معذرت خواهی و قرارداد غرامت با Yellowknives Dene First Nation

[ad_1] سه قرارداد زیر توسط کانادا و Yellowknives Dene First Nation امضا شده است: توافقنامه پروتکل فرایند همکاری این توافقنامه نحوه همکاری مشترک کانادا و Yellowknives Dene First Nation را برای رسیدگی به درخواست عذرخواهی و غرامت با توجه به عملیات تاریخی سایت معدن غول پیکر راهنمایی می کند. این کتاب رویکرد همکاری مشترک برای

کد خبر : 89835
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۲۰
معذرت خواهی و قرارداد غرامت با Yellowknives Dene First Nation

[ad_1]

سه قرارداد زیر توسط کانادا و Yellowknives Dene First Nation امضا شده است:

توافقنامه پروتکل فرایند همکاری

این توافقنامه نحوه همکاری مشترک کانادا و Yellowknives Dene First Nation را برای رسیدگی به درخواست عذرخواهی و غرامت با توجه به عملیات تاریخی سایت معدن غول پیکر راهنمایی می کند.

این کتاب رویکرد همکاری مشترک برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و ایجاد درک مشترکی را که طرفین قبل از شروع مذاکره درباره قطعنامه به آن نیاز دارند ، بیان می کند. همچنین جدول زمانی را برای کار در مراحل مختلف فرآیند تعیین می کند.

هدف مذاکرات حل دعوی است و شامل مشورت با اعضای Yellowknives Dene First Nation برای دریافت اطلاعات درباره نحوه عذرخواهی و جبران خسارت است.

تفاهم نامه همکاری

این یادداشت توضیح می دهد که چگونه روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا و Yellowknives Dene First Nation ، به همراه دیگر شرکای فدرال ، برای رسیدگی به اولویت های زیست محیطی ، اقتصادی و اجتماعی ناشی از اثرات قدیمی معدن کار خواهند کرد.

ملت اول Yellowknives Dene به دنبال پیشبرد تعدادی از پروژه های کلیدی اجتماعی-اقتصادی در زمینه: پشتیبانی و منابع حکومتداری است. مسکن ؛ سلامت روان و درمان اعتیاد ؛ آموزش ، آموزش و توسعه مهارتها ؛ و زیرساخت

یادداشت همکاری ، همراه با توافقنامه پروتکل فرآیند همکاری ، نشان دهنده تعهد کانادا به حرکت در پیش با Yellowknives Dene First Nation برای رسیدگی به میراث معدن در قلمرو سنتی آنها است.

توافقنامه مزایای جامعه

پروژه اصلاح غول پیکر معدن ، که توسط دولتهای کانادا و سرزمینهای شمال غربی اداره می شود ، با Yellowknives Dene First Nation برای توسعه یک توافقنامه مزایای اجتماعی همکاری کرد.

توافقنامه مزایای جامعه چگونگی همکاری تیم پروژه و Yellowknives Dene برای کمک به ملت اول برای دستیابی به مزایای اجتماعی و اقتصادی از پروژه اصلاح ، بیان می کند. هدف موافقت نامه این است که نسبت به تعهدات بلند مدت پروژه به ملت اول اطمینان بیشتری بدهد.

این توافق نامه شامل بودجه ای بالغ بر 20 میلیون دلار در طول 10 سال در طول دوره بهبودی فعال و مدیریت تطبیقی ​​پروژه احیای معدن غول پیکر جهت حمایت از ایجاد ظرفیت برای ملت اول برای مشارکت در پروژه اصلاح غول های معدن ، و مشارکت بیشتر در فرصت های توسعه اقتصادی است. در سراسر شمال

این بودجه شامل حمایت از یک بخش اقتصادی ، بورسیه و آموزش ، نظارت مبتنی بر جامعه از سایت ، نقش افسر توسعه اقتصادی جامعه ، نقش رابط و مسئول فنی و مراسم شفا دادن سرزمین است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.