معاون هریس تهدید دادگاه عالی رو علیه وید را “حمله به آزادی” می خواند

[ad_1] هریس، یک دموکرات، به شرکت کنندگان در جشنی که توسط لیست امیلی، سازمانی که برای انتخاب دموکرات های حقوق سقط جنین به سمت منتخب کار می کند، گفت: «اگر دادگاه رو علیه وید را لغو کند، این حمله مستقیم به آزادی خواهد بود. این رویداد پس از آن رخ می دهد که پیش نویس

کد خبر : 202206
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
معاون هریس تهدید دادگاه عالی رو علیه وید را “حمله به آزادی” می خواند

[ad_1]

هریس، یک دموکرات، به شرکت کنندگان در جشنی که توسط لیست امیلی، سازمانی که برای انتخاب دموکرات های حقوق سقط جنین به سمت منتخب کار می کند، گفت: «اگر دادگاه رو علیه وید را لغو کند، این حمله مستقیم به آزادی خواهد بود.

این رویداد پس از آن رخ می دهد که پیش نویس تصمیم دادگاه عالی که اواخر روز دوشنبه فاش شد، نشان داد که اکثریت محافظه کار دادگاه آماده است تا تصمیم تاریخی 1973 رو علیه وید را که حق زنان را برای سقط جنین تضمین می کرد، لغو کند. دادگاه صحت سند فاش شده را تایید کرد.

سخنرانی هریس قبل از افشای حکم برنامه ریزی شده بود، اما معنای بیشتری پیدا کرد.

هریس یک انتخاب طبیعی برای دولت بایدن است تا اگر دیوان عالی نسخه ای از پیش نویس رای را تصویب کند و پنج دهه حمایت فدرال از حقوق سقط جنین را کنار بگذارد، این موضوع را در جریان مبارزات انتخاباتی میان دوره ای مطرح کند.

انتظار می رود جمهوری خواهان پس از انتخابات میان دوره ای در ماه نوامبر کنترل مجلس نمایندگان و شاید سنا را در دست بگیرند، اما دموکرات ها اکنون به دنبال استفاده از موضوع سقط جنین برای انرژی دادن به رای دهندگان هستند. دموکرات ها اکنون اکثریت محدودی را در هر دو مجلس در اختیار دارند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس که روز سه شنبه انجام شد، نزدیک به دو سوم آمریکایی ها گفتند که به احتمال زیاد از نامزدهایی حمایت می کنند که از حق سقط جنین در انتخابات میان دوره ای نوامبر حمایت می کنند. https://www.reuters.com/world/us/majority-americans-prefer-political-candidates-who-support-abortion-reutersipsos-2022-05-03

معاون رئیس جمهور از مدت ها پیش از سلامت زنان به ویژه در رابطه با حقوق سقط جنین دفاع کرده است.

هریس که برنده جوایزی از سوی گروه‌های حقوق سقط جنین شده است، در مراسم جشن سی‌امین سالگرد امیلی در سال 2015 پس از آغاز نامزدی خود برای مجلس سنا سخنرانی کرد و قبل از صحبت در مورد کمپین خود در ایالت خود کالیفرنیا، به واشنگتن سفر کرد تا به گروه سخنرانی کند.

او روز سه‌شنبه گفت که 24 ساعت گذشته مشخص کرده است که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان کجا هستند.

«برخی از رهبران جمهوری خواه در تلاش هستند تا از قانون علیه زنان استفاده کنند. چه جرأتی دارند. چگونه جرات می کنند به یک زن بگویند که او با بدن خود چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد. چگونه جرات می کنند که او را از تعیین آینده اش باز دارند. هریس گفت چگونه جرات می کنند که از حقوق و آزادی زنان محروم شوند.

به گفته کیتلین مایرز، کارشناسان تخمین می‌زنند که از هر چهار زن، یک نفر در طول زندگی خود سقط جنین انجام می‌دهد، که 75 درصد آن‌ها کم درآمد هستند، 59 درصد در حال حاضر مادر هستند و 55 درصد حوادث مخرب زندگی مانند از دست دادن شغل را تجربه می‌کنند. یک استاد اقتصاد با تمرکز بر اثرات سیاست های تولید مثل در کالج میدلبری.

(گزارش توسط Jarett Renshaw؛ ویرایش توسط Leslie Adler)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.