معامله گران EURJPY در حال مبارزه با آن بین سطوح MA هستند. روند میانی در خطر است

[ad_1] EURJPY چند هفته پیش به بالاترین سطح از سال 2008 رسید. بالاترین سطح در آن زمان به 157.99 رسید – کمی کمتر از مقاومت طبیعی در 158.00. 2 هفته گذشته شاهد حرکت اصلاحی به سمت نزول بوده ایم. حدوداً در اواسط هفته گذشته، قیمت میانگین متحرک 200 باری افزایشی را در نمودار 4 ساعته

کد خبر : 376513
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
معامله گران EURJPY در حال مبارزه با آن بین سطوح MA هستند.  روند میانی در خطر است

[ad_1]

EURJPY چند هفته پیش به بالاترین سطح از سال 2008 رسید. بالاترین سطح در آن زمان به 157.99 رسید – کمی کمتر از مقاومت طبیعی در 158.00.

2 هفته گذشته شاهد حرکت اصلاحی به سمت نزول بوده ایم. حدوداً در اواسط هفته گذشته، قیمت میانگین متحرک 200 باری افزایشی را در نمودار 4 ساعته (خط سبز در نمودار زیر) آزمایش کرد. قیمت همچنین با آزمایش 38.2% اصلاحی حرکت به سمت بالا از پایین ماه می در 153.164 کاهش یافت. قیمت برای مدت کوتاهی به پایین تر از این سطوح حرکت کرد و باعث افزایش سوگیری نزولی شد. با این حال، حرکت به سمت نزول نمی تواند ادامه یابد، و قیمت به سرعت در شکست شکست خورده بالاتر رفت. فروشندگان به خریداران برگشتند.

طی 4 یا چند روز گذشته، قیمت برای آزمایش مجدد میانگین متحرک 100 باری خود در همان نمودار 4 ساعته (خط آبی در نمودار بالا) به سمت بالا حرکت کرد. این سطح MA به 156.298 می رسد. فروشندگان دیروز در آزمایشی به آن MA تکیه کردند.

EURJPY بین 100 تا 200 بار MA در 4H معامله می شود

این جفت امروز به سمت وسط میانگین متحرک 200 باری در حال افزایش در پایین و میانگین متحرک 100 باری نزولی در بالا اصلاح شد. در حدود 4 ساعت گذشته شاهد یک روند صعودی بوده ایم.

بعدش چی؟

با وجود جفت بین 2 میانگین متحرک، جنگ بین خریداران و فروشندگان برای کنترل کوتاه/متوسط ​​است. برنده با شکست هر یک از میانگین های متحرک تاج گذاری می شود. بالاتر از میانگین متحرک 100 بار حرکت کنید – و بالاتر از آن بمانید – و خریداران در کنترل محکم هستند. برعکس، بازگشت به زیر میانگین متحرک 200 بار، و فروشندگان کنترل را در دست دارند.

در این بین و این یک نبرد برای کنترل است.

به طور کلی، EURJPY در سال 2023 بالاتر معامله شده است. همانطور که گفته شد، این جفت ارز چند هفته پیش به بالاترین سطح از سال 2008 رسید. دراز مدت، که خریداران را در صندلی راننده قرار می دهد. به عبارت دیگر، این به فروشنده است که کنترل را پس بگیرد.

سقوط به زیر میانگین متحرک 100 باری، گامی در جهت نزولی کوتاه مدت بود، اما رسیدن به زیر میانگین متحرک 200 باری همچنان برای افزایش این کنترل کوتاه/متوسط ​​مورد نیاز است. بدون آن، و خریداران همچنان قوی ترین دست را نگه می دارند. .

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.