقتی صحبت از تخصص می شود مهم ترین خصوصیت وکیل متخصص، تجربه او است. لذا پیش بینی این امر ساده است که اگر شخصی به عنوان کارشناس حقوقی در قراردادهای مشابه تجربه بسیار زیادی داشته باشد، در موضوعات مشابه نیز می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. علاوه بر تجربه، تخصص تحصیلی و مطالعات بروز بی شک مهمترین شاخصه وکیل متخصص است. تنظیم قرارداد توسط وکیلی که هم از تجربه کافی در زمینه تنظیم قرارداد برخوردار بوده و هم در گرایش تخصصی حقوق خصوصی تحصیل نموده است، می تواند آینده قرارداد را از لحاظ حقوقی بیمه کند.

اهمیت تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت توسط وکیل مجرب

با توجه به توسعه ساخت و ساز شهری و تجدید بنای ابنیه قدیمی امرزوه شاهد آن هستیم که عده زیادی از مالکان آپارتمان ها قصد تخریب و نوسازی بنا را دارند اما خیلی از مالکین شخصا سرمایه کافی و علم و تجربه لازم جهت ساخت و ساز بنای جدید را ندارند. بنابراین لاجرم ناچار می شوند که با افراد یا شرکت های سازنده قرارداد مشارکت در ساخت امضا نمایند به این نحو که آورده مالکین قدر السهم از ملک بوده و در قبال آن سازندگان هزینه ها و مراحل ساخت را بر عهده می گیرند و در پایان قرارداد طبق تقسیم نامه، واحدهای ساخته شده توسط افراد تقسیم می شود. 

قرارداد مشارکت در ساخت نوعی شراکت نامه است که معمولا بین افراد متعددی به عنوان مالکین و سازندگان نوشته می شود و مسائل بسیار مهمی از جمله تعهدات و مسئولیت طرفین، میزان و شرایط سهم هر یک از طرفین از بنای ساخته شده، هزینه ها و پرداختی های جاری، میزان مبلغ بلاعوضی که سازندگان به مالکین می دهند، زمان تکمیل پروژه و تعیین تکلیف انشعابات و …. همگی طی این قرارداد مشخص و تعیین می شود. لذا با توجه به اهمیت موضوع و اینکه این قرارداد از تفاهم چند نفره شکل می گیرد لزوما واجب است که توسط یک وکیل و حقوقدان متبحر در این حوزه تنظیم شود.

مشاوره با بهترین وکیل مشارکت در ساخت

تیم حقوقی دیده بان حقوق امیر با افتخار اعلام می دارد که وکلای متخصص در امر تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت این مجموعه با تجربه فعالیت چندین ساله در حوزه تنظیم این نوع قراردادها و پیگیری دعاوی مربوطه در محاکم قضایی آمادگی این را دارند که با برگزاری جلسات توجیهی و حضور در جلسات تنظیم قرارداد، طرفین قرارداد را جهت تنظیم جامع و کاربردی یک قرارداد مشارکت در ساخت بی نقص همیاری نموده و تا پایان مرحله اجرای آن در کنار تنظیم کنندگان باشند.

edeb a dad

دعاوی ملکی چیست؟

از مباحث و اختلافاتی که معمولا در خصوص مالکیت، تصرف، تحویل و تسلیم املاک مطرح می شود غالبا تحت عنوان دعاوی ملکی یاد می شود و حل این اختلافت به یک وکیل ملکی سپرده می شود. بعضا ممکن است در خصوص مالکیت ملکی بین چند نفر اختلاف ایجاد شود همینطور گاهی این اختلاف ممکن است بر سر حق تصرف و استفاده ملک باشد. همچنین دعاوی تفکیک و افراز املاک نیز تحت عنوان دعاوی ملکی در مراجع رسیدگی می شود. با توجه به اینکه معمولا املاکی که موضوع دعوا قرار می گیرد برای هر دو طرف دعوا از حیث ارزش بسیار با اهمیت است، نباید بدون تخصص و اطلاعات لازم وارد جریان دادرسی این نوع دعاوی شد. لذا اکیدا توصه می گردد که در بحث دعاوی ملکی حتما از یک وکیل ملکی متخصص استفاده نموده و بدین نحو از نابودی حقوق و منافع خود جلوگیری نموده و احقاق حق خود را میسر سازید.

معرفی بهترین تیم حقوقی

بررسی تخصصی و ریزبینانه پرونده های حقوقی تنها یک تخصص نیست بلکه هنر است و از آن مهم تر آن است که مجموعه ای از این متخصصین و هنرمندان حقوقی را گرد هم جمع آوریم. گروه حقوقی دیده بان حقوق امیر مفتخر است به بهره وری از تیمی مجرب متشکل از با تجربه ترین و خبره ترین متخصصین حقوقی و وکلای پایه یک دادگستری در تهران که هر یک با چندین سال تجربه در حوزه های تخصصی و تدریس در دانشگاه های معتبر آماده ارائه خدمات نوین حقوقی به متقاضیان و مراجعین ارجمند می باشد. 

شما می توانید برای مشاوره با وکیل مشارکت در ساخت تیم دیده بان حقوق امیر و همچنین تنظیم قرارداد توسط وکیل متخصص این مجموعه و یا بهره گیری از اطلاعات وکیل ملکی تیم حقوقی ما و به طور کلی برای مشاوره در مورد هر نوع دعاوی حقوقی و کیفری با شماره های 02188928452 و 0۹۱۲۴۷۲۶۶۴۱ تماس بگیرید و پس از هماهنگی به آدرس تهران، خیابان فلسطین شمالی، نبش کوچه شهید نجف غزایی عتیق، پلاک 475، طبقه پنجم، واحد 57 مراجعه فرمایید.

این پست رپورتاژ آگهی می باشد لذا ما هیچ مسئولیتی درقبال آن نداریم.

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.