معامله گر کهنه کار پیتر برانت پیشنهاد می کند که تمام بیت کوین های خریداری شده در سال 2021 “یک تجارت زیانده” است – دشمنی را با جنبش چشم لیزری دوباره برانگیخت – اخبار بیت کوین

[ad_1] آخرین اظهارات پیتر برانت، تاجر کهنه‌کار که معامله‌گران ارزهای دیجیتال را به سخره می‌گیرد، هنوز هم از میم‌های رمزنگاری چشم لیزری استفاده می‌کنند، واکنش‌های فوری و خشمگینی را از سوی بیت‌کوین‌ها در توییتر برانگیخته است. مایکل سایلر، یکی از بیت‌کوین‌ها معروف، به برانت یادآوری کرد که چشم‌های لیزری نشان‌دهنده «تعهد طولانی‌مدت به بیت‌کوین بر

کد خبر : 265178
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
معامله گر کهنه کار پیتر برانت پیشنهاد می کند که تمام بیت کوین های خریداری شده در سال 2021 “یک تجارت زیانده” است – دشمنی را با جنبش چشم لیزری دوباره برانگیخت – اخبار بیت کوین

[ad_1]

آخرین اظهارات پیتر برانت، تاجر کهنه‌کار که معامله‌گران ارزهای دیجیتال را به سخره می‌گیرد، هنوز هم از میم‌های رمزنگاری چشم لیزری استفاده می‌کنند، واکنش‌های فوری و خشمگینی را از سوی بیت‌کوین‌ها در توییتر برانگیخته است. مایکل سایلر، یکی از بیت‌کوین‌ها معروف، به برانت یادآوری کرد که چشم‌های لیزری نشان‌دهنده «تعهد طولانی‌مدت به بیت‌کوین بر اساس برتری اخلاقی، فنی و اقتصادی آن نسبت به دارایی‌های جایگزین» است. جان بولینگر، تحلیلگر فنی و مخترع شاخص فنی باندهای بولینگر، اظهار داشت که توییت برانت “کمی بد” بود.

تمام بیت کوین های خریداری شده در سال 2021 در حال حاضر “یک معامله زیانده” است

پیتر برانت، تاجر کهنه کار، اخیراً پس از یادآوری اینکه هر خرید بیت کوین در سال 2021 در حال حاضر “یک معامله زیانده” است، دشمنی خود را با بیت کوین هایی که از میم های رمزنگاری چشم لیزری استفاده می کنند، دوباره شعله ور کرد. برانت اضافه کرد که حتی او نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این ارز دیجیتال در اکتبر 2022 زیر 20000 دلار معامله می‌شود.

معامله گر کهنه کار پیتر برانت پیشنهاد می کند که تمام بیت کوین های خریداری شده در سال 2021

در پاسخ به توییت این معامله گر کهنه کار، Micheal Saylor که اخیراً سمت خود را به عنوان مدیر عامل در Microstrategy ترک کرده است، توضیح داد که چرا او و سایر بیت کوین ها هنوز به علت لیزر چشم متعهد هستند. او گفت:

چشم لیزری نشان دهنده تعهد طولانی مدت به بیت کوین بر اساس برتری اخلاقی، فنی و اقتصادی آن نسبت به دارایی های متناوب است. همه طبقات اصلی دارایی های مالی در طول سال گذشته معاملات زیانده بوده اند. به همین دلیل است که ما معامله نمی کنیم، ما hodl می کنیم.

اظهارات سیلور توسط یکی دیگر از کاربران توییتر به نام استفان لیورا تکرار شد که اصرار داشت که هدف اصلی کسانی که به حرکت لیزر چشم نسبت می‌دهند «افزایش تعداد صندلی‌هایمان روی هم و آزادی به دست آمده» است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که کاربر هنگام تلاش برای درک حرکت قیمت آتی دارایی، به استفاده برندت از شاخص‌های فنی حمله می‌کند.

“پیش بینی حرکات کوتاه مدت قیمت یک کار احمقانه است. لیورا در توییتر خود نوشت: رشد و پیشبرد جنبش هدف واقعی است.

الکس گلادشتاین، یک مدافع حقوق بشر و حامی لیزر چشم، به برانت یادآوری کرد که “ایده این بود که آنها را برای سفر به 100 هزار دلار بگذاریم.” گلادشتاین پیش‌بینی کرد که حرکت لیزر چشم تا زمانی که یک بیت کوین برابر با 100000 دلار شود، فروکش نخواهد کرد.

هنگامی که یکی از کاربران توییتر به نام بازوکا به توییت برانت پاسخ داد و ادعا کرد که بیت کوین را خریداری کرده است در حالی که ارزش دلاری دارایی کریپتو بین 17000 دلار تا 18000 دلار بوده است، معامله گر کهنه کار با یادآوری به کاربر پاسخ داد که “BTC هرگز در سال 2021 کمتر از 24000 دلار معامله نشده است.”

خطرات تفکر جزمی

با این حال، زمانی که جان بولینگر، تحلیلگر فنی و مخترع گروه‌های بولینگر، پیشنهاد کرد که توییت برانت «کمی بد» است، تاجر کهنه‌کار موافقت کرد اما تاکید کرد که هدفش یادآوری خطرات «دگماتیک» به حامیان حرکت لیزر چشم است. فکر کردن.”

معامله گر کهنه کار پیتر برانت پیشنهاد می کند که تمام بیت کوین های خریداری شده در سال 2021

در طول بازار گاوی کریپتو در سال 2021، بسیاری از بیت کوین maxis شروع به اضافه کردن چشم های لیزر قرمز به تصاویر پروفایل رسانه های اجتماعی خود کردند. استفاده از چشم‌های لیزری قرمز نشان‌دهنده خوش‌رویی دارنده است. همانطور که جنبش در حال افزایش یافتن بود، برانت یکی از اولین تاجران برجسته ای بود که جنبش را زیر سوال برد و آن را با یک فرقه مقایسه کرد.

به عنوان مثال، در 31 مارس 2021، زمانی که بیت کوین بالای 58000 دلار معامله می شد، برانت گفت:

زمانی که دلار بیت کوین اصلاح 50000 دلاری را تجربه کرد و بسیاری از شما لیزر خود را با اشک عوض کنید، از لیزر چشمانم استفاده خواهم کرد.

ماه‌ها پس از بیان این موضوع، بیت‌کوین به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 68789.63 دلار رسید. با این حال، از آن زمان، برترین ارز دیجیتال روند نزولی داشته و از اول سپتامبر 2022 عمدتاً بین 23000 تا 18000 دلار معامله شده است.

برچسب ها در این داستان

الکس گلادشتاین، بیت کوین در بالاترین حد تمام دوران، دارنده بیت کوین، حداکثری بیت کوین، بیت کوین، ارز دیجیتال، جان بولینگر، مایکل سایلور، پیتر برانت، ساتوشی، نشسته

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.