معاون فرماندار RBI می گوید: ارز دیجیتال هند رویکرد “بسیار مدرج و فارغ التحصیل” را در پیش خواهد گرفت – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] T. Rabi Sankar، معاون بانک رزرو هند (RBI) پیامدهای انتشار یک ارز دیجیتال بانک مرکزی هند، روپیه دیجیتال، را تشریح کرده است. او توضیح داد: «من فکر می‌کنم بانک‌های مرکزی این موضوع را به شیوه‌ای مدرج و مدرج انجام می‌دهند و تأثیر را در طول مسیر ارزیابی می‌کنند». معاون RBI در مورد ارز دیجیتال

کد خبر : 190427
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
معاون فرماندار RBI می گوید: ارز دیجیتال هند رویکرد “بسیار مدرج و فارغ التحصیل” را در پیش خواهد گرفت – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

T. Rabi Sankar، معاون بانک رزرو هند (RBI) پیامدهای انتشار یک ارز دیجیتال بانک مرکزی هند، روپیه دیجیتال، را تشریح کرده است. او توضیح داد: «من فکر می‌کنم بانک‌های مرکزی این موضوع را به شیوه‌ای مدرج و مدرج انجام می‌دهند و تأثیر را در طول مسیر ارزیابی می‌کنند».

معاون RBI در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی هند بحث می کند

T. Rabi Sankar معاون فرماندار RBI در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور (CBDC) پنجشنبه در رویدادی که توسط شورای هند برای تحقیقات روابط اقتصادی بین‌المللی (ICRIER) برگزار شد، صحبت کرد. PTI گزارش داد که او همچنین پیامدهای بالقوه بر سیستم مالی و سیاست پولی هند را تشریح کرد.

نیرمالا سیتارامان وزیر دارایی طی سخنرانی بودجه خود در ماه فوریه اعلام کرد RBI در سال مالی جاری یک ارز دیجیتال بانک مرکزی منتشر خواهد کرد. نخست وزیر نارندرا مودی توضیح داد که روپیه دیجیتال شکل دیجیتالی روپیه فیزیکی هند خواهد بود و توسط RBI تنظیم می شود. او گفت: «روپیه دیجیتال بخش فین‌تک را متحول خواهد کرد.

معاون فرماندار سانکار در اظهار نظر در مورد مدل‌های مختلف CBDC خاطرنشان کرد که «ابهامات زیادی در مورد اینکه کدام مدل کار می‌کند، طراحی از نظر تأثیر آن بر سیستم بانکی، حریم خصوصی داده‌ها و سیاست‌های پولی خوب عمل می‌کند» وجود دارد. او نظر داد:

من فکر می‌کنم تقریباً همه بانک‌های مرکزی و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم، احتمالاً به شیوه‌ای بسیار دقیق، مدنظر و دقیق وارد عمل خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌های مرکزی در هنگام معرفی فناوری‌های جدید نباید آسیبی وارد کنند، گفت: «من فکر می‌کنم بانک‌های مرکزی به شیوه‌ای بسیار مدون و مدرج این کار را انجام می‌دهند و تأثیرات را در طول خط ارزیابی می‌کنند و سپس این ارتباط را با آنچه که وجود دارد برقرار می‌کنند. بیشترین تقاضا.»

معاون RBI برخی از مزایای انتشار ارز دیجیتال از جمله هزینه، توزیع و کارایی تسویه را برجسته کرد. وی خاطرنشان کرد که روپیه دیجیتال به میزان قابل توجهی زمان صرف شده برای تراکنش های مرزی را کاهش می دهد و آنها را به صورت بلادرنگ تبدیل می کند.

او هشدار داد که چگونه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی می توانند بر سیستم مالی هند تأثیر بگذارند، “باید درک کرد که تجربه جهانی در این برهه از زمان تقریباً در مواردی مانند وجود ندارد. [how] CBDC ها ممکن است بر سیستم بانکی تأثیر بگذارند.

معاون فرماندار سانکار توضیح داد که CBDC ها می توانند بر تقاضای معاملاتی برای سپرده ها در سیستم بانکی هند تأثیر بگذارند. وی تصریح کرد: اگر این اتفاق بیفتد، ایجاد سپرده تاثیر منفی می‌پذیرد و تا این حد توانایی ایجاد اعتبار توسط سیستم بانکی نیز کاهش می‌یابد. او اضافه کرد:

تا جایی که سپرده‌های معاملاتی کم‌هزینه از سیستم بانکی دور شوند، میانگین هزینه سپرده‌ها ممکن است افزایش یابد که به طور کلی منجر به فشار کمی به سمت بالا بر روی هزینه وجوه در خود سیستم می‌شود.

در طول رویداد ICRIER، V. Anantha Nageswaran، مشاور ارشد اقتصادی دولت هند، گفت که راه‌اندازی یک CBDC نیاز به تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در کشور را برطرف نمی‌کند، زیرا این ارزها همچنان به وجود خواهند آمد.

معاون فرماندار RBI همچنین در مورد استیبل کوین ها اظهار نظر کرد و هشدار داد که آنها می توانند به تهدیدی بسیار بزرگتر از ارزهای دیجیتال برای دلاری شدن تبدیل شوند. در مورد ارزهای رمزنگاری شده، او معتقد است که به دلیل نوسانات شدید نمی توان از آنها در معاملات کوچک استفاده کرد.

دولت هند در حال حاضر روی چارچوبی برای ارزهای دیجیتال کار می کند. گزارش ها حاکی از آن است که مقامات وزارت دارایی در حال رایزنی با سازمان های بین المللی از جمله صندوق بین المللی پول (IMF) و بانک جهانی در این مورد هستند.

در همین حال، درآمد ارزهای رمزپایه اکنون با 30 درصد مالیات بدون جبران ضرر یا کسر مجاز مشمول مالیات می شود. در 1 ژوئیه، یک درصد مالیات کسر شده در مبدا (TDS) نیز از تراکنش های رمزنگاری اخذ خواهد شد.

برچسب ها در این داستان

CBDC، ارز دیجیتال بانک مرکزی، ارز دیجیتال، مقررات ارزهای دیجیتال، معاون فرماندار، روپیه دیجیتال، بانک مرکزی هند، دولت هند، رابی سانکار، RBI، بانک رزرو هند

نظر شما در مورد اظهارات سانکار معاون فرماندار RBI چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.