معاون وزیر دارایی روسیه می‌گوید: «کریپتو شیطانی» می‌تواند در تجارت خارجی استفاده شود – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] به گفته یکی از مقامات ارشد دولتی در مسکو، ارزهای دیجیتال ممکن است برای سرمایه گذاران بد باشد، اما می تواند در تسویه حساب های بین المللی مفید باشد. وی خاطرنشان کرد که مقامات روسیه قصد دارند کمیته ویژه ای را تشکیل دهند که مجوزهایی را برای اپراتورهایی که از رمزارز در معاملات تجارت

کد خبر : 353364
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
معاون وزیر دارایی روسیه می‌گوید: «کریپتو شیطانی» می‌تواند در تجارت خارجی استفاده شود – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

به گفته یکی از مقامات ارشد دولتی در مسکو، ارزهای دیجیتال ممکن است برای سرمایه گذاران بد باشد، اما می تواند در تسویه حساب های بین المللی مفید باشد. وی خاطرنشان کرد که مقامات روسیه قصد دارند کمیته ویژه ای را تشکیل دهند که مجوزهایی را برای اپراتورهایی که از رمزارز در معاملات تجارت خارجی استفاده می کنند صادر می کند.

روسیه قصد دارد در میان تحریم‌ها، پرداخت‌های رمزنگاری فرامرزی را «آزمایش» کند

الکسی مویزف معاون وزیر دارایی روسیه در یک مجمع اقتصادی در مسکو اظهار داشت: دارایی های رمزنگاری می توانند در سناریوهای خاصی مورد استفاده قرار گیرند. سخنرانی در «بانک. دگرگونی. اقتصاد. وی در کنفرانس 2.0 به نقل از خبرگزاری ریانووستی گفت:

البته کریپتو به طور کلی شیطانی است. من معتقدم افرادی که پس‌انداز خود را در آنجا سرمایه‌گذاری می‌کنند، ریسک بسیار بزرگی را متحمل می‌شوند… اما ممکن است موقعیت‌های فردی وجود داشته باشد که بتوان در آن از رمزنگاری استفاده کرد.

موسیف تصریح کرد که منظور او فعالیت های تجارت خارجی روسیه است که در حال حاضر توسط تحریم های غرب محدود شده است. وی همچنین یادآور شد که پیش نویس قانونی طراحی شده برای تنظیم این موضوع همچنان در دومای دولتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه در دست بررسی است.

“ما آزمایش خواهیم کرد… اگر این لایحه تصویب شود، کمیته خاصی تشکیل خواهد شد، شامل نمایندگان تعدادی از وزارتخانه ها، بانک روسیه و سازمان های مجری قانون، که به اپراتورهای فردی اجازه می دهد تا از ارز دیجیتال در معاملات تجارت خارجی استفاده کنند. نماینده عالی رتبه قوه مجریه تصریح کرد.

الکسی مویسف پیشنهاد کرد که روند قانونی لازم برای ارائه مبنای قانونی برای محاکمه ها احتمالا تا پایان سال به تعویق خواهد افتاد. مقامات دولتی و قانونگذاران مدت زیادی است که در مورد جنبه های مختلف رویکرد نظارتی روسیه در قبال ارزهای دیجیتال بحث می کنند.

تفاوت‌های بین وزارت دارایی روسیه، با دیدگاه‌های لیبرال‌تر خود در مورد این موضوع، و بانک مرکزی روسیه، که موضع نسبتاً محافظه‌کارانه‌ای در مورد مقررات ارزهای دیجیتال دارد، برای ماه‌ها مانع از پیشرفت شد.

با این حال، از آنجایی که فشار تحریم‌ها بر روسیه پس از تهاجم روسیه به اوکراین افزایش یافت، آن‌ها توافق کردند که «این کار بدون تسویه‌حساب‌های فرامرزی در ارزهای دیجیتال غیرممکن است»، همانطور که مویزف در سپتامبر سال گذشته فاش کرد.

در عین حال، اکثر موسسات دولتی در حال حاضر مخالف قانونی کردن تراکنش‌ها با ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز مانند بیت کوین در روسیه هستند، به جز به منظور تسهیل پرداخت‌های بین‌المللی تحت رژیم‌های قانونی خاص که هنوز ایجاد نشده است.

برچسب ها در این داستان

الکسی مویزف، پرداخت های برون مرزی، رمزنگاری، پرداخت های رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، معاون وزیر، وزارت دارایی، تسویه حساب های بین المللی، مویزف، پرداخت ها، مقررات، مقررات، محدودیت ها، روسیه، روسیه، تحریم ها، تسویه حساب ها

آیا فکر می کنید روسیه با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده در پرداخت های فرامرزی سعی خواهد کرد محدودیت های مالی را دور بزند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، ID1974 / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.