معاون نخست وزیر از اعلامیه دفتر هیئت استانداردهای بین المللی پایداری در کانادا استقبال کرد

[ad_1] 3 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا امروز، بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) اعلام کرد که مونترال، کبک را به عنوان محل دفاتر هیئت استانداردهای بین المللی جدید پایداری (ISSB) انتخاب کرده است. کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، امروز بیانیه زیر را صادر کرد: ما خوشحالیم

کد خبر : 124612
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
معاون نخست وزیر از اعلامیه دفتر هیئت استانداردهای بین المللی پایداری در کانادا استقبال کرد

[ad_1]

3 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

امروز، بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) اعلام کرد که مونترال، کبک را به عنوان محل دفاتر هیئت استانداردهای بین المللی جدید پایداری (ISSB) انتخاب کرده است. کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

ما خوشحالیم که کانادا میزبان یکی از دفاتر مرکزی ISSB خواهد بود و از اینکه به دلیل استعدادهای متنوع و قوی، تخصص بخش مالی و رهبری آب و هوا در کشورمان شناخته شده است، سپاسگزاریم. کانادا همچنین در سطح بین المللی به عنوان یک پیشرو و مبتکر در آلودگی قیمت گذاری شناخته شده است، با یک مسیر قیمت بلندپروازانه، و اقدامات اقلیمی را برای مردم و مشاغل تشویق می کند.

وقتی صحبت از پایداری در بخش مالی می شود، اکنون بیش از هر زمان دیگری، جهان به استانداردهای گزارشگری جهانی منسجم و قابل مقایسه نیاز دارد. ISSB و دفاتر جدید آن در مونترال تنظیم کننده استانداردهای افشای پایداری جهانی خواهند بود. این امر به مردم در سراسر جهان دسترسی به اطلاعات قابل اعتماد و تقویت مسئولیت پذیری برای شرکت ها و سرمایه گذاران را فراهم می کند تا از گذار جهانی کارآمد به اقتصاد خالص صفر اطمینان حاصل شود.

بنیاد IFRS در پیشبرد استانداردهای جهانی پایداری که مردم انتظار دارند و به آنها نیاز دارند، کار قابل ستایش انجام داده است. این هیئت جدید برای حصول اطمینان از گزارش دهی مداوم در مورد تغییرات آب و هوا و عوامل محیطی، اجتماعی و حاکمیتی حیاتی است.

ISSB جدید مشاغل خوبی در اینجا در کانادا ایجاد خواهد کرد و رشد اقتصاد سبز را در داخل و در سراسر جهان تسریع خواهد کرد.

من می‌خواهم به شرکای زیادی که به گردآوری این گروه کمک کردند تبریک بگویم. کانادا مشتاق همکاری با بنیاد IFRS و شرکای بین‌المللی ما برای ایستادگی در برابر ISSB، بدون تأخیر و آغاز کار مهم تنظیم استانداردهای پایداری جهانی است.

کانادا مقصد برتر استعدادهای جهانی است. این انتخاب یک پیروزی برای کانادا است و بازتابی از تعهد ما به اقدامات آب و هوایی در سراسر اقتصاد است.

حقایق فوری

  • بنیاد IFRS یک سازمان غیرانتفاعی و با منافع عمومی است که برای ایجاد مجموعه واحدی از استانداردهای حسابداری با کیفیت بالا، قابل فهم، قابل اجرا و پذیرفته شده جهانی ایجاد شده است که باعث شفافیت اطلاعات مالی می شود و سرمایه گذاران و سایر فعالان بازار را قادر می سازد تا اقتصاد آگاهانه را ایجاد کنند. تصمیمات استانداردهای IFRS در حال حاضر در بیش از 140 حوزه قضایی مورد نیاز است و در بسیاری دیگر مجاز است.
  • ISSB حضور جهانی خواهد داشت. دفاتر در فرانکفورت (دفتر هیئت مدیره و رئیس) و در مونترال مسئولیت عملکردهای کلیدی حمایت از هیئت مدیره جدید را بر عهده خواهند داشت.
  • اعضای ائتلاف کانادایی، از سراسر کشور، ده ها میلیون دلار برای جذب ISSB به کانادا متعهد شده اند. به عنوان یکی از اعضای مجری ائتلاف، دولت کانادا تا سقف 8 میلیون دلار برای عملیات ISSB در کانادا متعهد شده است.
  • بنیاد IFRS فوراً با فرانکفورت و مونترال درگیر خواهد شد تا ترتیبات لازم را انجام دهد تا ISSB بتواند کار خود را در اوایل سال 2022 آغاز کند.
  • در 23 ژوئیه 2021، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی نامه ای از طرف دولت کانادا و ائتلافی از بیش از 55 موسسه دولتی و خصوصی کانادایی ارسال کردند و از هیئت امنای بنیاد IFRS دعوت کردند تا مقر ISSB را در کانادا
  • شهر مونترال سومین سازمان های بین المللی را در قاره آمریکا دارد.

پیوندهای مرتبط

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.