معاون نخست وزیر حمایت صندوق امداد گردشگری از آتلانتیک کانادا را برجسته می کند

[ad_1] هم اکنون مشاغل و سازمان های گردشگری می توانند برای بهبود و رشد ، درخواست حمایت کنند 22 ژوئیه 2021 – شارلوت تاون ، PEI – آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا امروز ، کریستیا فریلند ، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی فدرال ، در شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد ، حضور داشت

کد خبر : 90699
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۵:۲۸
معاون نخست وزیر حمایت صندوق امداد گردشگری از آتلانتیک کانادا را برجسته می کند

[ad_1]

هم اکنون مشاغل و سازمان های گردشگری می توانند برای بهبود و رشد ، درخواست حمایت کنند

22 ژوئیه 2021 – شارلوت تاون ، PEI – آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا

امروز ، کریستیا فریلند ، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی فدرال ، در شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد ، حضور داشت تا صندوق 500 میلیون دلاری گردشگری دولت کانادا را که اخیراً راه اندازی شده است برجسته کند. آژانس های توسعه منطقه ای کانادا (RDAs) 485 میلیون دلار به طور مستقیم به مشاغل و سازمان های گردشگری تحویل می دهند تا به آنها در بهبود و رشد کمک کنند. 15 میلیون دلار دیگر نیز توسط نوآوری ، علم و توسعه اقتصادی کانادا برای حمایت از توسعه مقاصد ، جاذبه های فصلی و محلی و توسعه منابع انسانی و مهارتها ارائه می شود.

در مارس 2020 ، گردشگری متوقف شد و اقدامات ایمنی عمومی باعث بسته شدن بیشتر کانادایی ها در مرزهای داخلی و بین المللی شد. در اینجا در کانادا ، تلاش های واکسیناسیون نتیجه می دهد و کاهش نرخ موارد باعث می شود محدودیت ها کاهش یابد. در اوایل ماه جاری ، دولت طرحی را برای بازگشایی مرزهای ما برای مسافران واکسینه شده اعلام کرد. این رویکرد مبتنی بر ریسک و اندازه گیری شده از 9 آگوست برای مسافران واکسینه شده آمریکایی و از 7 سپتامبر برای هر مسافر کاملاً واکسینه شده آغاز می شود. استقبال از مسافران خبر خوبی برای مشاغل و سازمانهای گردشگری از ساحل به ساحل به ساحل ، به ویژه در آتلانتیک کانادا است. دولت به نظارت بر وضعیت اپیدمیولوژیک ادامه می دهد تا بتواند از سلامت و ایمنی کانادایی ها محافظت کند.

بخش گردشگری تحت سلطه مشاغل کوچک و متوسط ​​است و نسبت بالاتری از جوانان ، زنان و افراد بومی را استخدام می کند-گروه هایی که بیشترین آسیب های ناشی از از دست دادن شغل را داشته اند. کمک های مالی از طریق صندوق امداد گردشگری به مشاغل و سازمانهای گردشگری کمک می کند تا شرایط بهداشت عمومی را برآورده کنند ، از بازدیدکنندگان استقبال کنند و در محصولات و خدمات مورد نیاز برای رشد ، ایجاد شغل و حمایت از اقتصاد محلی خود سرمایه گذاری کنند.

جوامع بومی که به شدت به گردشگری متکی هستند نیز به طور نامتناسبی تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند. به منظور رفع این فاصله ، دولت کانادا حداقل 50 میلیون دلار از صندوق امداد گردشگری را در پروژه های گردشگری بومی سرمایه گذاری می کند.

صندوق امداد گردشگری بخشی از 1 میلیارد دلار حمایت گردشگری اعلام شده در بودجه 2021 برای کمک به کسب و کارهای گردشگری است ، در حالی که کانادا را به یک مقصد برتر منحصر به فرد تبدیل می کند زیرا بازگشت بازدیدکنندگان بین المللی امن است.

ACOA در حال حاضر برنامه های کاربردی را می پذیرد

با 48.5 میلیون دلار بودجه برای بخش گردشگری منطقه آتلانتیک ، آژانس فرصتهای آتلانتیک کانادا (ACOA) از مشاغل و سازمانهای گردشگری حمایت مستقیم می کند تا به آنها در ایجاد یا افزایش تجربیات و محصولات گردشگری برای جذب بیشتر بازدیدکنندگان داخلی و داخلی کمک کند. این سرمایه گذاری همچنین با ارائه بهترین تجربیات گردشگری آتلانتیک کانادا به بخش کمک خواهد کرد تا با خیال راحت از بازدیدکنندگان بین المللی استقبال کند.

مشاغل و سازمانهای گردشگری می توانند از صفحه صندوق امداد گردشگری در وب سایت ACOA دیدن کنند تا ببینند واجد شرایط هستند یا نه و درخواست خود را ارسال کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.